هذا الموقع محمي بموجب اتفاقية حماية حقوق المحتوي العالمية

رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد - الفصل الرابع عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة لولو الصياد علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الرابع عشر من رواية رومانسية انتقام ثم عشق للكاتبة المتميزة لولو الصياد. 

رواية رومانسية انتقام ثم عشق لولو الصياد (الفصل الرابع عشر)

اقرأ أيضا: رواية صخر بقلم  لولو الصياد

رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد
رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد

رواية رومانسية انتقام ثم عشق لولو الصياد | الفصل الرابع عشر

الطبيب وهو يرجع اليها بسرعه ....
الطبيب....اتكلمى عاوز افهم كل حاجه
هى ....مش هتقدر تعملى حاجه
الطبيب ...جربى مش هتخسرى حاجه
هى ببكاء ....عمرك ما هتقدر هترجعها من الموت ازاى
الطبيب...هى مين ...
هى ... بنتى
الطبيب...طيب احكيلى
هى ....مش دلوقتى اوعدك هحكيلك بس مش دلوقتى انا تعبانه
الطبيب ...مفيش مشكله بس صدقينى لو اتكلمتى هترتاحى
هى ....ان شاء الله
............
وصل على الصياد الى القاهره وتوجه الى احد الفنادق ووضع حقيبته وتوجه
على الفور الى فيلا احمد الصياد
وصل على امام الفيلا ودخل ووجد الكثير من الحرس بالخارج والداخل وعندما افصح عن هويته دخل بسهوله نظرا لكونه ابن عمه
استقبلته احدى الخادمات ودخل الى غرفه الاستقبال وانتظر حوالى خمس دقائق
حتى وجد احمد الصياد يدخل عليه بكل هيبته وشخصيته القويه
على وهو يقف بسرعه ويبتسم
على الصياد.... والله زمان
احمد بابتسامه وهو يقترب منه ويحتضن كل منهم الاخر
احمد الصياد..... وحشتنى والله مصدقتش لما بلغونى انك عاوزنى وهنا ياااه افتكرتكم نسيتونى
على وهو يشدد من احتضانه .انتقام ثم عشق بقلم لولو الصياد...محدش بينسى لحمه يا احمد وانت صاحبى وابن عمى واخويا انت اللى اخترت البعد
جلسوا امام بعضهم
احمد الصياد. ....اخبار الجماعه ايه
على .....الحمد لله
احمد الصياد.... يا ترى ايه سبب الزياره اكيد مش جاى لله وللوطن
على الصياد.... هههههههههه طول عمرك ذكى يا ابن عمى اكيد فى سبب
احمد الصياد..... ايه هو
على الصياد .....بابا عاوزك تيجى عندنا زياره وضرورى ارجع بيك
احمد الصياد باستغراب ....اشمعنا
على الصياد..... لما تيجى هتعرف
احمد الصياد.... وده لغز
على الصياد..... لا سر وجه الوقت انك تعرفه بس بابا اللى هيقولك كل حاجه
احمد الصياد .....طيب هاجى معاك بس هجيب مراتى معايا
على الصياد..... انت اتجوزت
احمد الصياد.... هههههههههههه اه تخيل
على الصياد.... مبروك ياحبيبى
احمد الصياد.... هجهز انا وهى وننزلك
على الصياد.. تمام مستنيكم
. ............
صعد احمد الصياد الى غرفه دينا وجدها تشرب كوب من العصير وتجلس حزينه
احمد الصياد ... .اجهزى والخدم هيجهز شنطتك
دينا .....هتخلينى امشى
احمد الصياد بحده ......ده بعدك احنا هنسافر يومين عند اهل ابويا وطبعا ممنوع حد يعرف حاجه عن حياتنا
دينا ... حاضر .....
.. ........
كان جابر يجلس مع احدى الرجال المتخصصين بشراء العقارات
جابر ...انتقام ثم عشق بقلم لولو الصياد..بس الشقه دى تساوى مليون ونص
الرجل الاخر.....والله هى اخرها مليون وبين الشارى والبايع يفتح الله
جابر . بتستغل انى مستعجل
الرجل.. ..الدنيا فرص
جابر.....ماشى تكون جاهز امتى
الرجل ...انا جاهز تتنازل ليا تاخد فلوسك
جابر. ......تمام يومين ونخلص كل حاجه
الرجل ....وانا موجود فى اى وقت
جابر.... تمام ......
...............
كانت سما تجلس بغرفتها حزينه تبكى بقوه لا تعلم ماذا تفعل
كانت غبيه الى حد كبير استسلمت واعطت قلبها لم لا يستحقه وفقدت ثقه
اقرب الناس اليها
تعلم انها جرحت على كثيرا وكسرته فلو كان رجل غيره كان قتلها ولكن
على لم يقتلها بالضرب ولا بالحديث ولكن نظراته لها تقتلها باليوم الف مره رغم تعامله معها انتقام ثم عشق بقلم لولو الصباد بنفس الطريقه امام الاخرين الى انه حين يكونوا وحدهم لا يتحدث نهائيا ولا يرد عليها ينظر اليها فقط
نظراته تحكى وتحكى وتقتلها
سما .....ببكاء ....يارب انا غلطت بس سامحنى يارب وخلى على يسامحنى
..................
وقفت امام دولاب غرفتها تبحث فى حقيبتها عن الدواء
ولكن يا الاسف فالدواء قد نفذ ماذا تفعل فاحمد الصياد
ينتظرها بالاسفل ينتظرها ان تنزل بسرعه والان دوائها قد نفذ
ولو ماتت لن تطلب منه ان يحضره له ولن تخبره عن مرضها
جلست دينا على التخت تبكى ودموعها لولو الصياد تنهمر على وجهها
دينا.....اقوله انى عندى ثقب فى القلب علشان يفرح فيا اكتر واكتر لا عمرى ما هقولك يا احمد اموت من قله الدوا والا انى اموت بسبب شفقتك عليا مش هقولك علشان تكمل انتقامك منى علشان اموت وارتاح من كل العذاب ده وياريت اكون حملت علشان يفضل منى طفل يفكرك كل يوم باللى عملته فيا ياااااااارب قوينى لحد ما ارجع.....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الرابع عشر من رواية انتقام ثم عشق بقلم لولو الصياد
تابع جميع فصول الرواية من هنا: جميع فصول رواية انتقام ثم عشق
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من الروايات الأخري
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها

جديد قسم : رواية رومانسية

إرسال تعليق