U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد - الفصل الثالث و الثلاثون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والروايات حيث نغوص اليوم داخل قصص العشق والغرام وقصة رومانسية جديدة  للكاتبة المميزة لولو الصياد, وموعدنا اليوم علي موقع قصص 26 مع الفصل الثالث و الثلاثون من رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد. 

رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد - الفصل الثالث و الثلاثون

رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد
رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد

رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد - الفصل الثالث و الثلاثون

والدة ملك بسخريه.... حلو اوي اجبلكم شجره واتنين لمون
حينها صرخت شاهي وبقوه من الفزع من صوت هذه المره ونظرت حولها وجدت انها وحديه بغرفتها كانت نائمه وتحلم بكل ما حدث كل شيء مجرد حلم وانتهي بكابوس ظهور زوجته الاولي هل هي اشاره انها ستعود اليه وتعود الي منزلها بعد رحيل شاهي لا تعلم فجاءه فتح الباب ودخل صلاح بخوف حقيقي من شده صوت صرختها
صلاح وهو يقترب منها بسرعه.... شاهي انتي كويسه
شاهي... اه كويسه هو انت كنت فين
صلاح... كنت بشتغل في المكتب تحت واضح انك حلمتي حلم وحش
شاهي... هو كان حلو لحد ما اتحول لكابوس
صلاح... خلاص اهدي انتي وهجبلك كوبايه لبن
شاهي بتوتر.... لبن ايه انت هتهزر
صلاح بتعجب
صلاح... مش فاهم ليه مستغربه كده ده مفيد للجنين جدا
شاهي بعصبية ...بس انا مش بحبه عي الساعه كام
صلاح... 3الفجر
شاهي ...ياه ده انا نايمه من 9
صلاح... فعلا ودخلت كذا مره لقيتك بتتكلمي وانتي نايمه كانك بتتخانقي بس للاسف صوتك مش مفهوم
شاهي... اه ماما فعلا دايما تقولي اني بتكلم وانت نايمه
صلاح.... عندها حق هجيب اللبن واجي
شاهي بتوتر. ...صلاح هو ممكن سؤال
صلاح. ها
شاهي....هو انت عمرك حبيت
صلاح بكدب.... ايوه مامتك ملك. شاهي بالم... بس.
صلاح. ايوه
شاهي... بحزن اكبر وبكل قوتها تحاول السيطرة علي دموعها
شاهي.... طيب ليه مترجعهاش بعد ما نطلق
صلاح.... ما انا بفكر في كده
شاهي بالم... ربنا يسعدكم
خرج صلاح من الغرفه حينها وضعت شاهي يدها علي فمها تكتم صوت بكائها حتي لا يسمعه ويشفق عليها
ماذا كان سيحدث لو كان الحلم حقيقه وتحدثت له او كان قد فهم حديثها وهي نائمه ماذا سيحدث لو استيقظت ووجدته الي جانبها يضمها الي صدره فقد اشتاقت له وبشده وان كان يريد الفراق فليمنحها حضنه بهذا الوقت القليل المتبقي ولكن قاسي القلب
ينطبق عليهم مقوله
وماتت لما جفاها الساقي لا هي اشتكت ولا هو حن.
...........................0
على الجانب الآخر في منزل مريم
كانت اليوم بالفيلا تستلم اثاث غرفه النوم الجديد كما طلب منها كرم انتهي كل شيء ورغبه منها ان تكون قريبه منه اغلقت باب الغرفه وتوجهت الي غرفته تشم رائحته
فتحت الباب ودخلت وجدت رائحه عطره تملي المكان اخذت نفس عميق من رائحته
وتوجهت الي التخت ونامت عليه وضمت مخدته الي صدرها
مانت تشتاق اليه لا يكفيها سماع صوته فقط فهي تريد ان تراه امامها طوال الوقت تشعر بالدفيء والحنان الي جانبه تشعر وكان هي الروح وهو الجسد
مريم .....وهي تغمض عيونها وتشم رائحته
مريم بصوت عاشق.... ارجع بقي يا كرم انت وحشتني اوي
ولكن فجاءه رد عليها الصوت من عند الباب
كرم.... انتي اكتر يا مريم
..........

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثالث و الثلاثون من رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد
تابع من هنا: جميع فصول رواية حبيب الروح بقلم لولو الصياد

تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة