قصص 26 قصص 26

آخر الأخبار

random
جاري التحميل ...

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

رواية زواج بالقوة بقلم لولو الصياد | الفصل العشرين

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية الخلابة في موقعنا قصص 26 مع الفصل العشرين من  رواية  زواج بالقوة  بقلم  لولو الصياد، 
تابعونا لقراءة جميع أجزاء رواية  زواج بالقوة  بقلم  لولو الصياد.

الفصل التاسع عشر من رواية  زواج بالقوة

اقرأ أيضا رواية عشقها المستحيل

رواية  زواج بالقوة  بقلم  لولو الصياد | الفصل العشرين
رواية  زواج بالقوة  بقلم  لولو الصياد | الفصل العشرين

رواية  زواج بالقوة  بقلم  لولو الصياد | الفصل العشرين

جلال...وعاد الوحش من جديد....
رنا وما زالت تنظر له بدهشه كيف ومتى جاء وكيف لم تشعر به انه قد جاء الآن ...
جلال. ..ايه شوفتى عفريت ولا ايه ...
واقترب منها وجلس أمامها وامسك بوجهها بين يديه...
جلال...مال شكلك متغير ليه ووشك خاسس اوى ايه وحشتك ولا مش قادره على بعدى...
رنا وهى تبعد وجهها بقوه...لا ده ولاده انا كويسه مفياش حاجه خالص انت اللى بتهيئلك...
جلال....ههههههه عيب عليكى ده انا عارف وحافظ وممكن اقولك كمان كل حته فى جسمك شكلها ازاى ..
رنا...لو سمحت بطل طريقتك دى انا تعبانه وعاوزه انام ممكن توعى علشان انام....
جلال ..بالسرعه دى توء توء لسه بدرى...
واقترب منها يقبلها فى شغتيها فاستجابت له رنا بسرعه شديده وكانت تشعر بالاشتياق الشديد له وكانها وجده ملذها بعد فتره طويلة وكانت تحتضنه بقوه شديده وعاشوا لحظات من العشق ارادت رنا وان تلك اللحظات لا تنتهى الى الابد....
بعد مرور بعض الوقت ...
جلال. ..وهو يبتعد ويتحدث ساخرا. ..واضح جدا انى مش فارق معاكى
رنا...بخجل شديد حاولت ان تداريه ..اظن بينا عقد لازم انفذ شروطه وانى اجيب ولد ...
جلال..طبعا وده سبب انى بقرب منك لان لو كان عكس كده مكنتش فكرت المسك اصلا لانى بشمئز منك جدا ...
رنا والدموع فى عيونها وكان جلال يتجه الى الحمام صرخت بصوت عالى ...مفيش داعى اصلا تلمسنى الشرط بتاعك تم...
جلال..وقف والتفت لها....قصدك ايه انه الشرط اتنفذ...
رنا...بعصبيه...يعنى انا حامل يا جلال بيه وابنك اللى بتستناه كلها كام شهر ويوصل وتبقى نفذت اللى انت عاوزه وتاخده وتزلنى وتنتقم منى ..
وقف جلال مصدوم بفعل الموافقه لم يتوقع ان تكون رنا حامل بتلك السرعه الشديده...
جلال...وامتى عرفتى ازاى اصلا انك حامل واتاكدتى ازاى...
رنا...عملت اختبار حمل...
جلال..امتى وازاى....
رنا..بعت الخدم جابوا من الصيدليه وعملته وظهر الحمل من اسبوع...
جلال..بغضب شديد ..اسبوع كامل وانا ايه زى الاطرش فى الزفه ازاى معرفش ازاى جتلك القوه تخبى عليا حاجه زى دى وافرضى انى كنت اتاخرت لاى سبب انتى ناسيه يا هانم ان فى دكتور لازم يتابعك من الاول علشان صحه الجنين ولا انتى فعلا غبيه مش بيهمك غير نفسك وبس اى حاجه تانيه تولع ولا ممكن تاذى ابنى بس علشان اضايق صح زى ما قولتى كده قبل كده..
وضعت رنا يدها على بطنها وقالت بصوت يشبه الصراخ...انا عمرى ما اضر ابنى مهما حصل لانه حته منى وكمان انا مفكرتش كده ابدا عمرى وكنت دايما بتفرج ةبقرا على النت حاجات خاصه بالحمل علشان احافظ عليه تيجى انت دلوقتى تقولى انى عاوزه اضره انت ايه كش بيحس يا اخى قلبك ده ايه حجر ارحمنى بئه كل شويه زعيق وتهديد وضرب واهانات وانا ساكته ومش بتكلم عاوز منى ايه تانى عاوزنى اموت نفسى علشان ترتاح يا جلال حاضر ....
واقتربت رنا من الطاوله الموضوع عليها طبق الفاكهة الذى كانت تاكل منه وامسكت بالسكين ...
جلال. ..بفزع هتعملى ايه يا مجنونه...
رنا ...بغضب هعمل كده..........
*********************

إلي هنا ينتهي الفصل العشرين من  رواية  زواج بالقوة، تابعونا على صفحتنا على الفيس بوك من هنا للمزيد من الروايات الأخري
تابع الفصل الحادي والعشرون من رواية  زواج بالقوة 

اقرأ أيضا رواية آدم ولانا

عن الكاتب

Ola Abdo

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

قصص 26