U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الخامس والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس والعشرون

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس والعشرون

هدي. اسسسسسسسسسسسسر لااااااااااا
مجدي. موته يا هدي وحرقت قلبك هههههههه
مجدي وسط ضحكه لقي البوليس دخل وقبض علي مجدي
مجدي. دلوقتي اتسجن وانا مرتاح
ياسين قرب علي اسر
ياسين. اسر اسر
اسر. كح كح ااااه بيوجع برضو
ياسين. يا عم خضتني
مجدي بصدمه. ازاي
ياسين. شغل مخابرات بقا هههههه يلا خدوه
هدي جرت علي اسر وحضنته
هدي بعياط. اسر انت كويس
اسر. متخافيش انا كويس
هدي. از.. ازاي
اسر. واقي ياسين اداهولي
هدي. الحمد لله كنت هموت
اسر. بعد الشر عنك
كلهم اطمنوا علي اسر وقبضوا علي مجدي
مازن. انا مش متخيل ازاي دا ممكن يحصل
اميره. الحمد لله انها عدت علي خير
دنيا حاضنه كريم. بابي انا خايفه
كريم. من ايه يا دودو خلاص هو اتقبض عليه متخافيش
ياسين. انا هستأذن بقا
هدي. ياسين شكرا بجد بجد شكرا
ياسين. علي ايه دا واجبي
اسر. حبيبي يا صاحبي
هدي قاعده تعبانه
اسر. هدي انت كويسه
هدي. تعبانه شويه
اسر. طب يلا بينا
جميله. خليكوا هنا يا اسر انهارده
اسر. لا لا متخافيش يا ماما
اسر اخد هدي وروحوا ومازن واميره روحوا
.........
تاني يوم الصبح
هدي صحت وبتبص لاسر وبتحرك ايديها علي وشه وعنيها مدمعه
اسر فاق علي حركه ايديها وباسها
اسر. الجميل زعلان ليه
هدي. خايفه عليك يا اسر
اسر. يا حببتي الحمد لله عدت علي خير
هدي. الحمد لله يا حبيبي
اسر. ريحي انتي بقا انهارده
هدي. ماشي بس خلي بالك
اسر. حاضر يا حببتي
اسر نزل راح الشركه
..........
اسر. مازن انت لازم تسافر دبي
مازن. ليه في ايه
اسر. هناك في حجات هناك لازم تروح عشانها
مازن. هقعد قد ايه تقريبا عشان اميره وكدا
اسر. هتاخدها معاك لان الموضوع هيطول وانا كمان 6شهور هاجيلك
مازن. تمام ماشي
اسر. حضر نفسك هتسافر كمان شهر
مازن. تمام
..........
1.عرفتي اخر الاخبار
2.لا
1.اسر مسافر كمان 6شهور
2.حلو اوي يبقي هنفذ كمان 6شهور ابعتي هاتي الحاجه
1.من عنيا
......
بعد شهر جه ميعاد سفر مازن واميره العيله كلها بتسلم عليهم
هدي. ميرا خلي بالك من نفسك ومن البيبي
اميره. متقلقيش يا حببتي وخلي بالك من نفسك ومن النونو
هدي. حاضر يا حببتي
اسر. خلي بالك من نفسك يا مازن واي حاجه هتلاقي احمد هناك هيساعدك
مازن. حبيبي متقلقش كله تمام
اسر. خلي بالك من اميره
مازن. متقلقش
اسر. انا كمان 5شهور هجيلك
مازن. تيجي بالسلامه
الكل وصلهم المطار ورجعوا الفيلا
اسر. بابا انت لازم تسافر فرع القاهره
كريم. امتي
اسر. تقريبا معايا يعني
كريم. كدا هنسيب هدي لوحدها هاتها معانا
اسر. هسال الدكتوره بتاعتها
كريم. تمام هنقعد هناك قد ايه
اسر. انا هقعد 3شهور وحضرك نفس المده
كريم. تمام بس خلي بالك كدا هدي هتولد هناك مع اميره
اسر. ربنا يستر يا بابا
جميله. هتسافر لوحدك يا كريم
كريم. انا اقدر استغني عنك يا قمر انتي
اسر. احم طيب هروح انا احب في مراتي
كريم. هههههههه يكون احسن
اسر نزل روح لان هدي كانت تعبانه وروحت
اسر دخل كانت هدي مشغله اغنيه انا بعشق الغني قدام عينك
وكانت فارده شعرها ولابسه فستان قصير لونه اسود وبتتمايل علي كليمات الاغنيه
اسر كان مسحور بيها وبجمالها هدي شافته مسكت ايده ورقصوا مع بعض وخلصوا وقعدوا علي الكنبه وهدي في حضن اسر
اسر. مبسوطه
هدي. لا
اسر. مش مبسوطه وبترقصي ازاي
هدي. لما بتضايق بطلع زهقي في الرقص او التمرين او الجري
اسر. طيب انت متضايقه ليه
هدي. عشان مازن واميره سافروا وهيقعدوا كتير
اسر. طيب لو قولتلك اننا كمان 5شهور هنروحلهم
هدي بفرحه. بجد
اسر. بجد، يلا بقا ننام انا تعبان
اسر وهدي طلعوا يناموا
.......
في الفجر
هدي صحت تعبانه وبتتحرك في الاوضه
اسر حس بحركتها
اسر. هدي مالك
هدي بابتسامه بتداري بيها وجعها. لا يا حبيبي مفيش هروح اشرب نام
اسر. مش مرتاحلك
هدي.لا يا قلبي اطمن
هدي لسه هتتحرك من باب الاوضه حست بوجع جامد في بطنها
هدي. ااااااااه اسر الحقني
اسر بخضه. مالك في ايه
هدي. مش قادره مش قادره
اسر لبس ولبسها وراحوا المستشفي
الدكتوره. حضرتك جوزها
اسر. ايوه انا
الدكتوره. اطمن هي كويسه والبيبي كويس بس هي عملت حركه زياده او شالت حاجه تقيله
اسر بص لهدي
اسر. اه اتحركت زياده
الدكتوره. المفروض مكنتش تتحرك بس الحمد لله جت سليمه بس لازم ترتاح لحد ما تولد الحركه مش كتير
اسر. طيب هي ممكن تسافر كمان 5شهور
الدكتوره. للاسف لا عشان يكمل الحمل علي خير
اسر. تمام يا دكتوره شكرا
هدي بدأت تعيط
اسر. بتعيطي ليه بس
هدي. عشان بسبب غبائي كنت هموت ابني او بنتي وكمان مش هسافر معاك
اسر. يا حببتي لسه بدري فاضل 5 شهور
هدي. هيعدوا هوا وهتسافر
اسر. اوعدك مش هغيب
هدي. بحبك
اسر. بموت فيكي
اسر وهدي روحوا وقرروا مش هيقولوا لحد.
.......
2. ابعتي الدوا في اسرع وقت
3.طيب بكره هيبقي عندك
2.دا اتعامل معاه ازاي
3.هي نقطتين هيظبطوا الدنيا
2.تمام
........
بعد 5 شهور دون احداث تذكر هدي متابعه مع دكتوره ومقلله حركتها واسر بيخلص في الشغل ودنيا وشادي في الجامعه وحبهم لبعض بيزيد
....
جه اليوم الي بعده هيسافر اسر وكريم وجميله سافره قبله بيوم
في فيلا اسر
هدي بتحضر شنطه اسر وبطنها منتفخه قدامها لانها في الشهر السابع وبتعيط
اسر دخل لقاها واقفه بتحضر هدومه وبتعيط
اسر حضنها من ضهرها وسند راسه علي كتفها وايده علي بطنها
اسر. هدي كفايه عياط عشان خاطري انا بموت
هدي. خليك جنبي يا اسر
اسر. والله مش هتاخر هو اسبوع انا الاول كنت هقعد 3شهور بس مازن واحمد ظبطوا الدنيا هقعد اسبوع بس
هدي. اسبوع هنام لوحدي اسبوع مش هنام في حضنك اسبوع من غير ما اشوفك اسبوع من غير ما اصحي اتامل وشك صعبه اوي يا اسر
اسر لفها ليه. للدرجه ديه بتحبيني
هدي. انت بتسأل انا عديت المرحله ديه انا بعشقك
اسر. دا انا الي بعشقك
اسر باسها وحضنها لفتره طويله
اسر. وبعدين لسه انهارده انا مسافر بكره
هدي. تروح وترجعلي انا وبنتك بالسلامه
اسر. ربنا يخليكوا ليا
هدي كملت تحضير الشنطه وطلعت يقعدوا مع بعض
الباب خبطت
اسر. افتحي يا رشا
. رشا الخدامه الي جبها اسر عشان تكون مع هدي لما يسافر.
رشا فتحت الباب ودخل.........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة