U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الخامس عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس عشر

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الخامس عشر

الكل اتفاجأ بهدي وهي واقفه بعد ما سمعت كل حاجه تقريبا
هدي. يعني يعني انت خطبت دارين عشاني
اسر قام وقف قدامها. اه يا هدي كنت بموت وانا شايفك كدا وكان غصب عني والله كنت خايف عليكي
هدي بدموع. يعني انت وافقت انك تتجوز بنت مش بتحبها عشاني
اسر. ومستعد ارمي نفسي في النار عشانك
هدي. اسر انا
اسر. انا بحبك
هدي. وانا بحبك
اسر كان هيحضنها
كريم. احم نحن هنا ابعد عنها يا واد احسن اغزك
اسر. هههههههههه حاضر
هدي. هو مين بيعمل كدا
اسر. مجدي
هدي. عمي
اسر. للاسف
هدي. انا حصل معايا حاجه كدا
كريم. ايه الي حصل
هدي. وانا راكبه العربيه قدام الشركه واحده منقبه رمت الورقه ديه ومكتوب فيها ان اسر مش بيحب دارين واني لازم ادور علي الحقيقه
اسر. دول شكلهم كتير
كريم. مش هنسبهم
اسر. المهم دلوقتي لما يطلب فلوس لازم تقوله اقابلك اديهوملك مش هينفع بنك تمام
كريم.عندك حق دا الي لازم يحصل
ياسين. في حاجه كمان
اسر. خير
ياسين.دارين بتروح مكان مهجور كدا بليل وبنشوفها قاعده مع ناس بس مش هنعرف نتدخل
اسر. معني كدا ان دارين معاهم
هدي. اكيد معاهم هما ماسكين بابا وماما وهي مسكاك
اسر. هدي اهم حاجه لما تكون موجوده عايز وش خشب
هدي. متقلقش
اسر. يا خوفي يا بدران
كريم. اهم حاجه كلنا نبين اننا مش مهتمين خااالص ها ومازن انا قالب عليه الدنيا
طلعوا كلهم ناموا

في اوضته هدي كانت فاتحه فيس وتتفرج علي صور اسر
اسر دخل عندها بعد ما دق الباب
هدي. اتفضل
اسر. هدي عايزك
خرجت هدي. نعم
اسر. اتفضلي
هدي لقت بوكس فيه شكولاتات كتير
هدي. ايه كل دا
اسر. كل يوم كنت بجبلك واحده وانتي بترفضي تاخديها وبتقولي كرهتيها كنت بحوشها لحد ما تعرفي الحقيقه واديكي عرفنتي
هدي. انا بجد مش عارفه اقولك ايه
اسر. متقوليش حاجه تصبحي حاجه تصبحي علي خير
هدي. وانت من اهلو
......... عدي اليوم
تاني يوم كلهم بيدورا علي مازن لحد ما خلاص ملوش اثر
هدي بتعيط. انا السبب
كريم. اهدي يا هدي
وهما بيتكلموا الباب اتفتح ودخلت عليهم دارين
دارين. اسوره عامل ايه
اسر. تمام
دارين دخلت وقعدت جنبه وقربت منه وهو زهق منها بص لهدي بصه معناها انها تيجي مكانه، وفعلا اسر قام وهدي بعدها بثواني قعدت جنبها
دارين كانت هتقوم تقعد جنبه تاني لاكن
هدي. متقعدي يا دودي ولا انتي مبتقعديش جنب ستات ولا ايه
دارين. لا عادي بس اسر واحشني
هدي في سرها. وحشك عزائيل يا شيخه
هدي. معلش اتقلي كدا لحد ما يتجوزك
دارين. انت مالك اصلا
هدي. ماالي ايه بس دا انتي خطيبه الغالي
دنيا جت الناحيه التانيه وبتشد شعرها براحه
دنيا. طبيعي دا
دارين. اااه اه طبيعي يا دودو
هدي ودنيا فضلوا يعملوا معاها كدا يشدوها من شعرها ويمسحوا الميك اب بتاعها
دارين. اوووف انا ماشيه
هدي في سرها. ياريت ومتجيش تاني
دنيا. مع الف سلامه
مشت دارين وهي مخنوقه
اسر. هههههههههههه
هدي. كدا بقا انسي انها تيجي تاني
اسر. يا واد يا جامد انت
هدي. اومال
وهما قاعدين دخلت اميره وهي بتعيط
هدي حضنتها. مالك يا ميرا
اميره. مازن طلع مظلوم انا ظلمتوا اوي
هدي. انت عرفتي
اميره. اه عرفت كل حاجه والبوليس قبض علي تالين وعمر
هدي. الحمد لله
اميره. انا عايزه مازن يا هدي انا بحبه اوي يا هدي
هدي بصت لاسر بمعني كفايه كدا
... معلومه كدا اسر وهدي عارفين مازن فين بس مقالوش لحد
اسر قام اتصل بمازن وقاله يجي
بعد ساعتين كان مازن وصل اول ما دخل الكل اتفاجأ بيه جداااا
هدي جرت عليه وحضنته و
هدي. انا اسفه بجد يا مازن اسفه
مازن حضنها. انت ملكيش ذنب يا هدي
كريم واسر وجميله ودنيا وشادي سلموا عليه
مازن راح وقف قدام اميره، اميره بتعيط بس بصاله وساكته
مازن. انا اسف
اميره. انت بتتاسف ليه
مازن. لاني سبتك ومشيت انا بحبك اوي
اميره بصتله واتكسفت
مازن. اي حاجه طيب
اميره مكسوفه و
اميره. انا لازم امشي
مشت اميره ومازن قاعد وجميله حضناه
جميله. وحشتني يا ميزو
مازن. انت اكتر والله يا جوجو
وقعدوا يتكلموا ويهزوا لحد ما ناموا
............. في مكان مهجور
1.هو فين مش بيجي ليه
3.مش عارفه هو بقا غريب جدااا
2. ناوين علي ايه
1. علي كل خير
...........
تاني يوم كلهم صحوا واحوا الشغل
في الشركه هدي قاعده في المكتب بتشتغل وطلعت لاسر
دخلت عليه وكانت بتغني
هدي. حبه جنه انا عشت فيها قربه فرحه حلمت بيها
اسر. دا الي بيه احلو عمري دا الي انا هديله عمري
هدي. ياما ليالي بتمني لوأه
قعدوا يغنوا وماسكين ايد بعض وبيرقصوا
هدي. اااااسسسسسرررررررر
اسر. ايييه استر
هدي. ههههههههه الوفد بعت ايميل
اسر. ليه الفصلان يعني ليه
هدي. هههههه معلش
اسر. تعالي يا حجه
قعدوا يشتغلوا و
عبد الرحمن دخل من غير ما يخبط. بشهمندس اسر
اسر. في حد يخش كدا
عبد الرحمن. في مصيبه
اسر. في ايه اخلص
عبد الرحمن. مستر كريم وهو خارج في عربيه اخدتوه من قدام الشركه وضربوا الامن
اسر وقف. ازاي يعني البهايم الي شغاله ديه بتهبب ايه
عبد الرحمن. كانوا كتير جدا
هدي. بابي اسر هنعمل ايه
اسر اتصل بياسين
اسر.هدي خليكي هنا هروح مع ياسين نسال اذا حد شافه ولا لا
هدي. خلي بالك من نفسك يا اسر
اسر. وانت كمان
هدي قاعده في المكتب خايفه وبتدعي ربنا يعديها علي خير واسر وياسين بيشوفوا اذا حد يعرف رقم العربيه ولا لا
هدي وهي قاعده جالها رساله بتقول
........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة