-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية صغيرة على الحب بقلم سلمي عيسوى - الفصل الخامس عشر

 مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي في موقعنا قصص 26 مع روايات رومانسية وإجتماعية مغلفة بالمزيد من الحب والغرام للكاتبة سلمى عيسوى وروايتها التى نالت مؤخرا الشهرة و البحث الكثير على مواقع التواصل الإجتماعى وسنقدم لها الفصل الخامس عشر من رواية صغيرة على الحب بقلم سلمى عيسوى 

رواية صغيرة على الحب بقلم سلمي عيسوى - الفصل الخامس عشر

إقرأ أيضا: حدوتة رومانسية 

رواية صغيرة على الحب بقلم سلمي عيسوى

 رواية صغيرة على الحب بقلم سلمي عيسوى - الفصل الخامس عشر

 -خرج من غرفته يرتدي بنطال من اللون البني وتيشرت من اللون الابيض ليفتح الباب وهو يطلق سباب لاعنه لصديقه المتطفل ها هو قد جعل الباب طبل بلدي فتح الباب بوجه حانق منه :-


-عايز ايه يا زفت على الصبح ..؟


فارس بخبث :-

جاي ابارك يا عريس واطمن سبع ولا ضبع ..


ابنى طول عمره سبع السباع كلهم ..

-قالت ناهد تلك الجمله من خلف فارس :-


-ضحك جاسر واذن لهم بالدخول قائلا :-

-اتفضلو ..


-دخلت العائله جميعها لشقه جاسر وحور .. تحول الجميع بنظره باحثا عنها حيث قال :-


-اتقضلو انتم وانا هدخل اصحي حور ..


-دخلو جالسين على كراسي الانتريه الفخمه ودخل هو لزوجته ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

:-فى الغرفه ..


-دخل الغرفه وجد الفراش فارغا ظهرت معالم الجهل علي وجهه و ما هي الا لحظات حتي وجدها تخرج من الغرفه ترتدي برموده مكونه من كولون بعد ركبتيها بسنتيمترات وتيشرت كات .. رفع نظره لها بصدمه لا ينكر انها رغم صغر سنها الا انها تثير غريزته الذكوريه ابتسمت له ووقفت امام التسريحه لتمشط خصلاتها الحريريه شعرت بشفتاه على عُنقها تقبلها برقه بالغه شعرت وكأن ماس كهربائى سار بجسدها للتلو واغمضت عينيها وقالت :-


-جاسر .. الناس برا ..


-شعر كأنه مغيب عن الواقع والتفت لها وثبت انظاره على شفتاها ولبي دعوه قلبه غير مبالي ل انظارات عقله وانحني مُلتهمها شفتاها برغبه عاشقه وهو مازال ينكر هذا اجبرته هي علي البعاد وقالت بخجل :-


-مينفعش .. انا هخرج وانت خد شاور واخرج ..


نظر لها بخبث وقال :-

انا عندي حل احلى ..


حور بجهل :-

حل ايه ..


جاسر بخبث ووقاحه :-

اخرج ازحلقهم واجى اكمل ..


حور باشمزاز :-

ازحقلهم .. ادخل يا جاسر ادخل ..


جاسر ينظر لها :-

انتى خارجه كده ..؟


اومأت له وقال هو :-

ادخلى البسي بيجامه محترمه واخرجى .. بسرعه ..


حور بحنق :-

جاسر ..


جاسر بحده :-

ولا كلمه فارس برا تخرجى كده قصاده ليه متجوزه كيس جوافه ..


-نظرت له هى حانقه من الفاظه ووقاحته التى دائما تسبب في خجلها وسط ضحكاته ..


°° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °° °°

_ خرجت لهم ترتدي بيجامه مكونه من بنطال لونه الوردي وتيشرت كات من اللون الابيض فوقه جاكت من اللون الوردي باكمام طويله نوعا ما نظرت لهم مبتسمه بخجل على تأخيرها وقالت بخجل :-


-احم .. اسفه علي التأخير ..


ليله مصطنعه عدم الاهتمام :-

لا عادي .. جاسر طول عمره شقى ..


-ذهبت نحوها وجلست جوارها وقالت بهمس :-

بس يا بتاعه فارس ..


-توترت ليله وكما يقولون اتقلب السحر على الساحر وسكتت نهائى .. بعد مباركات الجميع لها قال سليم :-


-جاسر عامل معاكى ايه يا حور ..


حور مبتسمه :-

جاسر ده اجمل شخص قابلته فى حياتى فعلا .. بيعاملنى كويس جدا ..


فارس بمرح :-

الله الله .. فينك يا عم جاسر تسمع ..


وراك يا اخويا ..

قالها جاسر وهو يجلس جوارهم يرتدي ترنج اسود ..


-جلس جاسر بجوار حور وقال سليم :-

ناوي تنزل شغلك امتى ..؟


يوسف بصدمه :-

شغل ايه يا حاج .. ده لسه تانى يوم جواز .


جاسر :-

من بكرا ان شاء الله ..


-صدمت حور من كلامه وافكارها تذهب وتعود الهذا الحد لا يحبها يأخذها لمجرد شهوه ذكوريه فقط تظاهرت بملامح القوه وقالت مبتسمه :-


-بلاش نضيع وقت مالوش لازمه يا جدي ..


-نظر لها بجمود ظاهري عكس ما بداخله وقال مراد :-

شعل ايه انت وهى انتو ناسين ان فى شهر عسل ..


جاسر بجمود :-

يتأجل لوقت تانى يا جدي المزاد فاضل عليه 3 شهور ..


مراد :-

تمام تروح انت ومراتك شهر العسل وترجعوا ل اشغالكم الشغل مش هيطير يا بشمهندس ..


حور :-

عادي يا عمو مش فارقه ..


سليم :-

هاتروحو شهر العسل وده اخر كلام


-طلبت امانى الجلوس معها بمفردهم واذن لهم الجميع ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **


:- في غرفه حور ..


-جلست حور علي الاريكه وامامها امها قائله :-

طمنينى .. حصل


اومأت لها حور بشرود :-

اه حصل .. حصل لمجرد شهوته بس مش بيحبني ..


امانى بعقلانيه :-

شهوه ايه يا حور انتى مراته وده حقه ..


حور بعيون دامعه :-

يا ماما انتى مش شايفه عايز ينزل شغله مش طايق حتي يستني شهر العسل .. جاسر مغصوب عليا يا ماما وانا گُنت بضحك على نفسي ..


امانى :-

يا بنتى انتى دلوقتى بقيتى مراته وهو دخل عليكى يعني خلاص مفيش رجعه .. جاسر مجروح وخايف من الحب وانتى بتحبيه يا حور .. صح ولا لا..


-اومأت حور بضعف وقالت بخفوت وخجل :-

اه بحبه .. مش عارفه امتى وازاي بس بحب قربه منى اوي بحب ريحته لما يقرب مني بفرح جدا لما بشوفه بيضحك .. مكنتش عايزه اخسر صداقته خالص ..


اماني مبتسمه :-

طيب مكسوفه ليه .. ده جوزك لو محبتيهوش هو هتحبى مين ..

طول ما انتى لابسه بيجامات كده هتفضلي طفله في نظره لازم تخليه يحبك لما يلاقيكي في ضهره ديما لما تشغلي باله ديما .. جاسر لو لفيتي الدُنيا گُلها مش هتلاقى زي جاسر .. جاسر بيحبك بس خايف من الحب ده شطارتك بقا تخليه يعترف وتحتلى قلبه ..


حور بعيون تحدي :-

تفتكري ممكن اعمل ده گُله ..؟


اماني :-

اه طبعا تعملى ونص .. شوقيه ولا تدوقيه البسى واتشيكى وقولي عايزه انام مثلا يوم كده ويوم تستلمى فاهمانى ..


حور بتفهم :-

فاهماكى ربنا يعني عليك يا بن الهواري ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

:- بعد مرور اسبوع ..

:- فى الحديقه للمنزل ..


-اصدام قوى جعلها تفقيق من شرودها به وجدت رأسها عند صدره رفعت رأسها رأت نظرات حب مهيمه بها قال لها بهمس :-


- ده ناهد داعيالى في ساعه استجابه ..


-ضحكت بخفه وابتعدت عنه وجدته يحيط خصرها ويشدد عليه قالت هي بحده خفيفه :-


- فارس ابعد حد يشوفنا ..


فارس بابتسامه لعوب :-

ما يشوف يا قلبى ساعتها هصلح الغلط واتجوزك ..


-نظرت له بحده قائله :-

لا يجوز احنا اخوات ..


ابعدها عنه ونظر لعيونها قائلا بتحدي :-

لا ..

يجوز يا ليله يجوز اوي كمان .. اعملي حسابك بعد المزاد الزفت ده هكتب عليكي ومش باخد رأيك لا ده انا بقولك بس ..


ليله بسخريه :-

ايه هتتجوزنى غصب عني ..


فارس بشراسه :-

اه يا ليله لو حصلت اتجوزك غصب مش هتأخر .. انا بحبگ ومحدش هيتجوزك غيري ..


-تركها بغضب وخرج من البوابه بينما هي شردت فيه مبتسمه بحب ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **


- خرج من المرحاض يرتدي بنطال قطني من اللون البني لفت انتباهه وهي تقف امام التسريحه تمشط شعرها ترتدي ثوب يصل لقبل ركبتها ولديه حاملات رفيعه من اللون الكريمى انتهت وجدته يجلس علي الفراش وصدره عاري .. جلست جواره وهي تضع اللوشن علي رقبتها وتبدأ بتدليكه ..


- تولت يداه المهمه بدلا من يداها وبدأ بتدليك يديه .. اخذت نفس عميق لتستعيد وعيها من لمساته لها .. فجأه سارت رعشه في جسدها عندما شعرت بشفتاه علي عُنقها التفت له وجدته ينظر لها باعين بها حب دفين حب يأبي الاعتراف به ابعدته عنها قائله :-


- احنا بقالنا اسبوع في باريس بتتجنبني .. ولما حسيت انك محتاجلي جيت .. عشان انا مُجرد واحده لرغباتك وبس ..


رد عليها بحده :-

رغبه ايه ..

انتِ مراتى واللى باخده ده حقى .. وده كله كان برضاكي ..


حور بدموع مهدده :-

طيب انا دلوقتي عايزه انام ..


جاسر بعدم اهتمام :-

نامي .. براحتك


-خرج من الغرفه عندما سمع شهقاتها بالبكاء واخذ يردد :-

مش هحبك .. انا مش هحب حد .. انا مش عايز احب .. مش عايز ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **


-نظر لها مستنكرا وقال :-

انا مش فاهمك الصراحه ..


هي باستغراب :-

ليه ..؟


كين :-

ايوه انتى عارفه منين انها بتحبه ..


كارما بضحك :-

حور الهواري ..

عنيده .. ورغم كده وافقت علي الجواز تقدر تقولي ده معناه ايه .. نظراتها ليه في الصور.. كلها حب ..


كين :-

وده هيفيد في ايه ..


كارما بخبث :-

هيفيد اوي يا كين صدقني هيفيد ...


كين بجهل :-

طيب انتي دلوقتي استفادي ايه لما عملتي اللي عملتيه ده ..


كارما :-

لازم اروح البيت وهو عارف وكان لازم انشط الزاكره شويه ..


كين :-

دماغك الماس يا كبير ..


-ضحكت بشر وشاركها ايضا ..


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **


- يجلس في الصاله امام التلفاز وجد هاتفه يعلن عن وصول رساله نظرت له وقالت بسخريه :-


- شوفها شوفها ...


-ما كان نصيبها الا نظره جعلتها تتأكل رعبا فتح هاتفه وما هي الا ثوانى وانصدم .....

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس عشر من رواية صغيرة على الحب بقلم سلمي عيسوى
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة