رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد - الفصل التاسع

هذا الموقع محمي بموجب اتفاقية حماية حقوق المحتوي العالمية

رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد - الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة لولو الصياد علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل التاسع من رواية من أجلك فقط  للكاتبة المتميزة لولو الصياد. 

رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد (الفصل التاسع)

اقرأ أيضا: رواية رومانسية انتقام ثم عشق - لولو الصياد

رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد
رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد

رواية من أجلك فقط بقلم لولو الصياد | الفصل التاسع

الخادمه... الست هانم
فهد... مالها الست هانم
الخادمه بتوتر.... وجعت من علي الفرسه يا بيه
فهد ....وهو ينتفض واقفا بفزع...
فهد....كيف اكده وكيف خرجت ومين عطاها الفرسه
الخادمه برعب من منظر فهد الغاضب
الخادمه... يا بيه خرجت من غير ما حد يشوفهيه وكماني يا بيه زعجت للراجل وركبت الفرسه بس انت عارف الفرسه بتاعت حضرتك مهترضاش حد يركبها غير فوجعتهت يا بيه
خرج فهد مسرعا من المنزل وتوجه الي اسطبل الخيل وجد هناك جميع الخدم مجتمعين حولها وحين وجدوا فهد يقترب ابتعدوا عنها سريعا
وجدها فهد......مرميه علي الارض ولا تعي شيئا حملها فهد بفزع وخوف ووضعها بسيارته وانطلق الي اقرب طبيب
وبالفعل مرت ساعات وهاهو يعود بها الي المنزل بعد ان اخبره الطبيب انه لديها ضلع مكسور ولابد من الراحه وشرخ بالقدم
كانت نائمه بفعل المهدء لم تستقيظ منذ وقوعها
وضعها فهد بالتخت وجلس الي جانبها بعد ان غير لها ملابسها وهو متوتر للغايه لاول مره يري جسد امراه لم يخطيء مره لم يعرف امراه كان يخشي على سمعته وسمعت شقيقته اراد ان يكون لها الاب الذي تفتخر به
فهد وهو يقترب من وجهها ويقبلهت في خدها
فهد.... معرفيش لحد ميته هفضل اتحملك مش جادر اجسي عليكي ولا جادر ابعد عنك ولا جادر مخفش عليكي لحد ميته يا بت الجناوي واخرت حكايتي معاكي ايه
ولكن نيجار كانت تغط بنوم عميق لا تسمع شيء
شعر فهد بالارهاق فخلع ملابسه وتمدد جنبها واخذها بين احضانه ونام وهو يشعر براحه ويضمها الي صدره ويضع انفه بشعرها يشم رائحتها العطره وابتسم وغاص في نوم عميق
..........
علي الجانب الاخر في منزل الغول
ابن الغول لابو عبدالله علي شات النت وهم يتحدثون فيديو
ابن الغول... اني موافج
ابو عبدالله... لقد اصبت يا اخي ودعني ابشرك بالجنه
ابن الغول... متي انضم اليكم
ابو عبدالله... سارتب الامر خلال الايام وتكون بيننا باذن الله
ابن الغول... ان شاء الله
أبو عبدالله بتحذير
ابو عبدالله...ممنوع نهائي حد يعرف حاجه عن اللي بيننا هذا
ابن الغول... حاضر ولكن ابي
ابو عبدالله... عندما تصل هنا حينها سنجعلك تتصل به وتطمئنه عليك
ابن الغول... ان شاء الله
....
بينما في الاسفل
كان يجلس الغول مع احدي رجاله
الغول.... وجعت من علي الفرس
الرجل ...ايوه يا بيه
الغول... اه بس اني عاوز تجبلي سبع الليل ضروري بكره في الليل
الرجل... بتوتر... سبع الليل يا بيه ليه
الغول بغضب... وانت مال اهلك جبر يلمك تنفذ الحديت وبس فاهم
الرجل... حاضر يا بيه
علي الجانب الاخر
في منزل سليم الشهاوي
استيقظ سليم من النوم اولا وجد دهب تغط في نوم عميق كانت جميله ولا ينكر ان ليله امس كانت من اجمل ليالي العمر.
فتحت دهب عيونها بعد ان شعرت بسليم وهو يقبلها بخدها
فتحت عيونها وهى تبتسم بخجل
دهب ...صباح الخير
سليم... احلي صباح
دهب... ميرسي
سليم.... وهو يقبلها ويضمها اليه
سليم.... انتي حلوه اوي اوي.
دهب... بخجل.. سليم...
سليم بهزار... جننتي سليم....
........
في منزل الغول
سبع الليل هو احد المطاريد قاتل ماجور وعليه كذا حكم اعدام ولكن الشرطه لم تستطع الوصول اليه
الغول ...كيفك يا سبع الليل
سبع الليل... مليح يا بيه خير
الغول وهو يعطيه مائه الف جنيه
الغول... عاوزك تجتل حمدي الجناوي.....
.........
الغول... عاوزك تجتل حمدي الجناوي 
اعتدل سبع الليل وشعر بالتوتر يريده ان يقتل منه كبير عائله الجناوي هكذا بكل بساطه وكانه شخص عادي
الغول.... ايه خفت ولا ايه يا سبع الليل اللي اعرفه ان جلبك ميت 
سبع الليل... يا بيه ديه مش ايوتها حد ديه حمدي الجناوي وانت عارفه زين 
الغول... ومين هيعرف انك جتلته 
سبع الليل.... سبني افكر يا بيه
الغول.... طيب جدامك سبوع وتديني ردك. 
سبع الليل.... حاضر يا بيه وكان يمشي دون اخد النقود
الغول... وجف عيندك
سبع الليل... خير يا بيه 
الغول وهو يشير للمال... خد الجرشينات ديت ليك هديه مني اني ليك
سبع الليل بفرحه... بس ديه كتير جوي جوي 
الغول.... مش كتير ولو عملت اللي جولتلك عليه هنغنغك 
سبع الليل.... هشوف يا بيه وارد عليك
الغول... علي راحتك 
وخرج سبع الليل 
الغول.... وهو ياخد نفس دخان 
الغول..بسخريه. ههههه الفلوس هتجننك وتخليك توافج اني عارف ان الفلوس هي السحر وطول ما اني معايا فلوس محدش هيجدر يغلبني 
ولكن نسي ان الله الواحد الأحد موجود وانه منتقم جبار وانه يعلو ولا يعلي عليه والمال رزق من ربه ولن يكون ماله اكثر من مال قاورن الذي كانت نهايته بشعه ولم ينقذه ماله فماذا سيفعل له المال امام عظمه الله .....
...
في منزل القناوي 
كان عمار يغير ملابسه حين وقفت ماسه خلفه كان يراها بالمرايا تفرك يدها يعلم انها تريد شيء منه 
عمار..... بطلي تفركي يدك اكده وخلصي وجولي رايده ايه
ماسه بتوتر... عاوزه اروح بكره يعني 
عمار وهو يلتفت لها وينظر لها بتركيز 
عمار... اه كملي حديتك 
ماسه ...فرح صحبتي 
عمار... وفين ديه
ماسه... في القاهره هتتجوز هناك لكن هي صعيديه زينا. 
عمار...بس ديه مشوار كبير جوي 
ماسه... هروح في الطياره وارجع تاني يوم
عمار وهو يقترب منها ويتحدث بجديه 
عمار.... تروحي هو انتي مفكره اني اني هسيبك تروحي وحدك
ماسه... امال هروح مع مين 
عمار... بعصبيه ....هو في غيري اني متجوزك وراجلك اللي المفروض رجلك علي رجله ولا انتي مش شايفه اكده
ماسه بجديه... لا والله مش قصدي بس مش حابه اعطلك بسببي 
عمار... لاه متجلجيش عليا تاني وبعد كده اي مكان هكون معاكي فاهمني ولا لاه
ماسه.... حاضر 
عمار... هتصل احجز لينا وانتي جهزي الشنط 
ماسه... اوك
وكان يتجه الي الباب حين نادت ماسه عليه 
ماسه... عمار 
التفت لها عمار ونظر لها 
ماسه.... بخجل... ميرسي اوي بجد انا احترمتك دلوقتي اوي 
ابتسم لها عمار وخرج 
بينما هي كان قلبها ينبض بقوه 
ماسه... لنفسها... شكلي هحبك ولا ايه 
...........
في الجانب الاخر
في منزل الغمري 
استيقظت نيجار وهي تتالم 
نيجار.بالم ... اه يا ماما مش قادره
استيقظ فهد علي الفور ونظر لها بقلق
فهد... نيجار انتي كويسه 
نيجار بالم... وبكاء ...مش قادره يا فهد تعبانه اوي 
فهد.... اهدي هو بس عشان في ضلع مكسور هجبلك المسكن حالا
وبالفعل اعطاها فهد المسكن الذي كتب الطبيب عليه
فهد... دلوقتي ترتاحي ‘جلس وضمها اليه وهي نامت علي صدره وكانه مكانها منذ الازل والغريب انها هي من امسكت بيده وكانت تضغط عليها كلما تتالم فيضمها اكثر واكثر ويمسك يدها بقوه 
واخيرا خدا الامل ورجع لها تفكيرها الصحيح ونظرت لنفسها وما تفعله هي بين احضان فهد وتمسك يده هكذا دون ان تنفر منه دون ان تغضب منه ماذا حدث لها كيف الحال تغير هكذا هل هو الالم ما فعل ذلك بها ام هناك شيء آخر...... 
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من الروايات الأخري
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها

جديد قسم : روايات رومانسية جريئة

إرسال تعليق