U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الثاني عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل الثاني عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الثاني عشر

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الثاني عشر

حمزه :مالك يا سيلين بتعيطي لي
سيلين :مش قادره يا حمزه بطني بتتقطع اااه
حمزه :متخافيش يا قلبي تعالي نكشف
سيلين :لا انا شويه وهبقى كويسه متخفش يا حبيبي
حمزه :لا طبعا اخاف تعالي نكشف
بخوف سوووو يا حمزه انا كويسه اهو
حمزه :طب خلاص يا حببتي تعالي بقا ننزل القاهره انا الشغل كتر عليا اوي
سيلين :اوك خلاص هوضب الشنط النهارده
حمزه :تسلمي يا قلبي ربنا يخليكي ليا
سيلين :ويخليك ليا
وبعد قليل كان كلا من حمزه وسيلين يصعدون إلى طيارت حمزه الخاصه نزل كلا منهما إلى مصر وب توجهم روان بسيارته إلى قصر ولاحظ شرود سيلين وشحوب وجهها
حمزه :سيلين انت مش مطمن
سيلين بابتسامه خفيفه :متقلقش يا حبيبي انا كويسه ممكن يكونوا شويه برد مش اكتر
حمزه :بشك يمكن بردوا الله اعلم
وصلا إلى القصر ولكن الغريبه انه لم يكن هناك أحد إلا الخدم توجه حمزه إلى الأعلى واتصل بجده وأخبره انه في الصعيد وأخبره أيضا ان يأتي هو وسيلين الان
حمزه :ماشي يا جدو انا جاي ليكم ع طول اهو
جلس هو وسيلين لكي يرتاحوا قليلا من سفرهم ونزلوا وذهبوا إلى العربيه مره اخرى الي وجهتهم وهي الصعيد ركب حمزه العربي الخاصه به ولكن قبل أن يركب فيها فتح باب العربي ل اميرته
سيلين :حمزه هو جدو مقلكش هو فين في الصعيد
حمزه :لا هو لسه في الطريق وقالي كمان ان هو قدامنا
سيلين :اااه طيب احنا هنروح الصعيد ليه
حمزه :مش عارف معرفش ووالله ممكن تسكتي شويه بقا مش عارف اسوق
سيلين بدموع :خلاص هسكت
حمزه :سيلين انا اسف بس انا مستغرب الموضوع شويه
سيلين :خلاص يا حمزه محصلش حاجه
حمزه :متأكده
سيلين :اااه
حمزه :اوك
سيلين :حمزه ممكن توقف العربيه
حمزه :مالك
سيلين :وقف علشان خطري بسرعه
حمزه بقلق :حاضر يا سيلين
أوقف حمزه سيارته امسكت سيلين بطنها وأخذت ترجع مافي جوفها حمزه نزل من سيارته وراى سيلين بهذه الحاله
حمزه :لا لا لازم نروح أقرب مستشفى هنا
سيلين بسرعه :لا لا انا كويسه هو برد يا حمزه مش اكتر
حمزه :ماشي يلا
وصعدوا للسياره مجددا بعد مده رأي اتصال من الجد
حمزه :خير في حاجه
الجد :في مصيبه انت فين
حمزه :انا في الصعيد اهو ابعتلي العنوان بسرعه
وبالفعل ارسل الجد لحمزه العنوان
سيلين :في اي يا حمزه
حمزه :مش عارف مش عارف
سيلين :حمزه مش قادره من باطني اااه هموت
حمزه بفزع :ايه في اي يا سيلين
سيلين ببكاء :مش عارفه مش عارفه اااه
اخذ حمزه سيلين غير عابئ بأي شئ وتوجه بها إلى مستشفى في الصعيد
حمزه وهو حامل سيلين :حد يجي بسرعه
الدكتور :اهدا كدا شويه وهات البنت
حمزه :يلا
ادخلها الطبيب الغرفه وجاء ليدخل معه حمزه
الطبيب :مينفعش كده يلا اطلع من اهنه
كشف الطبيب ع سيلين وطلع
الطبيب :هي اللي جوا دي مرتك
حمزه :ايوه خير
الطبيب :باسف هي.....
في مكان آخر نحن اول مره نزوره
حسام :دارين حبيبتي
دارين :اخلص يا حسام مش نقصاك
حسام :لي بس يا ديري
دارين :يعني تيجي وتقولي هخليهم يكرهوا بعض واهوم في أحضان بعض ومفيش احلى منهم
حسام :يا حببتي انا قولتلك وهنفذ
دارين :امتى يا حسام كل دا علشان حتت بت... و...
حسام :لا مسمحش ليكي تشتميها فهما
دارين :هي مسحت نفوخك انت كمان ولا ايه
حسام :ايه لا لا طبعا
دارين :اااه انت هتقولي بس الله عظيم يا حسام لو معرفتش تعمل حاجه هندمك
حسام :طب خلاص بقا هاتي اي حاجه حلوه بس لفيها انتي باديكي الحلوين دول
دارين بضحكه مائعه :حاضر
حسام :ايوه بقا
اتت دارين ببعض الخمور والحشيش الملفوف
دارين :اهو يا حسو
حسام :تسلم يا جميل
حسام بخبث :متيجي
دارين :عيوني يا قلب
أخذها حسام وحملها ووضعها ع الفراش وفعلوا ما حرموه الله
اما عند الجد كانوا هناك الكثير من الذين يرتدون الملابس الصعيديه ومسكين ب السلاح ويصوبون النار ع.....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثاني عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة