U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل السادس

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل السادس من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل السادس

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل السادس

مراد بغضب: صحيح فكرتيني ازاي تقعدي معاهم وتهزري وتضحكي بصوت عالي اوي كده
رودي :وانت مالك
مراد: علشان انتي ملزومه مني دلوقتي
رودي :كنت حبيبي او اخويا او خطيبي علشان اكون ملزومه منك
مراد: لا اكتر من كدا كماان
رودي بتوتر :ازاي بقا انشاء الله
مراد: بحبك يا رودي انتي اسمك رودي وفعلا انتي رودتي بكل حاجه
رودي: عن ازنك
مراد :طب استني طيب عايز اقابل اخوكي يا ست رودي
رودي بكسوف: كلمه
مراد: يعني افهم من كدا انتي موافقه
رودي: اهاا
مراد: اعيد الكلام تاني يعني
رودي: كلم حازم يا مراد سلام
وجرت رودي هاربه من مراد
اما عند سيلين
سيلين: جدو حبيبي انا هتصل ب اخواتي لاتنين علشان اقولهم ع الحكايه
بعد وقت قليل تخبيط ع القصر جاامد
الجد: روحي افتحي يا سيو دا حمزه
سيلين :حااضر
فتحت سيلين وكان فعلا حمزه
حمزه
مالك في ايه
حمزه: ملكيش دعوه وانتي وعدي كده
يا جدوو
الجد: نعم يا حمزه
حمزه: انا عاوز اتجوز سيلين الفرح هيكون اخر الاسبوع ده
الجد: ليه الاستعجال يبني بلاش استعجال
حمزه: يا جدي يا حبيبي انا وهي بنحب بعض يبقى عاادي
الجد :انتي ايه رايك يا سيلين
سيلين :اللي حضرتك تشوفهوا جدو بعد اذنكم
وجرت ع اوضتها اللي هيا اختارتها ومتعرفش ان هيا...
عند حازم وعز
بنت: ايه ده مش معقول مشمهندس حازم معايا في نفس العماره
حازم :معلش انا معرفكيش
البنت ليك حق طبعا دانت كل البنات في لبنان كانو مستنين اشاره واحده بس منك ااه صحيح نسيت اعرفك بنفسي انا ليلى
حازم: ااه اهلا وسهلا
في نفس الوقت ده عز طلع من اوضه عز اوبااا مين الصاروخ دي يالا
ليلى :ههههه لك شو مهضوم
عز :اااه انا ما انا عارف هههههه
ليلى وهي بتشاور ع مريم: ايه ده هي دي واحده من المعجبين بتوعك اكيد صح
حازم :لا طبعا دي....
مريم: استنى انت يا حازومه انا اكون يا ماما خطيبت حازم انتي بقا واحده من  المعجبين
ليلى :الكلام ده مظبوط حازم
حازم :ااه طبعا مظبوط
ليلى :طب وين الدبله اللي في اديها
حازم: لا م هي عندها حساسيه بعيد عنك من الذهب والفضه
ليلى :ايي فهمت قصدك ع العموم هتلاقي وياك تاني حازم هتوحشني كتير باااي
مريم :وهي بتقلد صوتها ي فهمت قصدك ع العموم هتلاقي ويااك تااني حازم هتوحشني كتير جتك الارف في منظرك اتفوكس عليكي
حازم: مريم
مريم: باااي
حازم :مريم
مريم: انت معجبه قال معجبه قال
حازم: مريممم
مريم: ايه ياعم ودني
حازم: مريم وحشتيني اوووي ولسه هيحضنهاا
عز: ايه ياعم انا واقف
حازم: غور ياض من هنا
عز: انت ايه رايك يا مريم
مريم: امشي يا عز
عز :طب....
قطع كلامه نغمه هاتفه
عز: دي سيلين
حازم: طب رد بسرعه
عز :الووو يا حبيبتي
........
ايه طب ماشي ابعتيلي العنوان
........
خلاص خلاص هكلمها اناا
.......
ماشي سلام يا قلبي
عز :معلش يا جماعه انا ماشي سلام
حازم :طب في ايه
عز :بعدين هبقى اقولك يلا سلام
حازم :خد يابني
والاسف عز مشي عز نزل تحت وطلع الفون بتاعه وعمل اتصال
اما في شركه خالد جروب وخصوصا في مكتبه
خالد: طب استني أصلحك
شغف: لا وقامت طلعت لسانها وجرت
خالد: يابنت المجانين
خالد طالع بعد ماخلص شاف فون شغف بيرن وهي مش موجوده قام فاتح
المتصل ايه يا حبيبتي انتي فين
خالد....
المتصل يالي هنا
ف نفس الوقت شغف بسرعه واخدت الفون من خالد
شغف: الو يا عز يا حبيبي في حاجه
عز: انتي طرشه ابت
شغف: انا مش اسمي بت
عز :خلاص متزعليش بقولك انتي فين
شغف: انا في الشركه
عز :طب معاكي عربيتك علشان اااه
شغف: عز مالك
عز :حبيبتي انتي فين
في نفس الوقت عز كان ماشي وهو بيكلم شغف وفجأه اجت عربيه وهي بتسوق بسرعه وخبطت في عز
عز: مش تفتحي يا عاميه
نزلت بنت من العربيه انا انت بتكلمني انا
عز: سبحان الله يعني هما مركبين عربيه لطفله وكمان طرشه
رنيم: مين دي اللي طفله وبعدين احترم نفسك يا اخ ايه طرشه دي ع العموم انا اسفه يا استاذ
عز :يا فندم
رنيم: اتشرفت بمعرفتك انا رنيم
عز :اااه اهلا بيكي انا اكتر يا رنيم بعد اذنك لازم امشي ان شاء الله هنقابل تاني
رنيم: اكيد طبعا
عز :بعد اذنك
رنيم :استنا معرفتش انت من عيله اي
عز بابتسامه: من عيله الالفي يلا سلام بقا
بعد ماعز مشي رنيم استغربت ازاي من عيله الألفي وهي متعرفوش ومعقول هو يكون ت....
اما عند سيلين
راحت نامت ع السرير وهي شما البرفان بتاااع حمزه وفجأه سمعت صوت قامت مغمضه عنيهاا وف لحظه شافت حد نام معاها اجت تصوت قام قافل بقها بسرعه
حمزه
هذه الكلمه نطقت بها سيلين
حمزه :ايوه انا مالك اتخضيتي ولا ايه اوعي تكوني بتخافي مني
سيلين :انت بتعمل ايه في اوضتي
حمزه: لا لا انتي بتعملي ايه هناا هو جدي مقلكيش ان دي اوضتي اناا بس تصدقي كويس انك حبتيها اصل دي هفتحها اللي جمبي علشان يكون جناح كبير انتي متعرفيش ان كتب كتبنا وفرحنا يوم الخميس
سيلين :خميس اي انت اتجننت ولا ايه
حمزه اتعصب وقام ضربها قلم:
ده علشان تعرفي تتكلمي مع جوزك المستقبلي
سيلين: انت بتضربني يا حمزه
حمزه بندم :انا اسف اسف والله وقام اخدها في حضنه
سيلين: تعرف يا حمزه انت اول واحد تمد ايدك عليا بابي الله يرحمه عمره ما عملها اااه وفضلت تعيط
لغايت مانامت في حضنه وهي بتعيط
حمزه شلها وحطها ع السرير وجي يقوم شاف سيلين مسكه فيه جامد وشدته لحضنها ونام حمزه في حضن سيلين
وصل عز الشركه وطلع فوق في مكتب شغف واحد عمال يتأسف الاخته وهي بتعيط
شغف
هذه هي الكلمه التي نطق بها عز
شغف جرت ع عز وخضنته
عز :ايه يا حبيبتي مالك بس في اي مين اللي مزعلك
شغف :كنت خايفه عليك يا حمار يا حيوان يا كلب يا...
ايه ايه حيلك اهدي شويه والنبي انا كويس اهو والله بس تعالي معايا علشان سيلين بعتتلي عنوان وقالتلي اجي اخدك ونروح ليها مع بعض
شغف :حاضر هجيب حاجتي من واجي
بعد بضع دقائق
أتت شغف ولكنها رأت عز يضحك مع خالد
شغف: يلا يا عز انا خلاص
عز :طب يلا يا قلبي تشرفت بمعرفتك يا خالد
خالد :وانا اكتر والله يلا سلام
عز :سلام
عند سيلين صحت من النوم وحست بتقل عليها ففتحت عنيها وبصت حواليها شافت حمزه
سيلين: عااااا
حمزه قام مفزوعا: الله يخرب بيتك في اي
سيلين: ايه اللي انت عمله دا
حمزه :عملت ايه مراتي
سيلين: لا مش مراتك اسمع بقا انا بنت اه بس اتعلمت لما اتحط ف موقف لازم اكون قده لما أقف وسط ١٠٠راجل اكون انا بيهم كلهم ولما اتكلم المحترم احترمه واجب اتعلمت اتعامل مع انواع البشر ابقى جدعه مع أي حد حتى الناقص علشان اكسر عينه ان عيني تكون مليانه ان لما يبقى ف ايدي حاجه وفي حد محتاجها اكتر مني معزهاش عليه اتعلمت ان اللي يبص ف عيشه غيره تحرم عليه عيشته بس اللي بيرضا بعيشته ربنا بيساعده اني مخدش حاجه من حد حتى لو الحاجه دي روحي فيها اتعلمت ان اللي راح لو كان ليا فيه نصيب مكنش راح اتعلمت اني ابقى ١٠٠راجل امتا وست البنات امتا فهمت يا حمزه
حمزه :سيلين اما مش ناقص هبل اطلعي بره عايز انااام
قاطع حديثهم خبط ع باب القصر سيلين جرت علشان تفتح هيا واول مافتحت كان ال....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السادس من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة