U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الخامس عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر

عند نداء و باسم
باسم :انا مبضحكش عليكي عشان صغيره انا فعلا بحبك و معرفش امتى و ازاي
نداء:وانا مش عاوزاك ولو عشان يارا وافقت انك توصلني يبقى خلاص انا مش عاوزه اشوف خلقتك تاني افهم بقى
باسم :انتي بتقولي كدا من ورا قلبك لاكن في الحقيقه بتحبيني
نداء:متحاولش عشان مش هتوصل لحاجه عشان كل الا في دماغك وهم و خيال والله يرضى عليك قفل على الموضوع دا وامشي وانت ساكت
باسم :حاضر
عند زين و شيري
زين :مالك ساكته ليه ما تكلمي والا القطه كلت لسانك
شيري :لو سمحت اسكت عشان مش ناقصه احراج
زين :ايه الاحراج الا بقولوا يعني
شيري :عشان انا قولت كلام وانت سمعته ومكنش ينفع تسمعه
زين :على فكره بقى انا ابن عمك يعني قريبك
شيري :الحكايه مش القرابه حكايه الا انت سمعته
زين :عادي انتي قولتي الا في قلبك ودا بعد زن من جنا و روقيه
شيري :طب ايه الا في قلبك انت
زين :ها بصي انا مش عيب هينفع اقولك دلوقتي
شيري :ليه
زين :عشان مش جاهز
شيري :طيب براحتك يلا نمشي
زين :يلا
عند ضحى و كريم
كريم :مقولتيش يعني مين معجبه بيه
ضحى:ملكش دعوه
كريم :انا الفضول هيقتلني هو مين
ضحى:متخلنيش اندم اني قولتلك
كريم :قولي هو مين وانا مش هكلمك في الموضوع دا تاني
ضحى:وعد
كريم :وعد
ضحى:هو هو هو هو
كريم :هو انتي علقتي ولا ايه حصل قولي يبقى مين
ضحى بلعت ريقها بالعافيه وقالت :ه ه ه هو ي ي ي يبقى انت
كريم :انا مين
ضحى:انت كيمو
كريم :انا كيمو
ضحى:اه وانت
كريم :الصراحه كانت بالنسبالي مفاجاه بس انا بقى مش هقولك بحب مين
ضحى:لا قول زي ما قولتلك ودا وعد محدش هيعرفه ابدا
كريم :انتي
ضحى:بجد
كريم :اه بجد
عند هشام و بتول
هشام :فكره فاهمه غلط والله
بتول :والا صح المهم انك كداب
هشام :كدبت في ايه بالضبط وبعدين انتي زعلانه ليه هو انتي بتحبيني يعني
بتول :ملكش دعوه وبعدين كنت عاوز تكلم ابو جنا ليه
هشام :عشان واحد صاحبي عاوز................
وحكى كل حاجه
بتول :الله عرفت تالف صح وجاي تضحك عليا بكلمتين دول بس انا مش سهله انا بتول العمر ما حد اتجرأ يضحك عليها او يغفلها
هشام :انا مبكدبش افهمي مبكدبش
بتول :حتى لو بتبررلي ليه ولو انت صادق مكنتش هتكلم فاسكت بقى
هشام :بررلك عشان انا بحبك
بتول :وانا كمان بحبك يا غبي بس انت جرحتني البس بقى
هشام :انا معملتش حاجه بس بردو هتبقي ليا
عند نور و سمير
سمير :ازيك
نور :الحمد لله
سمير :وازاي خالتو و انكل
نور :بخير الحمد لله
سمير :ممكن نتكلم كصحاب مش قرايب
نور :طبعا بس من غير ما ندخل في خصوصيات التاني
سمير :وانا موافق
نور :انا هسالك سؤال خصوصي شويه
سمير :اتفضلي
نور :هو انت بتحب يعني بنت زميلتك في الجامعه او الكورسات او اخت واحد صاحبك
سمير :هو انا بحب بس مش واحده من الا قولتيهم
نور :امال
سمير :واحده قريبه ليا اوي بشوفها كل اسبوع ضحكتها بتشدني كل حاجه فيها حلوه
نور بدموع :ومين يا ترى البنت دي
سمير :مش هقولك انتي هقول لخالتو و انكل عشان هما يعرفوا كل حاجه عن البنت دي باهلها
نور :طيب
عند مريم و طارق
مريم :ايه السبب الهلاك عاوز توصلني الدرس
طارق :سبب خصوصي
مريم :طيب بس بفكرك ان احنا اخوات وبس
طارق بعصبيه :لا يا مريم احنا مش اخوات ولا عمرنا هنكون اخوات
مريم :امال احنا ايه
طارق :انتي بالنسبالي حبيبتي وانا بالنسبالك ايه
مريم :انت روحي كلها انت عشقي وحبي
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة