-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الحادى والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى والعشرون

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى والعشرون

الصبح بدري كلهم كانوا صاحين فطروا وهدي ودنيا وجميله واميره في اوضه هدي بيجهزوا واسر وشادي ومازن وكريم في اوضه اسر بيجهزوا
....
عند هدي
كانوا فرحانين جدااا وبيرقصوا وبيغنوا والميك اب ارتست ابتدت باميره
هدي قاعده فاتحه نت مستنيه اميره تخلص لقت اسر بيكلمها شات
اسر. خلصتي يا قمر
هدي. لا لسه اميره هي الي بدأت
اسر. وانا كمان مازن هو الي بدأ
هدي. البدله لونها ايه طمني
اسر. خليها مفاجأه وانت
هدي. خليها مفاجأه
اسر. ههههههه ماشي
الميك اب ارتست. يلا يا انسه هدي
هدي. حاضر
هدي لاسر. انا هقفل بقا باي
اسر. باي
عدي وقت وخلصوا خلاص وعند اسر خلصوا
اسر ومازن وكريم وشادي نزلوا الجنينه
هدي واميره ودنيا وجميله نزلوا
اسر. اوووووه ايه الحلاوه دي
هدي بكسوف. احم شكرا
مازن صفر جامد. الله
اميره. هههههههه شكرا
المأذون جه
كريم. يلا مين الاول
اسر ومازن. انا
اسر. لا يا خويا انا الاول
مازن. لا انا
اسر. انا خليتك تجهز الأول يبقا انا الي اكتب الاول
كريم. ههههههههه يلا
مازن. اوف طيب بس بسرعه يا شيخنا
كريم مش عارف يبقا وكيل مين
الشيخ. مين وكيل العروسه ومين وكيل العريس
يوسف. انا وكيل العروسه
هدي بفرحه. خااااالو
هدي جرت عليه وحضنته
الشيخ مين وكيل العريس
كريم. انا
يوسف قعد جنب هدي وكريم قعد جنب اسر
وياسين وشادي كانوا شهود
وبعد وقت تم الزواج
الشيخ اول ما خلص جملته الشهيره "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير" قام اسر ومسك هدي وحضنها والكل بيسقف وبيصفر لهم
اسر حاضن هدي مش عايز يسبها
مازن. يلا يا عم الحبيب عايز اتجوز
اسر. ههههههههه
بعد عن هدي وراح عشان يشهد علي جواز اخوه
وكان عم اميره هو وكيلها وتم عقد الزواج
مازن. لوووووووووولي اخيرا اتجوزت ومعدش ناقصني حاجه
وشد اميره لحضنه ولف بيها
جميله راحت سلمت علي اخوها
جميله. يوسف حبيبي عامل ايه
يوسف. انا بخير يا حببتي
جميله. مجبتش مراتك والعيال ليه
يوسف. انا مسافر تاني دلوقتي بس مكنش ينفع مجيش كتب كتاب هدي
كريم. نورتنا والله
يوسف. نورك يا كريم خلي بالك من جميله
كريم. في عنيا
يوسف وهو حاضن هدي
يوسف. خلي بالك منها يا اسر
اسر. مش محتاج توصيه
يوسف مشي
خلصوا ورقصوا وغنوا وكان يوم جميل جداااا
بعد ما المعازيم مشيو قعدت العيله مع بعضها عشان يبتدوا احتفالهم الخاص
مازن واسر وشادي قلعوا جواكيت البدل وشمروا القمصان بتاعتهم والبنات قلعوا الجزم العاليه وشغلوا مهرجانات واحتفلوا احتفال من نوع خاص
اسر مسك المايك وغني لاول مره
اسر. تيست تسيت احم انا هغني اغنيه لمراتي حببتي لاول مره في حياتي
مازن. عيشنا وشوفنا
اميره بتبصله. اتعلم بقا
اسر غني اغنيه فرحه
اسر. فرحه اخيرا تجمعنا ولا حد هيقدر يمنعنا
هدي كانت مبسوطه جداااا وطلعت حضنته وهو بيغني وغنت معاه
اسر وهدي.يا صحاب يا غراب خلاص كتبنا الكتاب شوفوا حبيبه قلبي
بعد ما خلصوا الكل سقف لهم
اسر. للأسف لسه مخلصتش
مازن. شكلك ناوي ان اميره تطلب الطلاق انهارده
اميره. هههههههه لا يا حبيبي انا بحبك عشانك انت مش عشان المفاجأت
مازن. ربنا يكملك بعقلك يا حببتي
اسر وصل فلاشه لشاشه كبيره جدا واشتغلت اغنيه حلم بعيد
وكان فيديو وصور هدي موجوده عليه
هدي كانت مصدومه وبتعيط وحضناه
هدي. انا بعشقك
اسر. وانت بموت فيكي
خلص اليوم ومازن وصل اميره وطلعوا ناموا والكل سعيد
وفرحان
..........
1.انتي خلاص كدا هتنسي كل حاجه
2. لاطبعا انا مستنيه الوقت المناسب
1.هي ديه بنتي
......................
تاني يوم الصبح هدي صحيت من النوم فتحت عنيها لقت اسر
هدي. هو انا كل يوم احلم بيك بقا كدا كتير
هدي اتقلبت الناحيه التانيه
اسر. مش بتحلمي يا هدي
هدي فتحت عنيها ورجعت تاني تبص عليه
هزي مبرقه. هاااا
اسر. مش بتحلمي
هدي. لا بحلم كل يوم تقولي كدا اطلع بحلم
اسر قرب منها وباسها
اسر. اظن كدا صدقتي
هدي بصدمه. انت انت عملت ايه
اسر. ايه مراتي
هدي. بس بس
اسر. مفيش قطط هنا والله
هدي. انت دخلت ازاي عيب كدا اطلع
اسر. يا بت وربنا احنا اتجوزنا امبارح
هدي. طب اطلع عايزه اقوم
اسر. متقومي
هدي. يوووووه يلا يا اسر بقا
اسر. ههههههه حاضر
طلع اسر وهدي قامت ولبست ونزلت تحت وقعدوا فطروا
هدي. ماما انا هنزل مع اميره
جميله. طيب متتاخريش
هدي. لا هتاخر عشان بعدها عندنا مقابله الوفد انهارده
جميله. اه صح انا نسيت طيب
اسر. بقولك متتاخريش معادنا 1 في المطار
هدي. حاضر
نزلت هدي مع اميره وراحوا الترب عند سهي
اميره وهدي قدام قبرها ومعاهم ورد كتير
هدي. سهي كل سنه وانتي طيبه يا حببتي عيدك في الجنه اكيد احلي
اميره. اتجوزنا يا سهي شوفتي كان نفسنا تكوني معانا
قرولها الفاتحه وركبروا العربيه
هدي بتمسح دموعها. ربنا يرحمها
اميره. امين يا رب
اتحركوا من الترب واميره كانت بتشتري حجات وهدي راحت لاسر الشركه لان كان لسه بدري
هدي دخلت الشركه بس قررت تروح مكتبها متروحش عند اسر عشان ميشوفهاش وهي بتعيط
هدي فتحت باب المكتب واتفاجأت بعبد الرحمن في مكتبها
هدي. عبد الرحمن انت بتعمل ايه هنا
عبد الرحمن بيمسح دموعه. اسف بعد ازنك
هدي شافته ماسك صوره سهي الي كانت حطاها علي المكتب
هدي. عبد الرحمن مالك
عبد الرحمن. انا انا كنت بحب سهي اوي يا هدي
هدي بصدمه. انت بتقول ايه ازاي
عبد الرحمن. بحبها اوي اوي
هدي. وهي كانت عارفه
عبد الرحمن. للأسف اليوم الي قررت فيه اعترف لها بمشاعري كانت ماتت
هدي. ربنا يرحمها ويصبرك
عبد الرحمن. ممكن تقوليلي علي مكان قبرها
هدي. طبعا ممكن
عبد الرحمن. طلب اخير ممكن صوره ليها
هدي اديته صوره لسهي
هدي. عبد الرحمن عيش حياتك وانساها لازم تكمل من بعدها الحياه مش بتقف علي حد
عبد الرحمن. هحاول بس صعب اوي
وهما بيتكلموا اسر دخل وهما قاعدين بيتكلموا
اسر. هدي
اسر دخل اتفاجأ بيهم
هدي بتوتر. اسر اا احنا بس
عبد الرحمن. طيب انا هستأذن بعد اذنك يا مستر اسر
اسر بعد ما خرج عبد الرحمن بص لهدي
اسر. بيعمل ايه هنا دا يا هدي
هدي. اسمعني بس انا
اسر. يعني انتي قولتي نازله مع اميره اجي الاقيكي معاه هنا
هدي بتوتر وخوف. اسر والله انت مش فاهم حاجه اسمعني بس
اسر. اسمع ايه يا هدي اسمع ايه
هدي. اسر
اسر سابها وراح مكتبه
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الحادى والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة