-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل الخامس من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس

من غير مااحكيلك عن بكره ولا اجبلك سيره عن الماضي انا عمري ما عشت الا فيقربك واسيئلي فيعنيكي ع ميلادي من غير مااحكيلك عن بكره ولا اجبلك سيره عن الماضي انا عمري ماعشت الا فيقربك واسيئلي فيعنيكي ع ميلادي انا قصه اتكتبت ع ايدك من اول سطر مش عارف عني غير اللي انت عني عرفتيه انالقيت جمبك اياامي يومين في العمر محلمتش بيكي لكن بعديك حلمت بمين انا قصه اتكتبت ع ايدك من اول سطر مش عارف عني غير اللي عرفتيه انا لقيت جمبك اياامي يومين في العمر محلمتش بيكي لكن بعديك حلمت بمين من قبل ماقبلك ع فكره من قبل ما اشوفك وحشاني انا كنت بحبك من لأول وقابلتك حبيتك تاني
حمزه :يلا يا جدو اتاخرنا
الجد: انا مش مصدق يا حمزه يعني البنت انت بتحبها تكون بنت عمك وعمك الله يرحمه مات وعنده تؤام كمان
حمزه: لا صدق ياجدو ويلا بسرعه علشان منتاخرش على سيلين
الجد: ااه يلا
ارتدي حمزه بدله سوداء
حمزه اتصل ب سيلين
سيلين :الوو
حمزه: ازيك يا قلبي
سيلين: الحمد لله
حمزه :ديما بقولك انا هقبلك في المطعم...
سيلين: اوك سلام
حمزه: سلام
ذهبت سيلين وشافت حمزه جاي ومعاه واحد
حمزه: ازيك يا سيلين
سيلين وهي بتبص على الشخص :الحمد لله
الجد: انتي سيلين بنت احمد
سيلين :حضرتك تعرف بابا الله يرحمه
الجد: ااه انا ابقى ابووه وجدك
سيلين: ايه انت جدو طب ازاي طب تعرف حمزه منين هاا
الجد: انا ابو ابوكي حمزه يكون ابن عمك
سيلين: يعني انت يا حمزه كنت بتضحك عليا ومش بتحبني انت عملت كده علشان تجبني عند جده
حمزه :والله العظيم بحبك ومش بحب حد قدك والله انا بعسقك
الجد :مالك يا سيلين
سيلين.انت عارف ان بابا كان دايما بقولي عنك واد ايه انت حنين واد ايه بتحب بابا وكان ديما بيقولي ان هو زعلان علشان هو بعد عنك وانت كنت عايزه يكون جنبك هو قالي عن كل حاجه قالي ان كان مستهتر ومبيسمعش الكلام ومشى علشان انت كنت عايزه يعمل فرح كبير وتكتبله الشركه بس هو مرداش وزعقلك واخد ماما وهي حامل فينا انا وشغف ومش انت كنت بتترجاه ميمشيش بس مشي
الجد بعيون دامعه هو قالك كده
سيلين :ااه قالي كده بس هو بيحبك بجد يا جدي متزعلش منه
الجدو :انا مش زعلان منه مامتك عامله ايه
سيلين: دخلت في غيبوبه والله اعلم هتطلع منها ولا
الجد: انشاء الله هتبق كويسه
سيلين: ياارب
الجد :ياارب يا حبيبت جدو
سيلين: انت عارف بابا الله يرحمه كان نسخه منك
الجد: الله يرحمه بس انا نفسي في حضن من حبيبه جدو
سيلين: بس كده
وارتمت سيلين في حضن الجد سحب حمزه من حضن الجد واحضنها هو
حمزه: ايه ياعم انت ماصدقت ولا ايه دي بتاعتي انا وبس انا وبس اللي احضنها
سيلين بخجل: حمزه بس عيب كده
حمزه :عيب ايه
الجد: لا يا بابا الكلام ده كان زمان دلوقتي مفيش أحضان االا بعد كتب الكتاب
حمزه: اييييه لا طبعا
الجد :ده اللي عندي
حمزه: حرام عليك يا جدي والله ياريتني ما جبتها هناا
الجد :تعالي يلا يا سيلين علشان عايز اقعد معاكي
سيلين: يلا يا حبيبي
نروح بقا الهبل التانين
في شركه خاالد
خالد: شغف تعالي ورايا المكتب
شغف: حااضر
راحت شغف مكتب خالد
خالد: وحشتيني اووي
شغف بنصف عين :ياسلام يعني انت عايزني علشان كده
خالد :اه طبعا هي دي حاجه تتسكت عليها
شغف: تصدق انت حمار كبير اوووي علشان كده الموظفين هياخدو بالهم
خالد :تصدقي انتي فصيله اووي وانا عايز اضربك بالي في رجلي يعني انا بقولك وحشتيني انتي المفروض تقولي وانت كمان يا روحي او يا حبيبي وبعدين انا عايز كل ناس تاخد بالها انتي حبيبتي وانا عمري ماهخبي عن حد حبي ليكي وبعدين طظ في الموظفين دووول تعالي بقا اقولك كلمه في ودنك
شغف: لا خليهالك انا ماشيه
اجت تمشي قام خالد مسكها وبسها من خدها وسبها
شغف: ع فكره انت قليل الادب
خالد :انا طيب ومحترم خالص
شغف: اه مهو باين عليك يا قليل لادب
خالد :تحبي اوريكي انا قليل لادب ازاي
شغف: لا خليه لنفسك انت عارف انا مش هكلمك تااني ابدا يلا انا ماشيه
خالد :طب استني اصلحك
شغف: لا وقامت طلعت لسانها وجرت
خالد: يابنت المجانين
خالد طالع بعد ماخلص شاف فون شغف بيرن وهي مش موجوده قام فاتح
المتصل....
اما عند حازم عز
حازم: انا هبدا الخطه النهارده
عز: اشطا وانا هظبط الدنيا
بعد الحوار ده بساعه سمعوا حد بيرن في الجرس
فتح حازم لقا مريم وهي بتقول معلش يا حازم بس انا عز كلمني وقالي انك مش في البيت وهو تعبان
جاء حازم رد
بنت :ايه ده مش معقول المشمهندس حازم معايا في نفس العماره والدور كمان
حازم: معلش انا معرفكيش
البنت: ليك حق طبعاا دانت كل البنات في لبنان كانو مستنين اشاره واحده بس منك اااه صحيح نسيت اعرفك بنفسي انا ليلى
حازم: اااه اهلا وسهلا
في نفس الوقت ده عز طلع من اوضه عز اوباااا مين الصاروخ دي يالا
ليلى :هههههه لك شو مهضوم
عز :اااه انا مانا عارف ههههههه
ليلى وهي بتشاور ع مريم :ايه ده هي دي واحده من المعجبين بتوعك اكيد صح
حازم: لا طبعا دي.....
مريم :استنى انت يا حازومه انا اكون يا ماما...
في نفس عند سيلين
سيلين :جدو حبيبي انا هتصل ب اخواتي لاتنين علشان اقول...
قطع كلامها تخبيط ع القصر جاامد
الجد: روحي افتحي يا سيو دا حمزه
سيلين: حااضر
فتحت سيلين وكان فعلا حمزه بس المفاجأه انه كاان...
اما عند مراد ورودي في الشركه
رودي كانت قعده مع زملائها في الشركه وكاان في شاب عمال يبصلها ويضحك ويبصلها بأعجاب وفجأه دخل مراد
مراد :بعد ازنك يا رودي كده تعالي عيزك
رودي :حااضر ثواني وجايه
مراد: انا قولت تعالي
رودي: وانا قولت حااضر جايه
الشاب :بعد ازنك انت بتكلمها كده ليه
مراد ضربه في وشه وقال وانت مال امك انت يا...
رودي: مراد خلاص يلا علشان خطري
مراد: يلا قدامي ومسمعش منك ولا كلمه زياده
رودي بصتله بغضب ووشها احمر مراد حاول ميضحكش علشان شكلها وفعلا قدر بصعوبه دخلت رودي ومراد المكتب
مراد :اترزعي
رودي: دك رزعه تخدك
مراد: نعم سمعيني كده تاني علشان مسمعتش
رودي :بكح وعملت نفسها بتكح
مراد مقدرش يمسك نفسه اكتر من كده وفضل يضحك ههههههه
رودي: انت اصلا بارد ومستفز وانا معتش هكلمك يا بارد عاااا
مراد :بس يا بنت علشان مزعلكيش ايه ده طفله انا مشغل عندي طفله
رودي: انا عجبني نفسي وبعدين انا مش طفله وانت ازاي تكلمني كدا قدام صحابي وزمايلي ع فكره وانا اتكسفت يا باااارد
مراد بغضب :صحيح فكرتيني انتي ازاي تقعدي معاهم وتهزري وتضحكي بصوت عالي اوي كده
رودي: وانت مالك
مراد :علشان....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة