U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الرابع والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الرابع والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الرابع والعشرون

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الرابع والعشرون

هدي تاني يوم صحيت بدري وجهزت الفطار وقالت لاسر انها رايحه مشوار مع اميره وبعدين هتطلع علي الشركه
.....
في العياده
الدكتور. مبروك يا مدام هدي حضرتك حامل في الشهر الاول
هدي بفرحه. الحمد لله يا رب شكرا بجد
الدكتوره. علي ايه دا واجبي
اميره.طب وانا
الدكتوره. حامل في الشهر الاول
اميره. ايه دا معقول انا وانتي يا هدي مع بعض
هدي. ههههههه بجد مش مصدقه
الدكتوره. الف مبروك ممكن بس تعملوا التحاليل ديه واشوفكوا كمان اسبوع
هدي. شكرا
مشت هدي واميره واحوا الترب عند سهي
اميره. ساسو انا حامل يا بت
هدي. حملنا مع بعض كنتي دايما تقولي نفسي اشوفكوا حوامل مع بعض
اميره. بجد احنا مبسوطين جدااا بس نقصاكي
هدي. ربنا يرحمك يا ساسو
قرولها الفاتحه واميره روحت وهدي راحت مشوار
......
هدي. لوسمحت عايزه ازود شكل في السلسله ديه
العامل. تحبي يا فندم شكل ايه
هدي. عايزه الشكل دا
العامل تمام يا فندم ممكن حضرتك تكتبي العنوان عشان نبعتها
هدي. فيلا اسر كريم المحمدي
العامل. غني عن التعريف يا فندم بكره الصبح هتكون عند حضرتك
هدي. شكرا
هدي اختارت شكل بيبي وقلب
هدي راحت الفيلا عند كريم
هدي اول ما دخلت جميله حضنتها وكريم وشادي ودنيا وباركوا لها كلهم بس اسر مكنش جه
هدي. اسر عرف
مازن. لا بس هو سأل انتي ليه مجتيش الشركه
هدي. ما انا كلمته وقولتلوا اني بشتري حجات المهم انا هروح بقا
جميله. ماشي يا حبيبتي خلي بالك من نفسك
هدي. حاضر باي
.......هدي روحت وعملت تورته وجهزت الفيلا وفي استقبال اسر
اسر دخل لقي البيت مضلم بس النور ولع مره واحده وظهرت هدي كانت لابسه فستان نبيتي ومسيبه شعرها
هدي حضنته. حمد الله على السلامة يا حبيبي
اسر. الله يسلمك يا حبي
هدي شغلت اغنيه ورقصوا سلو
اسر.ايه سبب الحلاوه ديه
هدي. هو لازم سبب
اسر. لا بس شكلك عايزه تقولي حاجه
هدي مسكت ايده وحطتها علي بطنها
هدي. لو عايز مناسبه يبقا ان كمان 8شهور هيكون عندك بيبي
اسر حضنها جامد وشالها ولف بيها
اسر. مبروك يا حبيبت قلبي
هدي. الله يبارك فيك يا حياتي
اسر بيقرب من هدي بس لاحظ ان السلسله مش موجوده في رقبتها
اسر. هدي فين السلسله
هدي. اااا اصل
اسر. قلعتيها ليه يا هدي
هدي. اسمعني بس انا روحت عشان عايزه ازود فيها شكل البيبي ولما نسميه احط حرفه بس
اسر. طيب يا حببتي ممكن متقلعهاش تاني
هدي.من عيوني
..............
1.عرفتي الي حصل
2 اه حامل
1 هتعملي ايه
2. سبيهم يفرحوا شويه عشان الجاي خراب
..........
تاني يوم الصبح هدي واقفه في المطبخ وحست باسر جاي وراها
هدي. صباح الفل والياسمين على عيونك يا قلبي
اسر. صباح النور يا حبيبتي
اسر لبسها السلسله
هدي. ايه دا جت امتي
اسر. لسه حالا
هدي. شكلها حلو صح
اسر. في رقبتك احلي
هدي. هههههه ماشي
قعدوا فطروا ونزلوا راحوا الشركه
......
عند مازن

اميره صحيت وقاعده بتعيط عشان مازن رايح الشغل
مازن بعد ما لبس قعد جنبها
مازن.مالك بس يا حببتي
اميره بعياط. متروحش الشغل عااااااا
مازن. هو انتي هتطلعي هرمونات الحمل عليا انا ناقص
اميره. انت مبقتش تحبي خلاص عاااااا
مازن. لا اله الا الله محمد رسول الله
اميره. كمان بتحسبن عليا
مازن.انا اتكلمت
اميره. طب صالحني
مازن. عايزه ايه يا حببتي
اميره. هاتلي شكولاته
مازن. يختااااااااااي انتي اتعديتي من هدي هو وباء
اميره. مليش دعوه اشمعني اسر
مازن. الله يخرب بيت هدي علي بيت اسر حاضر يا حببتي هبعتلك شكولاته
اميره حضنته. حبيبي انت
مازن. انا هنزل باي
اميره.باي يا قلبي
..........
في الشركه كلهم بيباركوا لهدي واسر
في المكتب عند اسر
هدي قاعده علي المكتب واسر قاعد قصادها بيشتغلوا ودخل عليهم ياسين
ياسين. اسر في حاجه مهمه لازم تعرفها
اسر. في ايه مالك
ياسين. ااا لوحدها احسن
هدي. في ايه يا ياسين رود
ياسين. مجدي هرب
هدي من الخضه وقعت علي الكرسي، اسر جري عليها
اسر. هدي متخافيش يا هدي
هدي بدموع. هياخدك مني يا اسر هو قالي كدا
اسر. قالك ايه

فلاش باك
هدي قاعده في الاوضه الي محبوسه فيها قبل ما اسر يجي
مجدي. ايه يا قطه
هدي. انت بتعمل كدا ليه ليه عشان الفلوس واخدتها ليه بتعمل كدا
مجدي. هههههههه فاكره ابني لما اتقدملك رفضتيه وعشان كان بيحبك بعدها انتحر
هدي. وانا مالي انا مش بحبه اتجوزه ليه
مجدي بغضب. لو كنتي حبتيه زي ما بتحبي اسر مكنش مات يا هدي
هدي. دا نتيجه الي انت بتعمله
مجدي. انا هقتله يا هدي زي ما ابني مات هقتل اسر لو مش انهارده يبقي بعدين

باك
هدي بتعيط. لما اتقبض عليه قولت خلاص هيتحبس بس مكنتش اعرف انه هيهرب
اسر. متخافيش اكيد البوليس بيدور عليه متقلقيش
ياسين. متقلقوش انا معاكوا وكمان في حراسه علي باب الفيلا المهم اننا لازم كلنا دلوقتي نكون في الفيلا
اسر. تمام يلا
هدي. اسر بلاش تعالا نسافر نروح اي حته يا اسر
اسر. انا معاكي ومش هسيبك يا هدي ابدا
اسر كلم مازن و وكريم وفهمهوم الي حصل وكلهم اتجمعوا في الفيلا وهدي في حضن اسر
اسر قام يشرب بس هدي مكلبشه فيه
اسر. والله هشرب وجاي مش ههرب
هدي سابته وهو دخل المطبخ وطلع بضهره
مازن. ماله دا
اسر طالع بضهره وفي وشه مجدي ومعاه مسدس
هدي. اسسسسسر
مجدي.هههههههههه قولتلك مش هسيبه
مجدي زق اسر بعيد ومجدي واقف والمسدس في اتجاه اسر
كريم. سيبه وهديك الفلوس الي انت عايزها
هدي. بلاش والنبي سيبه سيبه
مجدي. زي ما حرقتي قلبي هحرقك قلبك
مجدي ضرب نار علي اسر في صدره واسر وقع علي الارض
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الرابع والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة