-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل الثالث عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة المتميزة رهف سيد والتي سبق أن قدمنا لها العديد من القصص والروايات الجميلة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الثالث عشر من رواية حب ودموع بقلم رهف سيد

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل الثالث عشر

اقرأ أيضا: قصص رومانسية

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل الثالث عشر

 فتحو الباب ليخرجة ولكن وجدو ذلك الشخص الذي ينظر لاسيل

اسيل...عادل!!!

عادل...ازيك يا اسيل

ضغط امير على خصر اسيل بقوة حتى اطلقت تاوهات خفيفة لم يسمعا سوى امير

اسيل....عادل ابن عمي امير خطيبي

امير...و جوزها

عادل...ان شاء الله

امير...لا انا جوزها احنا كتابنا مكتوب

عادل...اه كبرتي يا سيلة وهتتجوزي

اسيل...احم عقبالك

عادل...ان شاء الله

اسيل...قولي انت كنت جاي لية

عادل...ابدا مفيش قولت اقعد معاكم شوية

اسيل...طب اتف...

قاطعها امير...اصل احنا كنا هنخرج ومفيش حد في البيت

عادل.....خلاص هبقى اجي وقت تاني مع السلامة

غادر عادل سريعا قبل ان يحرج مرة اخرى

اسيل ...اية اللي انت عملتو معاها دة يا امير

امير...بس دة عيل غلس وملزق

اسيل....بالعكس دة لطيف وجميل و..

امير...بس بدل ما اضربك

اسيل....لية علش..

امير..ايوة اتكلمتي علية خلاص

ركب الاثنان السيارة لفت اسيل جسدها لها

اسيل...هو دية بقى اللي بيسموها الغيرة يا حبي

امير مقلدها...ايوة هي دية اللي اسمها الغيرة

اسيل...وحلوة يا ترى

امير....بس يا اسيل بس يا ماما

اقتربت اسيل منه وطبعت قبلة على وجنته...خلاص يا حبيبي متزعلش

امير..انتي قولتي اية

اسيل...متزعلش

امير...لا اللي بعدها

اسيل بعفوية...حبي فتحت عينيها وعقدت حاجبيها متزمرة مفيش

امير...لا كدة نصب مش لاعب

اسيل...انا برضو

امير...قولي بقى

اسيل بخفوت...حبيبي

امير....اية مسمعتش

اسيل...حبيبي خلاص يلا بقى هتوديني فين

امير...نروح نتسوق في المول

اسيل...طب هنشتري اية

امير...شكولاتة وشبسي وحاجات ليكي يعني صحيح خودي دول

وقدم لها مجموعة من الاموال امسكتها اسيل باستغراب

اسيل....اية دول

امير...اية مصروفك

اسيل....مصروف اية

امير...بصي يا روحي انتي دلوقتي مراتي يعني على ذمتي يعني انتي مسؤولة مني يعني ربنا هيحاسبني عليكي يعني انتي كل اول شهر باباكي بيديكي المصروف من انهرده انا اللي هديكي المصروف

اسيل...بس.

امير...انا قولت ومش بحب اعيد كلامي يلا خدي الفلوس وبعد كدة ما تخديش فلوس من باباكي لو عوزتي حاجة تيجي تقوليلي مفهوم

اسيل...مفهوم

امير...طب فكي بوزك

اسيل...لا انا بوزي كده

امير....اعدلو يا حبيبتي سهله

اسيل....لا شكرا هو هيتعدل لوحدو يلا بقى

امير...يلا ياختي

ذهب الاثنان الي احد مراكز التسوق اخذ امير سلة صغيرة

اسيل...لية دية

امير...علشان اشتري اللي انتي عايزاه

اسيل..دية بس انت بخيل

امير...طب يا ستي تعا..

اسيل....لا لا لا انا بهزر دية كفاية

((احنا عندنا مش كفاية ممكن تجيبلنا العربية الكبيرة لو سمحت 😂))

ركضت اسيل الي ركن الحلويات وذهب خلفها امير

اسيل...بص دية ليا ودية ليك تمام

امير...اشمعنا بتاعتك كبيرة وانا صغيرة

اسيل...علشان متبقاش تخين وبكرش

امير...يا سلام وانتي

اسيل...لا انا باكل نونة نونة

امير..براحتك انا اصلا مش عايز حاجة

اسيل...وفرت يا روحي

بدات اسيل تتسوق وتشتري الحلوى وكل ما تطيب له النفس

***********************************************

كريم...طب ما تيجو نشتري الحاجات من تحت وبالمرة نشتري بيتزا

احمد...ماشي شفتو مش خطوبتي قبل فرحي باسبوعين

جميلة...هههههه يا حرام

ريتاج...طب ما تعملو فرح على طول اية لازمة الاسبوعين

احمد...مش عارف اسالو الاخت

هدير... امممممم متعة هبقى مخطوبة سو كيووت

نزلو من الدرج الكهربائي وهم يضحكون

ريتاج... اية دة مش دي اختك

كريم...هههههه تصدقي هيا

جميلة... طب ماجتش معاك لية

كريم...امير كان معاها

هدير...امير اهو شايل كيس

احمد...اختك هتفلسو

كريم...حاجة متوقعة اميييير

انتبه لهم امير

امير...بصي مين هناك

اسيل...اية دة مش دول الشلة

امير...طب خليكي معاهم عقبال ما اودي الحاجات دية العربية

اسيل...ماشي

احمد...اية دة هو طفش

اسيل..فال الله ولا فالك انتي مستحملاه ازاي

هدير... مش عارفة ياختي والله

جميلة... اومال امير راح فين

اسيل.....راح يودي الاكياس في العربية

ريتاج...هتفلسي الراجل قبل ما تتجوزو

كريم...اياكشي يغير رايو

اسيل...والمصحف ادبحك انت وهو

كريم...طب تعالي نروح نقعد

اسيل...طب وامير

ريتاج... لما يجي يبقى نتصل عليهم

ذهبت الشلة وجلست في احد الكافيهات

جميلة...امممممم طب عن اذنكم هروح الحمام

احمد...اوك تشربو اية

اسيل ...اي حاجة بس يا ريت ساقعة

ذهبت جميلة بخبث وجدت امير يدخل من المدخل

جميلة ...امير ازيك

امير....انا كويس ازيك انتي يا جميلة

جميلة... الحمد لله تعالا دية الشلة كلها هناك

امير...ماشي

رات اسيل امير وجميلة وهم قادمان معا كانت تريد ان تفجر بهم صاروخ همست لها ريتاج

ريتاج...اهدي ياختي

هدير...عادي خالص مفيش حاجة ريلاكس

اسيل...لا مش ريلاكس خالص هو انا هرتاح منهم ولامن التربيزة اللي قدامنا الراجل الجبلة دة عمال يبص عليا ويغمزلي ومش عامل اعتبار لحد

ريتاج...طب اهدي انتي لسة مخطوبة امبارح

اسيل...انا مش هضربو انا هفهمو بس غلطو

هدير...يبقى الواد راح

القت جميلة على امير نكتة فضحك مما اغضب اسيل لدرجة لا تحتمل

ريتاج...معلش هو جاي

امير..ازيكم يا شباب

هدير...تعالا اقعد مكاني جنب اسيل

نهضت هدير وجلست بجانب احمد وجلس امير بجانب اسيل

كريم...انتي خرجتي لية مش كنتي بتتفرجي على سيمبا

اسيل...ملكش دعوة خليك في حالك

احمد...تؤتؤ طالما اسيل اتكلمت كدة تبقى متعصبة

اسيل...احمد اهدي

ريتاج...خلاص سيبوها

اسيل...كيمو متزعلش بس واللهي متعصبة جدا

كريم...لا عادي بس متعصبة لية

اسيل...متشغلوش بالكم

اقترب امير منها بهمس...مالك متعصبة لية

اسيل...مفيش حاجة

امير...لا فية مالك يا اسيل

اسيل..مفيش يا امير حاجة

امير...ماشي بس هنتكلم في العربية

لم ترد اسيل ظل الجميع يتكلم وقفت اسيل وريتاج معا فجاءة

اسيل...لا كدة كتير

ريتاج...انا بقول كدة برضو يلا

اسيل...يلا

امسكت اسيل قارورة الماء التي على الطاولة نظر لهم الجميع باستغراب وصلو الي طاولة الشاب التي امامهم اقتربت اسيل وفتحت قارورة الماء وسكبتها علية اقتربت ريتاج واعطتة كف

ريتاج...ابقى بص تاني

اسيل...هو مش هيلحق فين مدير الزفت دة

ذهب الجميع لهم

كريم...مالكم في اية

اسيل..تعالو انتو على جنب بس

المدير....افندم حضرتك

ريتاج...الاستاذ طول الوقت بيغمز ويعمل حركات بايخة زي وشو

اسيل...ابقو اختارو الناس النضيفة وقعدوها هنا

المدير...انا اسف يا فندم اتفضلو على التربيزة الخاصة بيكم وانا هندة الامن يخرجوه برة

اسيل..يبقى احسن بردو

هدير..انا بقول نمشي مش كدة يا بنات

سبقتهم اسيل الي السيارة كاد امير ان يذهب خلفها ولكن امسكتة ريتاج وهدير على جنب

ريتاج...عايز تعرف متعصبة لية

امير..لية

هدير...علشان كنت بتضحك مع جميلة وهي بجد بتحبك

امير...يعني غارت

ريتاج...ايوة فمتزعلش منها

امير..لا انا مش زعلان هي اللي زعلانة عن ازنكم بقى اصالحها

هدير..ربنا يهدي سركم

ذهب امير الي سيارته وجد اسيل تجلس وعلى وجهها العصبية

جلس بجانبها وبدا في السير

امير...حلوة

اسيل... هي اية دية 

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثالث عشر من رواية حب ودموع بقلم رهف سيد
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة