-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن - الفصل العاشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها رواية عشقته بعذاب وهى الجزء الأول لروايتها اليوم علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع  الفصل العاشر من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن.

رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن - الفصل العاشر


تابع من هنا: روايات إجتماعية

رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن
رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن

تابع أيضا: روايات رومانسية جريئة

رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن - الفصل العاشر


جنا و حور و شيري و ضحى:ااااااااااااااه
الكل جري بس ملاقوش حد
عمر بعصبيه:كلنا اغبيه احنا عارفين الخطه وانهم في خطر
زين:هدي نفسك بس مش هي دي الخطه ال سمعناها
كريم:يعني عرفوا التسجيل واتفقوا علينا
زين:اكيد
عمر:و هنعمل ايه
محمد:اكيد هنبلغ البوليس
احمد:بس كدا ممكن يأذوهم
امير:طب وهنقذهم ازاي
اشرف:هنبلغ البوليس في السر
هشام:اكيد بيراقبونا وهيعرفوا دول مش سهلين
طارق:انا راي نراقبهم احنا
سمير:وهنقدر نراقبهم على طول
باسم:احنا معانا رقم محمود ممكن نعمل برنامج تتبع عبر التليفون
يمني:بس ممكن يعرفوا
يارا:هما اذيتهم وحشه
حبيبه:بس دلوقتي الدور على عمر لازم ياخد حظره من كل حاجه
شهد:انا كنت حاسه من الاول انه هيبقى موضوع صعب
نداء:احنا هنفضل نرغي من غير ما نفكر هنعمل ايه عشان نوصلهم
مريم:يا ذكيه قولنا هنعمل برنامج تتبع عبر تليفون محمود لرقمه ونراقبهم
نور:طب ممكن يقفل الخط او يحطه في موبايل بعيد عن مكانه
بتول :انا رايي نحاول لوحدنا الاول وبعدين لو عجزت معانا نبلغ البوليس
عمر:ومهما كان لازم غياب الشخص ما لا يقل عن ٤٨ساعه يعني مينفعش نبلغ دلوقتي
كريم:انا دماغي مش قادره تفكر مش ممكن اسمحلهم يأذوهم
زين:يبقى هتتأذي انت
محمد:يعني هتسيبوهم كدا تبقوا ندلين
احمد:اكيد لا هنعمل كل ما في وسعنا
امير:طب يلا البنات عبر التليفون واحنا الشباب هنراقبهم
اشرف:طب الاول لو معاكوا رقم سمر دا هيساعدنا
البنات:اه معانا جنا ادتهولنا
الشباب:طب هاتوا الرقم
البنات ادوهم الرقم ونزلوا البرنامج وبدا الموضوع يبقى تمام وفعلا البرنامج ظاهر انهم بيتحركوا و الشباب كانوا مقسمين نفسهم تحت بيت محمود و سمر بس مبيظهروش خالص
في مكان اخر
دخل سمر و محمود عند الشخص وقالوا:كله اتنفذ و موجودين في المخزن
الشخص وهو ينفخ دخان السجاره وهو يملئه التكبر و الغرور قال :
حلو اوي مش عايز حد يلمسهم وانت بالذات يا محمود لجنا مش عاوزين اي اثر عليها
محمود:حاضر يا بوص
سمر بدلع :احبك وانت متعصب
الشخص بعصبيه:وقت الشغل شغل برااااااا
سمر بخوف:اسفه
وطلعت هي و محمود
محمود :انتي عارفه اما يتعصب
سمر:عشان بس دلوقتي شغل
عند الشخص
الشخص:والله وجيه الوقت يا ابو جنا وانتقم منك براحتي بس مش فيك في بناتك ولحمك و ال يجي على محمود اقتله عشان بعد كدا متلعبش في ال ملكش في يا عمر انت و جنا و حور بتاعتك وضحى اختها عشان تبقى كامله
وطلع و مشي وراه حراسه و محمود و سمر ودخل المخزن عند البنات اول ما شافوا كلهم بصوا لبعض بصدمه وقالوا :انت
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل العاشر من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة