U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثانى والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الثانى والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثانى والعشرون

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل الثانى والعشرون

هدي قعدت على المكتب وهي مش عارفه تتصرف معقوله بيشك فيها وهي مكملتش يوم مراته
هدي قررت تروحله المكتب
هدي داخله المكتب ودموعها مغرقه وشها
هدي باندفاع. اسر انا الصبح نزلت مع اميره وروحنا عند سهي عشان انهارده عيد ميلادها وانا جيت هنا الشركه وكنت منهاره ودخلت المكتب عندي عشان اهدي شويه لقيتوا جوه وهو قالي انو كان بيحب سهى ويوم ما قرر انو يقولها كانت هي ماتت و.. وطلب مني صوره ليها بس وانت دخلت واحنا بنتكلم انا انا بجد مش فاهمه انت ازاي بتشك فيا وانا لسه مكملتش يوم مراتك ازاي
هدي كانت بتتكلم وهي بتعيط
اسر قام وقف قدامها ومسك ايديها وباسها
اسر.انا الي مش فاهم انتي ازاي ممكن تتوقعي اني اشك فيكي انا بس كنت بهزر معاكي واشوف هتعملي ايه
هدي. طب اوعي بقا كدا انا مش بحب الهزار دا اصلا ابعد كدا اوعي يا اسر
هدي بتحاول تبعد عن اسر وهو ماسكها لحد ما قدر يسيطر عليها
اسر. هدي اسمعي انا كنت بهزر معاكي
هدي. دا اسمه شك يا اسر مش هزار انت وجعتني
اسر بغضب وعينه حمرا.هدي انت لازم تعرفي اني واثق فيكي اكتر من نفسي انا اشك في نفسي ولا اني اشك فيكي
هدي حست الصدق في كلامه. اسر انت بتتكلم بجد ولا عشان عرفت الحقيقه
اسر. انت شايفه ايه
هدي بصت في عينه
اسر. هدي اوعي اوعي اوعي تشكي في لحظه اني مش بثق فيكي يا هدي انا بحبك وبثق فيكي اكتر من نفسي
هدي. وانا كمان يا اسر
اسر بيقرب من هدي بس
ياسين دخل مره واحده
ياسين. اسر الوفد فاضله......
اسر بعد عن هدي وهدي بصت للحيطه وهي مكسوفه جدااا واسر بص لياسين بصه غضب
اسر. وكاله ابوك هي
ياسين. ههههههههه اسفين يا عم الحج بس الوفد فاضله ساعه ويوصل
اسر. طيب روح انت
ياسين خرج واسر بص لهدي
اسر. ايه يا بنتي عادي انتي مراتي
هدي. برضو عيب مش هنا يعني
اسر. ههههههه ماشي علي العموم يلا الوفد علي وصول
هدي. يلا
خرجوا من الشركه وراحوا يقابلوا الوفد
............
عند اميره في بيتها
اميره واقفه في المطبخ بتعمل الاكل ولمه شعرها بشكل عشوائي ولابسه بيجامة وسهير كانت بتصلي
اميره وهي في المطبخ سمعت الباب بيرن
اميره. حاضر
اميره طلعت تفتح
اميره. مازن
مازن اتفاجأ بشكلها خصوصا انو اول مره يشوف شعرها
مازن. يا سوادك يا ارمط هو انتي طالعه كدا
اميره.كدا ازاي
مازن. بشعرك يا اختي
اميره استوعبت انها طالعه بشعرها، اميره سابته وجرت على اوضتها
سهير. اتفضل يا ابني معلش البت مروشه
مازن. ههههههه مفيش مشاكل يا طنط انا بس كنت جاي عشان اديها الدعوات
سهير.انتو حجزتوا القاعه
مازن. اه اسر وهدي عملوها مفاجأه وحجزوها
سهير. ربنا يسعدكوا
اميره خرجت بعد ما لبست
مازن. ميرا الدعوات اهي تمام
اميره. تمام ماشي
مازن. استأذن انا
سهير. لا انت تتغدي معانا
مازن. والله عندي شغل
سهير. دول خمس دقايق والاكل هيكون علي السفره
اميره. كل معانا وابقي امشي
مازن. امممممم ماشي يا ستي
مازن قعد معاهم واتغدي معاهم وراح الشركه عشان يخلص الشغل الي وراه
..........
اسر وهدي قابلوا الوفد وتمت الصفقه علي خير وروحوا البيت
.......
كريم. ايه يا اسر عملتوا ايه
اسر. الحمد لله كلوا تمام
كريم. طيب الحمد لله
هدي. بابي علي فكره في واحد معاهم مش سهل كدا
كريم. ازاي يعني
هدي. يعني مش سابت علي رأي كدا
كريم. انا الي همرجحهم
هدي. هههههههههه كدا انا اطمنت
جميله. هتتعشوا يا ولاد
مازن. انا جعاااااان
اسر. ايه ياعم هتشفتنا
جميله. ههههههههه طيب ثواني هحضر العشا
وهما قاعدين مستنين العشا دخل شادي ودنيا وهما بيتخانقوا
دنيا. انت مالك اصلا
شادي. والله لا ليا
دنيا. لا ملكش انا حره اعمل الي انا عيزاه انت مش رقيت عليا
كريم بزعيق. ايه في ايه حد يفهمني
شادي. الهانم دخلت لقيتها بتكلم واحد فيديو وحاجه اخر مسخره واقولها بتكلمي مين تقولي مكلش دعوه
كريم. الكلام دا حقيقي يا دنيا
دنيا. يا بابي انا..........
كريم ضربها بالقلم بس
القلم نزل علي وش شادي لانه وقف مكانها
دنيا اتفاجأت انه عمل كدا
كريم. شادي ليه
شادي. انا جيت احكيلك عشان تحل الموضوع مش تضربها
كريم. الي عملته غلط ولازم تتعاقب عليه
شادي. انا هحل الموضوع معاها
شادي مسك دنيا وطلع بيها بره الجنينه
مازن بصوت واطي لهدي. يارب الي في دماغي يطلع غلط
هدي. شكله صح يا قرد

......... في الجنينه
شادي قاعد قصاد دنيا
شادي.عايز افهم كل حاجه
دنيا بتعيط
شادي. يا بنتي انا مش ابوكي انجزي
دنيا. ا انا انا واحده صاحبتي قالتي يعني
شادي. قولي متتكسفيش
دنيا. مش عارفه اقولك ازاي
شادي. دنيا انجزي والا وربنا اقوم اتصل بالواد الي كنتي بتكلميه
دنيا. لا لا بس يا شادي بصراحه انا معجبه بيك و واحده صاحبتي حكتلها وهي قالتلي اني اتصل بيها فيديو والي طلع دا اخوها الكبير هو متجوز اصلا بس عملنا كدا عشان اشوف انت هتعمل ايه
شادي. هههههههههههههههههههههه
دنيا. بطل ضحك
شادي. ههههههههههه مش قادر
دنيا قامت سابته وماشيه بس شادي قام ووقف قدامها ومسك ايديها
شادي. طيب انا كمان معجب بيكي بس دلوقتي صعب يكون في حاجه رسمي لاني مش بشتغل ومش هقبل ان حد يصرف علينا
فا هنستني سنتين ونتخطب واكون اشتغلت في الشركه ونتجوز
دنيا بفرحه. انت بتتكلم جد
شادي. جد الجد بس انا مش هقبل اننا نتكلم فون ونحب في بعض ولا اي حد يعرف مش عايز سمعتك تبوظ وكمان عشان ميتردليش تاني
دنيا. بس احنا هنتجوز فا عادي
شادي. لا مش عادي انا بخاف عليكي ومش بحب اعمل حاجه تغضب ربنا
دنيا. انت بجد احسن راجل شوفته في حياتي
شادي. يلا نخش
دخلوا ودنيا كانت مبسوطه
مازن. وشك نور
شادي. بس يا رخم
جميله.يلا يا ولاد العشا
اتعشوا وناموا
................
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثانى والعشرون من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة