U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل التاسع من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل التاسع

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل التاسع

الرقصه بدات وزي ما ادربوا رقصوا عليها باحترافيه شديده جدااا وهدي واسر كانوا حلوين جدااا
بعد ما خلصوا الرقصه مازن ماسك المايك و
مازن. جماعه ممكن تسمعوا معلش، يارب تكون الرقصه الي فاتت تكون عجبتكوا والف مبرووووك يا احلي بابا وماما في الدنيا كلها وانا عندي طلب لهدي واسر ممكن ترقصوا علي اغنيه كمان ولا انتو رايكوا ايه
الكل عدا ايه ودارين. ااااه يلاااااا هدي هدي هدي اسر اسر اسر
مازن. يلا بقا والاغنيه انا الي هختارها كمان
اسر. ماشي يا مازن الكلب
هدي. وربي لاوريك يا حيوان انت
ياسين. يلا يا اسوره ههههههههه
اسر وهو بيضرب ياسين. يلا من هنا يلا
ياسين. قولها بقا انسب وقت اهو
اسر. اول مره اخاف اني اقول حاجه
ياسين. انه الحب يا صديقي
اسر. طيب يلا من هنا يا صديقي
طلعت هدي ووقف قدامها اسر واشتغلت اغنيه All of me
اسر بيبص لهدي
اسر. هدي
هدي. نعم
اسر. انا عايز اقولك علي حاجه
هدي. قول
اسر. ان....
اسر وهو بيتكلم طلقتين طلعو واحده في هدي والتانيه في اسر
اسر وهدي. اااااااه
اسر الرصاصه جت في كتفه اليمين وهدي جت في الشمال بس كانت قريبه من القلب
اسر وهدي وقعوا وهما ماسكين بعض وتقريبا حضنوا بعض
هدي بصوت واطي جدااا. اسر انا بح
واغمي عليها
اسر بتعب. هدي هدي
واغمي عليه هو كمان
العيله كلها اتلمت عليهم
جميله. هدي اسر فوقوا متوجعوش قلبي عليكوا
كريم. اسسر هددي
ياسين بصوت عالي. اسعااااااااف
الاسعاف جت واخدت اسر وهدي وجميله وكريم في عربيه ومازن وشادي ودنيا في عربيه وياسين وراهم
.............. مكان مهجور
1تمام اوي كدا
2طيب كدا هنفذ امتي
1اصبر لما يفوقوا وهنفذ علي طول
3علي فكره بيحبوا بعض انت مشوفتهمش
1سيبك برده هيبقا بتاعك
...........
في المستشفي وفي غرفه العمليات
كان اسر وهدي في نفس الغرفه واسر حالته الي حد ما مستقره
اما هدي فا كانت في حاله صعبه لان الرصاصه قريبه من القلب
... في الخارج
ياسين رايح جاي خايف علي صاحبه واخوه
مازن حاضن دنيا وبتعيط وشادي حاطط ايده علي الحيطه وساند دماغه وبيحاول يصمد وكريم وجميله حاضنين بعض
..... بعد حوالي 3ساعات خرج اسر
كريم. طمني يا دكتور
الدكتور. حالته مستقره الرصاصه في كتفه
جميله. وهدي
الدكتور. للاسف حالتها صعبه والرصاصه كانت قريبه من القلب وهتخش العنايه المركزه
كريم. يعني هتكون كويسه
الدكتور. نقول يارب
الكل مش عارف يفرح لاسر ولا يزعل لهدي
عند اسر الكل موجود حواليه بعد فتره اسر فاق
اسر. ااااه
كريم. اسر حمد الله على السلامة يا حبيبي
اسر. ااه الله يسلمك
اسر. هدي هدي فين
ياسين بكذب. ياعم ديه قرده كويسه
اسر. عايز اشوفها
ياسين. اهدي يا عم الحبيب
اسر. لا اوعي عايز اشوفها
ياسين. اهدي عشان خاطري
اسر بزعيق. لااااااا اوعي سبني
كلهم بيحاولوا يهدوا
اسر. لا هي مش كويسه هدي فيها حاجه اوعي
حاولوا معاه كتير لحد ما قام وخرج وماشي يدور عليها
شادي. استني بس انا هقولك علي الحقيقه
اسر. حقيقه ايه
شادي. هدي في العنايه المركزه
اسر بخضه. ليه مش مش ال الرصاصه في الكتف
شادي. في الكتف الشمال بس قريبه من القلب
اسر. ازاي يعني هي فين
شادي. اهدي يا اسر مش هينفع تدخل لها
اسر. يعني ايه مش هينفع اوعي كدا
اسر دخل علي هدي كانت نايمه وفي اديها كانيولا ومحاليل وجهاز القلب جنبها وشعرها القصير مفرود جنبها علي المخده
اسر مسك ايديها وعينه دمعت وقعد جنبها علي السرير
اسر. هدي فوقي عشان خاطري يلا بقا، يلا عشان اجبلك شكولاته مش انتي بتحبيها وهجبلك بلالين كتير انت برضو بتحبيهم
هدي.........
اسر. هدي فوقي انتي الي غيرتيني انا كنت صلب مش بضحك مش بهزر مش برقص انتي الي غيرتيني من اول يوم شوفتك فيه وانا بفكر فيكي ومش بتروحي عن بالي
هدي بدات تحرك اديها براحه بين ايد اسر
اسر. هدي انتي سمعاني صح
هدي. ااااه .... اه
اسر. بجد هدي انتي كويسه
هدي. اه ا انت عا... مل ايه
اسر. انا كويس انت عامله ايه
هدي بتعب. ااه كويسه بس بس حاسه ان دراعي واجعني
اسر. معلش هتبقي كويسه والله
هدي. اسر انت كنت بتقولي حاجه واحنا بنرقص
اسر. اه هقولك بس لما نخرج من هنا
هدي. لا دلوقتي
اسر. لا
الدكتور دخل وخرج اسر وكشف عليها وقالهم انها عدت مرحله الخطر وهتقعد في اوضه عاديه
كلهم روحوا وجم تاني يوم اخدوا هدي واسر للفيلا
كريم. حمد الله علي السلامه يا ولاد
هدي واسر. الله يسلمك
كريم. البيت من غيركوا مضلم
هدي. مش اوي يعني دا يوم
كريم. عدي كانه سنه
هدي. هههههه خلاص قاعده علي قلبك مش ماشيه
كريم. ههههههههه
دنيا بصوت عالي. لاااااااا عااااااااا اهيييييي
هدي. ايه في ايه
دنيا. امحناتنا كمان اسبوعين
شادي. يالهوتي يا خرابي
هدي. عيال تافهه عادي يعني
فتحت هدي فيس و
هدي. عاااااااا لااااااااااا
اسر. ايييه مالك
هدي. امتحاناتي كمان اسبوعين
مازن. مش لوحدك انا كمان
هدي. هو في ايه كله كدا
اسر. اول مره تحصل في تاريخ البشريه الكليات وثانويه مع بعض
كريم. ربنا عالم بحالكوا عشان تخلصوا سوا
هدي. عاااااا مش عايزه امتحن انا
شادي ودنيا بيقلدوها. عياااال تافهه عادي يعني
هدي حدفت المخده علي دنيا
شادي راح حادفها علي هدي بس جت في دراعها
هدي. اااااه ااااه
الكل اتجمع حواليها
شادي. انا اسف اسف والله
اسر بزعيق. مش تحاسب انت كمان
هدي. اااه بس بس انا كويسه ايه
هزي بدات تهدي
شادي حضنها. انا اسف والله
هدي خضنته. خلاص يا حبيبي ولا يهمك
كريم. المفروض تشدوا حيلكوا بقا وتقعدوا تذاكروا
هدي. انا بقالي كتير اوي لا بنزل الشغل ولا بروح الكليه وفايتني كتييير
كريم. مفيش مشكله بالنسبه للشغل انا الكليه فا اسر معيد في الكليه يذاكرلك
هدي. معيد معيد مين
اسر. انا الدكتور اسر يا ماما معيد عندكوا بس انا مشوفتكيش ولا مره
هدي بتفتكر وبتبص علي اسر. ااااه انت الدكتور الرخم بتاع الماده الارخم
اسر. افندم
هدي. احم مش قصدي قصدي انت بتاع ماده....... الي امتحانها بيكون وحش
اسر. عليكي نور
هدي. حرام عليك دا انا بعديه بالعافيه
اسر. متقلقيش مش انا هزاكرلك هتنجحي ان شاء الله
هدي. يااارب
كريم. طيب يلا اطلعوا ارتاحوا وبكره اسر يقعد يذاكر لهدي تلملها المنهج سامع وانت يا شادي انت ودنيا مذاكره سامعين
الكل.حاضر
كريم. يلا اطلعوا ارتاحوا
الكل. حاضر
اسر. بابا انت عرفت مين عمل كدا
كريم. بندور يا اسر متقلقش
اسر. طيب
كلهم طلعوا و
جميله. هنعمل ايه يا كريم
كريم. وربنا ما هسيبوا
جميله. اذا كان عمل كدا وسط الجارد وكل الناس انا خايفه علي العيال
كريم. متخافيش العيال تخلص امتحانات وانا هتصرف
جميله. ربنا يستر.....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة