U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع  الفصل الثانى من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى

في صباح يوم جديد في عروس البحر المتوسط بالاسكندرية
صحيت جنا اتوضت وادت فرضها وطلعت تفطر
ام جنا : حبيبتي خلصي فطار والبسي لبس كويس عشان جاي النهارده حد بتحبيه بعد صلاه الجمعه ماشي
جنا :ماشي بس هطلع اقعد مع البنات تمام
ام جنا :تمام يا حبيبتي براحتك
شرين :يعني هي على قلبكم زي العسل وانا الزباله صح
ام جنا :لا طبعا دا انتي العسل كله
شيري طلعت لسانها ل جنا وقالت :وانتي يا ماما يا قمر
ام جنا :اخيرا سمعت كلمه ماما لوحدك
الكل ضحك وخلصوا فطار ونزلت شيري عشان تروح حصه مراجعه الرياضيات وهي ماشيه كان في عربيه هتخبطها فمن خضتها وقعت على الارض فنزل الشاب من العربيه وقال : انا اسف لحضرتك جدا والله بس كنت بدور على حاجه بس كنت هخبط فيكي
شيري : يعني كنت هتموتني وتقولي اسف دا انت قليل الذوق وجابت حاجتها ولسه هتمشي
راح الشاب مسكها من ايدها وقال : خلاص اتاسفت وبعدين ايه التكبر دا
شيري : مش انا المتكبره دا انت المتكبر فعلا مجتمع ذكوري متعفن
راح الشاب مديها الكارت بتاعه وقال :لو احتاجتي حاجه دا الكارت بتاعي واسمي زين في اخر سنه كليه هندسه ديكور
شيري :انا مطلبتش منك الكارت بتاعك وبعدين انت هتقولي شريط حياتك وبعدين
شيري الاسم وقالت :زين ابن خالتي انا شيري ازيك عامل ايه
زين :شيري وحشاني عامله ايه
شيري : الحمد لله حبيت ولا لا
زين :ودا يهمك في ايه
شيري :لا ولا حاجه عادي
زين :اصل في بنت جوه قلبي وكانت بعيده عني بس لاقيتها قريب اوي
شيري زعلت اما سمعت كدا وقالت :امشي انا بقا
زين :رايحه فين تعالي اوصلك
شيري :لا عادي انا هروح الدرس لوحدي
زين :لا طبعا تعالي عاوزك
شيري :لا انا عندي درس وبعدين انا في ثالثه اعدادي ودا بيحدد مسيري هدخل ثانوي والا لا
زين :يابت بس ايه الجد دا انتي كنتي هلس ايه الحصل
شيري :ما اليقعد في العزا الفي البيت ينتحر
زين :ههههههههه طب تعالي اشربك عصير وارجعك
شيري :طيب بس لو اتاخرت ليلتك هتبقى سوده
زين :يا بنتي تعالي بس ومتخافيش
شيري :حاضر يا بابا
زين :لسه لمضه زي ما انتي مش هتتغيري
شيري ابتسمت وقالت :وافتخر
وراحوا عند محل عصير قصب وهما بيشربوا في واحد عاكس شيري وكانت لسه هتشتمه و بدون اي مقدمات مسك زين الشاب من هدومه وقال :مش عيب وفي راجل
الشاب :لا ما انا دورت على الراجل وملقتش
زين :بس تلاقيك مدورتش كويس
زين والشاب ضربوا بعض وفي الاخر الشخص جري وراحت شيري مسكت زين عشان تقومه وبعد ما قام قال :كله بسبب لبسك ايه البنطلون دا بعد كدا كله جيبات ومش هتروحي في حته الا اما اوصلك
شيري :وانت مالك براحتي البس الاحبه وبعدين انت لاخويه ولا ابويه
زين :دا اخر كلام عندك
شيري : اه دا اخر كلام عندي
زين :هتزعلي من اللي هعملوا
شيري :هتعمل ايه يعني
زين :حاجه عيب مش هتعجبك
شيري فهمت قصده وقالت :اه يا قليل الادب ما دا عادي في فرنسا
راح زين شلها وحطها في العربيه وكان لسه هيبوسها راحت شيري ضربتوا بالقلم و قالت :شكل فرنسا واهلها طبعوا عليك اما قليل الادب فعلا
ومشيت
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثانى من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة