U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل العشرون (الأخير)

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل العشرون (الأخير) من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل العشرون (الأخير)

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل العشرون (الأخير)

بيقوولوو انكك شبهي ما يعرفووش انكك حتهه مني 🌸💙 H
بعد مرور عشرين سنه
ها هو الحب الحلال الذي يبقى دائما وابدا
سيلين وهي تنادي أولادها :اسيف وسيف اسيف يا اسيف
اسيف :نعم يا ماما
سيلين :اندهي لخوكي قوليليه يروح يجيب بنت خالته
اسيف :حااضر
ذهبت اسيف وقالت الاخاها سيف الذي صار الان ب ٢٦ عاما
اسيف :هنيالك يا عم جو رومانسي بقا وغرام
سيف :من قولها بقى هتحسديني From Your eyes
اسيف :اااه انا بحسد بس
صمت فجأه ثم قالت
سيفو
سيف :No way
اسيف :علشان خااطري
سيف :No مش ناقص غلاستكم in the morning
اسيف :صح حمزه عايزك
سيف :what do her know
اسيف :سيف كلمني عربي احياات ابوك انا معرفش حمزه عايز اي
سيف :so
اسيف :لا متصوتش انا طالعه
وأكملت كلامها وهي تقول
مبروك يا سيف تعيش حيااتك الجايه في حب انت وسيو
سيف :thank you my sis
اسيف :you are welcome سيفو متعرفش عمر هيجي امتى
سيف :لا هو فين
اسيف :طلع ماموريه ومرنش عليا
سيف وهو يربط ع ظهر اخته : ان شاء الله خير
صدح صوت حمزه وهو ينادي ع ابنه فنزل اليه سيف فحضنه حمزه وبارك له ع زواجه قال سيف لأبيه ان خطيبته بنتظاره وذهب عندما ذهب سيف ذهبت اسيف الى حضن أبيها وقالت
وانت مش نااوي تجوزني ولا ايه
حمزه :لا انتي هتفضلي قعده معانا ع طوول
اسيف :يووووو انا حمضت جمبكم ومحدش حاسس بيا انت فين يا عمر
حمزه :والله
اسيف :اي يا عم ماما حكتلنا عن كل بلاويك وبعدين عمر طلع ماموريه ومشفتهوش بقالي كتير
حمزه :امك حسبها معايا فوق
اسيف :ايوه بقا
أتت سيلين من خلفهم وقاالت
سمعتكم بتجيبوا اسمي لي بقا
حمزه وقد ذهب واحتضن سيلين وشدد يده ع خصرها
اسيف بشغف :طب مش تحاسب طيب عيب كدا يا حااج قدامي وبعدين االولا سيف من كتر الفراغ العاطفي قرر يتجوز بدري وانا هحصله وعلت صوتها فقالت
انت فين يا عمووري انت فين يا عمري
حمزه :احترمي نفسك يا بت ايه عموووري دي مفيش ادب خااالص وبعدين الله يكون في عونه والله هيتصدم صدمه عمرو يا عيني
سيلين :لي بقا دي بنتي يا بخت عمر بيها
اسيف :صح يا مامي
حمزه :كدا بتتفقوا عليا
سيلين :لا ابدا يا حبيبي والله
حمزه بشغف :سيلين عايزين نخااوي العياال دا انا حتى لسا في الاربعين
سيلين :احترم نفسك يا حمزه بنتك واقفه
اسيف :مهو معدش في حيا هنا وبعدين يا ماما بكتسب خبره في الرومانسيه اصل عموري قالي اتعلمي شويه رومانسيه بدل ما انتي بلسانين
حمزه وسيلين في ان واحد
:طالعه لخالتك الهبله
وانفجروا ضحكا
هذا هو الحب الذي يدوووم لسنين حتى يدفنهما التراب بعد اسبوع ولا يوجد اخبار عن عمر وهو أيضا فرح سيف وسيلين يصدع صوت الاغاني ف ارجااء الفندق الكل يعيش السعاده الا هي تجلس حزينه لان لا اخباار عنه فجأه ذهب سيف واخذ المايك من الدي جي وقااال
اسيف عندي ليكي surprise
نظرت اليه اسيف بعيون حزينه فحزن هو من نظراتها اكمل حديثه
:بصي انا خبيت عليكي حاجه عن عمر عمر كان في ماموريه واتصاب
سقطت دموع اسيف فاسرع هو بإكمال الحديث
:لا هو دلوقتي ذي القرد والله
فضحكت اسيف فاكمل
:هو قالي انا مش ضامن الشغلانه اللي انا فيها وعايز يكمل نص دينه ويكتب كتابه معايا وانا وفقت ودلوقتي بصي وراكي كدا
فلتفتت اسيف للوراء لتقابل تلك الأعين السوداء تقدم عمر إليها وجثي ع ركبتيه وقال
تقبلي تكوني زوجتي ومراتي النهارده دي امنيه حيااتي
وافقت اسيف فجاء ليحتضنها عمر الا انه منعه يد احمد وهو يرد عليه تلك الجمله الذي قالها عمر الأحمد قبل كتب كتابه باخته مي
احمد :احنا معندنااش بناات تتحضن قدام النااس يا حظاابط
فنظر اليه عمر بغيظ ولكن عندما رأى ضحكه اسيف فبتسم هو الاخر بحالميه فضحك الجميع عليه ولكن بحركه مدروسه اخذ عمر اسيف من يدها واحتضنها أمام الجميع ثم أخذها وذهبوا إلى بحر أحلامهم وتبدأ قصه حب جديده وفريده من نوعها

النهايات السعيده ♥️
احبكم 😉😍
*********************
إلي هنا تنتهي رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة