-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثامن

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الثامن من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثامن

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثامن

هدي. انا هغني انهارده
الكل. اووووووو ايوه بقا يا دودو
هدي. ههههه بس معلش بقا لو صوتي طلع وحش
بدات هدي تغني غنت اغنيه "يعني بتحب" لادهم النابولسي وكان صوتها حلو جدااااا وكريم وجميله رقصوا سلو عليها.
خلصت هدي الاغنيه والكل قعد يسقف لها و
مازن وهو بيصفر. اووووووووو هو دا الكلام
هدي. هههههه بجد حلو
مازن. حلو دا جامد جدااا
دنيا. ايه الحلاوه ديه يا هدهود
هدي. حببتي يا دودو
اسر. اول مره اسمع حد بيغني كدا
هدي بكسوف. شكرا ليكوا بجد
وبدات الحفله والمعازيم بتزيد مش بتقل و
مروان. هدي ازيك
هدي. الحمد لله يا مروان وانت
مروان. انا كويس، انا سمعت من (ايه) انك كنتي في المستشفي
هدي بضحك. اه وعملت الواجب بصراحه
مروان. مش فاهم حاجه عملت ايه
هدي. سيبك من الكلام دا انا فرحانه ومش عايزه اتضايق
ايه. هدي خفيتي يعني وبقيتي قرده اهو مش كان شالك
هزي ببرود. اه الحمد لله بقيت كويسه
مروان. شال مين
ايه.اصل هدي كان في واحد شايلها وخارج بيها من المستشفي
مروان. الكلام دا بجد يا هدي
اسر. اه بجد في مشكله
هدي اتفاجات بتدخل اسر
مروان بغضب. وانت تشلها بتاع ايه
اسر بغضب بيكتمه. اولا ديه حاجه متخصكش ثانيا هدي كانت ركبتها مفتوحه ومش عارفه تمشي ولا تقعد ثالثا بقا ودا الاهم حضرتك تقول لاختك المبجله ملهاش دعوه بهدي عشان متصرفش تصرف مش هيعجبها
ايه بغضب. دا تهديد يعني
مروان. بس يا ايه انت مفهمتيش حاجه
ايه. بس اا
مروان. خلااااص يا ايه روحي تقعدي مع بابا
مروان. انا اسف جدا يا هدي وكان هيمسك اديها
اسر مسك ايده. اسفك مقبول معلش بس اصلها متوضيه
هدي عايزه تضحك بس ماسكه نفسها
اسر.يلا يا هدي
هدي مشت مع اسر وكان في رقصه سلو غير الي هيقدموها وهدي قاعده علي الطرابيزه بتاعتها فاتحه الفون
سمير.ممكن ارقص مع حضرتك
هدي. افندم مين حضرتك
سمير. انا صاحب مازن
هدي. اهلا، بس انا اسفه مش برقص مع حد
سمير. لو سمحتي
هدي بصوت عالي نسبيا. قولت لحضرتك لا
مازن سمعها وجه
مازن. سمير حبيبي انت تعرف هدي
سمير. لا كنت عايز ارقص معاها بس...
مازن. ترقص مع مين يا اخينا دي اختي
سمير. اختك؟؟؟
مازن. اه
سمير. احم انا اسف
مازن. متكررهاش وكمان ريح نفسك اكبر منك يا اهبل
سمير.هههههه حاضر
هدي. مازن
مازن. ايه يا قلبي
هدي. مين الي بترقص مع اسر ديه
مازن. ديه امل
هدي. ايوه مين
مارن. كانت بتشتغل عندنا في الاسكندريه بس نقلناها في القاهره
هدي. امممم بس هي مكلبشه فيه كدا ليه
مازن. ايه يا هدهود هنغير ولا ايه
هدي. لا اغير ايه دا من الادب يعني
مازن. اممم طيب اسيبك انا بقا
هدي اتضايقت جدااا من اسر وكانت عايزه ترقص مع حد وخلاص عشان تدايقه
هدي. مروان
مروان. نعم يا هدي
هدي ممكن ترقص معايا
مروان. اه اكيد
راحت هدي ومروان يرقصوا وهدي اتعمدت انا تبتسم وتقرب من اسر وامل عشان يشوفها
امل. شكلها بتغير فعلا
اسر. تفتكري
امل. انت مش شايف هي عملت ايه راحت لواحد وطلبت منه ترقص معاه مع ان هدي من خلال الي انا شيفاه استحاله تعمل كدا
اسر. عندك حق
مروان. هدي ممكن اقولك حاجه
هدي. اتفضل
مروان. انااااا
هدي. ايه
مروان. انا بصراحه يعني
هدي. انجز
مروان. انا عايز اخش الحمام مش قادر
هدي بضحك. هههههههههههه فصلتني بجد
مروان. معلش هروح وارجعلك
هدي. ماشي
ذهب مروان و
امل. اهو مشي روحلها بقا
امل نزلت و
اسر. هدي
هدي. افندم يا اسر
اسر. تعالي نتكلم شويه
راحوا وقعدوا علي الطرابيزه
هدي. ايه بقا
اسر. انت شكلك زعلان ليه
هدي. عادي يعني
اسر. لا في حاجه
هدي. معرفش زعلانه وخلاص
اسر. طيب اصالحك ازاي
هدي. هو انت الي زعلتني عشان تصالحني
اسر. عادي انا متعود اصالح الناس حتي لو مش انا الي مزعلهم
هدي. شايف تورته الشكولاته الي هناك ديه
اسر. اه مالها
هدي. هاتها وانا مستنياها هناك عند الجنينه الي ورا
اسر.مجنونه
هدي. جداااا
راح اسر جاب لها التورته وشوكه وراح لقاها قاعده في المكان الي قالت عليه
اسر. اتفضلي يا ستي
هدي. يميييي انت جايب شوكه واحده انا هاكل وانت تشم
اسر. عادي كلي بس وخلصي لان كمان ساعه الرقصه
هدي بدات تاكل وعجبتها جدااا واسر بيبصلها بحب وبيضحك عليها وهي بتاكل هدي وهي بتاكل شافت اسر بيبصلها
هدي قطعت حته من التورته في الشوكه وحطتها قدام شفايفه وهو بصلها كتير ، هدي بصلتوا وفهمت انو مش هياكل مكانها فا ودت وشها ناحيه التورته وكانت هتسحب ايديها الي فيها الشوكه بس اسر مسك ايديها واكل التورته من الشوكه وهي بصتله وهو بصلها جامد جداا
اسر. طعمها حلو
هدي. ايه ديه
اسر. التورته
في الوقت دا واسر ماسك ايد هدي والشوكه فيها فاضيه وبيبصوا لبعض دخلت دارين
دارين. اسوره ايه دا
اسر بصوت واطي سمعته هدي. ابو فصالانك يا شيخه
هدي بصوت عالي. هههههههههههههههههه
اسر بيضحك علي ضحكها. هههههههههههه
دارين. بتضحكوا علي ايه ضحكوني
هدي ببرود. ملكيش دعوه لو كان عايز يضحكك كان عالي صوته بعد ازنك يا سردين اووو سوري دارين
اسر بيضحك بصوته كله ومبسوط من غيريتها عليه
دارين بتقرب من اسر. اسوره يلا نرقص الاغاني حلوه اوي
اسر. ااا ايوه يا مازن جاي اهو بعد ازنك يا دارين
مشي اسر من دارين و
مازن. ايه الفرح الممل دا
هدي. اوي يعني
اميره. فين المهرجنات فين
مازن. بس انا لقتها
مازن راح لل DJ وطلب منه يشغل مهرجنات
اشتغلت اغنيه هنضرب نووي
واميره ومازن وهدي قعدوا يرقصوا عليها والكل اندمج مع الاغنيه وجه معاد الرقصه السلو الي محضرنها

............جنب الفيلا
1فهمت هتعمل ايه
2 ايوه متقلقش بقا
1طيب يلا بس متنساش الاتنين ها
........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثامن من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة