-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الحادى عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى عشر

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الحادى عشر

في الفيلا.....
مازن قاعد بيزاكر علي السفره
مازن.اووووووف الماده ديه رخمه
اميره. ليه
مازن.ايه دا جيتي امتي
اميره.من شويه كدا
مازن. طيب يلا
اميره. مش فاهم ايه يا قرد
مازن. دي ودي ودي
اميره. روح اسقط احسن
مازن. ههههه يلا
قعدوا يذاكروا سوا لحد وقت مش متاخر اوي ومازن وصل اميره
علي الجنب التاني كان شادي ودنيا بيذاكروا بس معندهمش امتحان زي مازن
دنيا. شادي انا زهقت
شادي. احنا لحقنا
دنيا. تعالا نلعب
شادي. يا طفله
دنيا. يلااااا
راحوا يلعبوا كوره و
دنيا. جوووووول انا الي كسبت انا الي كسبت
شادي. انا قاصد اصلا
دنيا. لا يا شيخ
شادي. احم اه طبعا
دنيا. ههههههههه طيب يلا نكمل
.......... في الشركه
اسر. هدي فهميني بجد
هدي انفتحت في العياط
اسر. اهدي طيب خلاص
هدي بعياط. ا اا قبل ما بابا يموت بسنه ماما كانت حامل وولدت ولد كان اسمه محمود زي ابن ياسين كنت انا لسه صغيره كان عندي 10 سنين بس كنت دايما معاه وكنت بغنيله برضو وبعدين تعب جامد اوي و ومات كان عنده سنه وبعدها بابا مات
اسر بزعل عليها. ربنا يرحمهم عشان كدا كنتي هتعيطي لما مشي
هدي بعياط. حسيت انو محمود اخويا لا دا كان ابني
اسر. طيب خلاص بقا اهدي هخليه يجيبوا كل يوم
هدي بفرحه.بجد
اسر. بجد، يلا نروح بقا انا تعبان جدا
هدي. يلا وانا كمان
....... في العربيه اسر كان مشغل اغنيه حماقي اجمل يوم
هدي. عندك استني دقيقه لا لا لا
اسر لاول مره في حياته. هتجنن منك شوفلي طريقه
هدي واسر. اعمل معروف بطل تقلق بطل خوف بتقولي عيونك مكسوف طب من ميييييين
فضلوا يغنوا الأغنيه كلها مع بغض كانهم بيهدوا الكلام لبعض
اسر. هدي انا عايز اقولك حاجه
هدي. بصراحه وانا كمان
اسر. طب قولي
هدي. لا انت الأول
اسر. طيب انا بصراحه مشدود ليكي وبصراحه حاسس اني اني بحبك
هدي بكسوف وصدمه. انت بتتكلم جد
اسر. اه جد جدا وانت
هدي. لا هرود عليك بكره
اسر. ليه يعني
هدي. هو كدا
هدي بتحاول تداري فرحتها لحد ما وصولوا

........
كريم. جميله زي مافهمتك سامعه
جميله. خايفه اوي يا كريم
كريم. معلش كله عشانهم وانا وربي ما هرحم الي بيعمل كدا
.........
هدي واسر روحوا البيت وهما في قمه السعاده وهدي قررت تقول لاسر انها بتحبه بكره.
جميله. حمد الله على السلامة
هدي واسر. الله يسلمك يا ماما
قعدوا مع بعض وقعدوا يتعشوا
كريم. مين عندوا امتحان بكره
مازن. انا بس يا باشا
هدي. هههههههه معلش يا ميزووو
كريم. عندك امتي يا هدي
هدي. بعد بعد بكره
كريم. وانتو يا شادي
شادي. بعد بكره
كريم. ربنا معاكوا يارب
خلصوا عشا وطلعوا يناموا

........... تاني يوم الصبح صحوا فطروا ومازن راح الامتحان وشادي ودنيا عندهم دروس وهدي مرحتش الشركه عشان بتذاكر

...... في الشركه
اسر قاعد بيشتغل ودخل عليه الامن
اسر. خير
الامن.واحد ساب الظرف دا ومشي
اسر. هات واتفضل
اسر فتح الظرف لقي فيه رساله تهديد بتقول
. لو عايز تحافظ علي القطه بتاعتك هدي لازم تخطب دارين عارفها طبعا دا لو عايز هدي ميحصلش لها حاجه وانت جربت فاكر يوم الفرح الرصاصه المره ديه لو مسمعتش الكلام هتكون في قلبها وانساها خااالص ولازم محدش يعرف حاجه سامع.

اسر اتصدم جدااااااا ومش عارف يتصرف اتصل بياسين
ياسين. في ايه
اسر. خد اقرأ
ياسين قراها واتصدم
ياسين. مين بعتها
اسر. الامن بيقول واحده منقبه جابتها
ياسين. انت هتعمل ايه
اسر. مش عارف انا بحبها اوي
ياسين. اهدي بس كله عشانها
اسر. اعمل ايه اعمل ايه
ياسين. بس انت تخطبها عشان هدي واحنا نشوف مين بيعمل كدا
اسر. هكسرها اوي
ياسين. كله عشانها واوعي حد ياخد باله
اسر. يااارب ليه كدا

.............. بعد يوم طويل اسر روح وهدي كانت مستنياه و
هتقوله علي كل حاجه، اسر دخل وهدي جرت عليه
هدي. اسر انا عايزه اقولك علي حاجه
اسر. خير
هدي. انا بحب..
اسر. هدي اسمعي انا الكلام الي قولته امبارح دا ولا اي حاجه انا مش بحبك انا بكرهك انا هخطب دارين الاسبوع الجاي
هزي بصدمه. ههههههههه بطل بقا هزارك وحش مش هتعرف تبقي زي مازن ههههههه
اسر زعيق. هدددي انا مش بهزر انا هخطب دارين الاسبوع الجاي
هدي بزعيق. واناااااا انا ايه كل الي اتقال بينا ايه
اسر. انسيه انا عمري ما حبيتك اصلا
هدي بصدمه. انسي هههههه انسي روح يا اسر امشي امشي
اسر لسه واقف بيبص عليها وهي منهاره
هدي بزعيق. براااااااااااااه
اسر مشي وقلبه بيتقطع عليها
اسر لنفسه. غصب عني يا هدي
هدي منهاره وقاعده في الارض بتعيط، في اللحظه دي دخل دنيا وشادي ومازن
دنيا جرت عليها. مالك يا هدي
شادي. هدي في ايه
مازن. هدي رودي عليا ارجوكي
هدي. ا اا اسر.........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الحادى عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة