-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع  الفصل الثالث عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث عشر

ونداء في طريقها للدرس وقفها باسم بعربيته
باسم :نداء نداء
نداء:ايوه
باسم :عامله ايه
نداء:عامله مكرونه بشاميل
باسم :والله اعزميني على طبق انتي هتستهبلي ازيك انتي
نداء:وانت مالك وازاي اصلا تكلمني على الواتس وايه الانت قولته دا اولا انا لسه صغيره عندي ١٤ سنه ثانيا انت واحد قليل الادب وميشرفنيش اني اقف اتكلم مع واحد زيك
يارا والبنات واخواتهم كانوا رايحين ورا نداء وسمعوا الحوار كله فقالت يارا :جرى ايه يا اسد انت ازاي تكلمها انا كان ممكن اجيب رجاله العيله يطحنوك ضرب بس عشان انا جدعه مش هعمل كدا
يمني :يلا يا شاطر العب بعيد
شيري :بدل ما نعورك
شهد :ونعلمك الادب
حبيبه :على طريقتنا
بتول :و للاسف الا هنعمله مش هيعجبك
باسم :ايه دا بس يا برعي منك ليها كفايه يا رجاله وبعدين انتم المحاميين بتوعها والا البودي جاردات
حور :ايون احنا كل الا قولته دلوقتي
نور :ها هتمشي و الا
باسم :والا
نداء:بنات هجووَوووَووم
باسم :بس اما صدقتوا انتم خلاص يا رجاله انا ماشي
مريم :في ستين داهيه
وبعد ما مشي قالت يارا :شوفتي قولتلك هعلمه الادب يعني هعلمه الادب بس لسه الجوله مخلصتش دا انا هوريه عشان يكلم اختي تاني
حور :هدي نفسك يا حبيبتي ما انتي واحمد كنتم كدا وادي هيتقدملك النهارده
يارا :خلاص هتفضحيني يلا يا نداء خودي البنات و روحوا الدرس مع بعض
زين :معلش انا هوصل شيري
شيري :انا عاوزه اروح مع صحابي
جنا :خف على البت شويه هتوقف قلبها على ايدك
زين :وانا قولت هوصلها
شيري بتوتر :حاضر
وراحت شيري مع زين
كريم :انا كنت جاي اقعد مع عيلتي عندكم يا ضحى في البيت شويه بس فهمت انكم رايحين الدرس وانا كراجل وقريب لضحى هوصلها
حور :ماشي وصلها
وراحت ضحى مع كريم
هشام :انا كنت عاوز اوصل بتول لاني قريبها وكلهم بيوصلوا قريبتهم الدرس فانا مش اقل منكم و الا خلاني اشوفكم كنت نازل اشتري حاجات وفهمت انكم رايحين الدرس
شهد :طبعا ماشي
و راحت بتول مع هشام وهي مغصوبه من شهد و متعصبه
باسم :اظن كدا كل واحد وصل قريبته ممكن اوصل نداء
يارا :انت مبتفهمش يا بني ما قولتلك قبل كدا لاء
نداء بصتلها بمعنى توافق و متخافش عليها
يارا :خلاص ماشي بس مش هتروحوا بالعربيه امشوا على رجليكم
باسم :طيب
وراحت نداء مع باسم
مريم :دلوقتي فاضل انا والبت الغلبانه نور
سمير :انا كنت بتمشى وعرفت ان نور رايحه الدرس ف ممكن اوصلها وانا ابن خالتها
حبيبه :اتفضل براحتك
وراحت نور مع سمير
مريم :دلوقتي انا لوحدي ومليش حد اعمل ايه بقى
يمني :بما اننا طالعين من البيت بدري ساعه على الدرس بتاعنا تعالي نوصلك اهو حتى نونسك
مريم :طيب
حور :معلش متزعليش كل واحده الولد الا بيحبها خدها يوصلها الدرس
حبيبه :وانتي اكيد في واحد بيحبك
شهد :وانا عارفه هو مين
مريم :متفكروش في طارق هو ابن صديق لبابا وقالي قبل كدا اني زي اخته
يارا :بيكذب عليكي
طارق :بما ان اتقال عليا الشعر دا عاوز مريم اوصلها
حبيبه :يلا خدها نرتاح منها ومن حزنها و ذنها وخلي بالك بابا بيحبك وبيستامنك عموما انت هتوصلها مشي مش بالعربيه
طارق :ماشي
وراحت مريم وهي طايره من الفرحه مع طارق
حور :واحنا ملناش حد زي زميل يا بنات مع نفسنا
شهد :يلا كل واحد منهم في كليته ونسينا خلاص مبقناش مهمين
يمني :هنرجع نزعل ونعكنن على نفسنا تاني ليه خلينا نروح دروسنا عادي عشان قولنا لازم نعمل كل الجهد عشان نجيب مجموع عالي ينفعنا في ٣ ثانوي وناخذ كليه طب
الكل :حاضر
عمر :بس احنا قولنا نسلم عليكم فقولنا بردو نوصلكم درسكم ونخرج مع بعض كدا تسيبونا
البنات :هيييييييييه
وراحت كل بنت مع الا بتحبه
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثالث عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة