U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان - الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية حب جديدة للكاتبة الشابة المتألقة ندي رمضان علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل التاسع من رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان. 

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان (الفصل التاسع)

اقرأ أيضا:  رواية معشوق الروح بقلم آيه محمد
رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان
رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان | الفصل التاسع

وقفنا لما كانوا هيسافروا الغردقه وفعلا سافروا ورجعوا
وبعد شهرين

منه :انا عندي خبر حلو
ندي :قولي
منه:تدفعوا كام
امال:قولي يارخمه
منه:ناخد الاول موافقه من الجميع من الي عاوزني اقول
هشام :كلنا موافقين يالا شوقتينا
محمد:مش مهم نعرف اكيد خبر تافهه من بتوعها الي قرفتنا بيهم
ندي:ايه دا بقي ايه الدخله دي
عمرو:مالك ياابني
منه بدموع:لا سبوه براحته انا هطلع فوق
امال :استني ب...

ومنه طلعت

ندي :ايه دا ازاي تتكلم عنها كدا
محمد :ماتسكتي بقا انا مش ناقصك انتي كمان
هشام بعصبيه : محمد فوق لنفسك انت بتكلم مراتي وقبل كدا اخت مراتك
امال:وهو كان عمل حساب لمراته لما هيعمل لندي

ندي :انا هطلع اشوف منه
امال:استتي انا جايه معاكي
امال وهي طالعه همست لعمرو:خليه يجي يصالحلها
عمرو:هحاول
وطلعت ندي وامال عند منه
ندي :حبيبي متزعليش بقا تلاقيه زعلان بس شويه فدا معصبه
امال:اه اوعي تنسي انهم خسروا صفقه كبيره اووي الاسبوع الي فات ودا ماثر علي اعصابه اكيد

منه:طيب ليه عمرو وهشام مش بيتعاملوا معاكوا كدا ماهما كمان خسروا
ندي :هشام عصبي بس بيقدر يبفصل الشغل والدوشه عن حياتنا الشخصيه
امال:اما عمرو انتي عارفاه بارد هو اه متاثر مش بيبين
ندي:بس قوللنا بقي ايه الخبر الحلو
منه:خلاص بقا مبقاش حلو
امال:طب قوليله لينا
منه:بس محدش يعرف حد
ندي وامال :موافقين
منه :انا حامل
ندي بصدمه: بجد
امال بفرحه كبيره :الف مبروك يا عمري وربنا يقومك بالسلامة.

ندي : l feel happy for you l want to kiss you l'm very happy my baby ❤💕
منه :thanks
(لغات بقا ياجماعه متنسوش انهم كانوا عايشين في امريكا. 😂😂)
امال :لازم نفرح محمد بالخبر دا
منه: استني بس اوعي تعملي كدا
ندي :ليه سيبها تفرحه
منه:لا متنسيش هو مااحترمنيش قدامك يبقي هيحترم ابنه
ندي :طيب ايه هتخبي كتير
منه :مش عارفه

نرجع تاني للشباب
عمرو:اهدي يامحمد ايه الي انت فيه دا
محمد:انا مالي ماانا كويس اهو
هشام:اسمع بقا انا مردتش ارد عليك اكتر من كدا قدام البنات لكن قسما بالله لو كلمت مراتي كدا تاني مش هعديهالك
عمرو:انت بصراحه غلطان
محمد :ايه كلكوا عليا مش كفايه المصايب الي كل يوم في الشركه وكله بسبب الهانم مراتك
هشام:احترم نفسك مراتي دي احسن منك ومن مليون زيك
محمد: فيه ايه يعني فيها ايه زياده عن غيرها علشان تتجوزها وتعمل عداوه بينك وبين مازن اهي بسببها الشركه كل يوم بتغرق
هشام در عليه بقلم صوته طلع عند البنات فوق
هشام:اخرس انت مش عارف انت بتقول ايه
ندي نزلت جري
ندي:فيه ايه
هشام بعصبيه وصلت لحد الجنون :اتنيلي اطلعي انتي فوق دلوقت
ندي :فيه ايه وليه
هشام :ملكيش دعوه اطلعي

استجابه ندي لهشام وطلعت وهي محتاره. من طريقه هشام وصوته العالي

وبعدها بدقايق كان محمد ساب البيت وطلع
وامال طلعت تشوف منه
امال :الحقوني عمرو تعالي بسرعه
كلهم طلعوا عند منه
ندي:ايه دا منه مالك
هشام :هاتي برفيوم
امال :لا غلطت الريحه بتاعته هتتعبها
هشام:مش هتفوق غير كدا
ندي :بس هي حامل
عمرو:يانهار اسود
هشام:طب هاتوا ميه طيب
وحاولوا يفوقوها لحد ما فاقت
منه :آآآآآااااااه انا تعبآنه اوووي
ندي:معلش يا حبيتي ارتاحي
هشام:هو دا بقي الخبر
ندي :اه
هشام:عقبالك
ندي: بعد الشر عليا
ندي :معلش يا حبيتي ارتاحي وهتبقي كويسه
هشام انا هقعد انهارده مع منه
هشام :اوك
منه:لا مش عاوزه حد روحي انتي
ندي :بس انتي تعبانه و
منه:لا لو روحتي في اوضتك هرتاح اكتر.
امال:طب خودي الموبايل جمبك اهو لو احتاجتي حاجه كلميني
منه :اكيد طبعا بس روحوا انتوا
وكلهم طلعوا من عندها
عند ندي وهشام
ندي:هو محمد راح فين
هشام :احنا مالنا في داهيه
ندي :ايه هو مش صاحبك
هشام: وهو فيه صاحب يشتم مرات
ندي:كمل
هشام:ولا حاجه بس قوليلي منه حامل من امتي
ندي:مش عارفه هي قالت لنا انهارده
هشام :ايه بعد الشر عليا دي
ندي :هشام انا مش هجيب بيبي
هشام :ليه
ندي:انت عاوزني اجيب بيبي واتخن وابقي وحشه وتتجوز عليا
هشام بضحك: يا قلبي البيبي هيربطنا ببعض اكتر
ندي: ابعد عني وانت قعدتك تزهق كدا
هشام:انا قعدتي تزهق
ندي:اه وممله ومستفز
هشام:انا مستفز.
ندي:اه هو فيه حد غيرك
هشام : انتي كدا بتلعبي في عداد عمرك
ندي: وسع انا اصلا سيبالك الاوضه ولع فيها انا هنزل انام تحت
هشام :روحي يااختي دا طولبه البواب بيعاملني احسن منك جاتك الارف في حلاوة امك

عند امال وعمرو
امال:مش هتكلم محمد
عمرو:لا هو يستاهل والمفروض منه متعبروش
امال:طيب هو ومنه زعلانين ليه هشام زعلان.
عمرو:علشان محمد غلط في ندي.
امال:نهاره اسود ازاي المجنون دا يغلط فيها هي عملتله ايه
عمرو:يا بت حرام عليكي سبيني انام وبطلي استجاوب
امال:طب استني بس قولي
عمرو:اللهم طولك ياروح عاوزه ايه
امال:هو انت متعرفش ايه الي حصل في حلقه السلطانه قسم انهارده يعني كانت مخطوفه والسلطان احمد عارفه ها الجنتل دا بيدور عليها ؤ يموت ويلاقيها
عمرو:الله يحرقك انتي وقسم واحمد وندي وهشام ومنه ومحمد
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية حب وجنون تابعنا في الفصل القادم


تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من الروايات الأخري
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة