U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الحادي عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل الحادي عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الحادي عشر

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الحادي عشر

قدموا في المسابقه
صاحب الفكره: احنا هنخلي المتسابقين يغنوا وهنختار احسن كابلز علشان يرقصوا مع بعض
وب الفعل كانوا عشره فتيات وعشر فتيان وكان من ضمنهم حمزه وسيلين وايضا سيرين اتا دور حمزه
صاحب الفكره قال حمزه الألفي
ذهب اليه حمزه واخذ منه الميكرفون حمزه وهو ينظر لاميرته :من غير مااحكيلك  عن بكره ولا اجبلك سيره عن الماضي انا عمري ما عشت الا فيقربك واسيئلي فيعنيكي ع ميلادي من غير ماحكيلك عن بكره ولا اجبلك سيره عن الماضي انا عمري ماعشت الا فيقربك واسيئلي فيعنيكي ع ميلادي انا قصه اتكتبت ع ايدك من اول سطر مش عارف عني غير اللي انت عني عرفتيه انا لقيت جمبك ايامي يومين في العمر محلمتش بيكي لكن بعديك حلمت بمين انا قصه اتكتبت ع ايدك من اول سطر مش عارف عني غير اللي عرفتيه انا لقيت جمبك ايامي يومين في العمر محلمتش بيكي لكن بعديك حلمت بمين من قبل ماقبلك ع فكره من قبل مااشوفك وحشاني انا كنت بحبك من لأول وقابلتك حبيتك تاني
صاحب المسابقه :دلوقتي في اتنين قد بعض في التصويت حمزه الألفي أدهم الصياد هنروح بقا للبنات سيلين الألفي انبهر الجميع بجمال سيلين كان حمزه يقف مع أدهم
أدهم :هيح شوفت المزه دي
حمزه :مين دي
أدهم :سيلين
حمزه :دي مراتي
أدهم :انا اسف بجد
سيلين وهي تغني :مش قادره لسه صدق انك انت بقيت معايا وخلاص كل اللي ياما حلمت بقا بين اديا مش عايزه حاجه تاني خلاص حبك كفايا واحلم واتمنا ايه من الدنيا دا انت كتير عليا ربنا يخليك لقلبي تبقى طول العمر جمبي كل مااسمع حاجه عنك بعرف اني اخترت صح كان لقاءنا احلى صدفه يالي جمبك ببقى عارفه انك انت جيت حياتي تملا كل سنيني فرح ربنا يخليك لقلبي تبقى طول العمر جمبي كل ما اسمع حاجه عنك بعرف اني اخترت صح كان لقاءنا احلى صدفه يالي جمبك ببقا عارفه انك انت جيت حياتي تملا كل سنيني فرح
صاحب المسابقه :اللي فاز معانا هي سيلين الألفي لكن في مشكله كدا هي هترقص مع مين هي اللي هتختار
سيلين وهي تتكلم في الميكروفون :هرقص مع حمزه الألفي جوزي
هنا صفق جميع الموجودين رقص حمزه وسيلين وحمزه هو الذي غني اغنيه دي اللي خدتني مني و خلصت الرقصه واخذ حمزه سيلين وخرج من هذا المكان ولكن قبل خروجه وجد احد ينادي باسمه
حمزه :نعم ي سيرين في حاجه
سيرين :اااه هتوحشني اوي يا حمزه
وأتت لكني تحضنه ولكن منعها جسد سيلين وهي تحضن حمزه
سيلين :معلش بقا يا حببتي اصل انا بغير ع جوزي
والتفتت إلى حمزه وقالت ولا ايه يا حمزه
سيرين بغيظ :برحتك يا حببتي براحتك
حمزه لم يستطيع منع ضحكته اخذ سيلين الي سيارته وذهب إلى منزله او ب الأخص فيلاته
سيلين :حمزه احنا ملحقناش ع فكره وانا عايزه اروح البحر
حمزه وهو يتصنع النعاس :معلش يا قلبي بس مش قادر والله نفسي انام
سيلين :ولا يهمك يا حبيبي
وعند وصولهما عند باب الفيلا ترجلت سيلين من العربيه وجدت احد يضع يد ع ظهرها والأخرى ع خسرها وكان هو ذلك حمزه
سيلين بشهق :ايه اللي انت عملته دا يا حمزه انا مش صغيره وبعرف امشي ع رجلي ع فكره نزلني يا حمزه
لم يعيرها حمزه اي اهتمام واكمل سيره نحو سلم الفيلا وأخذت سيلين تصرخ عليه لكي ينزلها وعندما طفح الكيل منها قبلها وابتلع كلامها داخل فمه وفتح باب غرفتهما وادخلها
حمزه :في حجات عايز نتكلم فيها
سيلين :اي هي
حمزه :انا مش عايز حمل دلوقتي عايزين نستمتع شويه ف سننا وبعدين انتي لسه صغيره ع تحمل مسئوليه ذي دي دلوقتي
سيلين :ليه يا حمزه انا نفسي في بيبي شبهك كدا افضل اتامله وانت مش موجود واتكلم معاه ليه يا حمزه عايز تحرمني منه
حمزه :يا حببتي انا مقولتش مش عايز انا قولت انك لسه صغيره وبعدين لما تكبري شويه هخليكي تجيبي دسته
سيلين :حمزه قوم يلا نصلي
حمزه :حاضر
وبالفعل توضات سيلين فعل المثل حمزه وصلوا
سيلين بحزن :انا هقوم انام تصبح ع خير
حمزه :لا تنامي اي تعالي اقولك حاجه
دول ناس ملناش دعوه بيهم 😂
اما عند قصر الألفي
دخلت شغف اولا ولكن وهي تنظر للأسفل تعمل هذا عن عمد لكي لا ترى عريس الغفله كما سمته وقدمت العصير فجأه سمعت صوت تخيلت انها تسمعه.
خالد مترفعي راسك :يا عروستي وانتي مش عايزه تشوفي عريسك
ابتلعت شغف ريقها ورفعت راسها
شغف بصدمه :خالد
خالد :اااه يا قلب خالد
اما عند مراد ورودي
مراد :ايه يا رودتي مستغربه لي
رودي ببكاء :انا بحبك اوي يا مراد متعملش كدا فيا تاني
اقسم مراد في هذه اللحظه ان رودي تسمع ضربات قلبه السريعه حضن مراد رودي
مراد :بس يا رودتي انا اسف
كان قسم مراد صحيح وضعت رودي يدها ع قلب مراد
رودي بطفوله :مراد هو دا بيدق كدا ليا انا صح
اوما مراد وقال وهو يضع يده ع قلب رودي زي مادا بيدق ليا صح
رودي :صح
واحتضنته ولكن قطع خلوتهم صوت الجد
الجد وهو مازال ع باب غرفه الضيوف التي يوجد فيها العشاق ولكن كان الحظ حليفهم فلم يرى احتضان مراد لرودي ولا لخالد الذي كان يقبل شغف من خديها
الجد :يلا يا ولاد الاكل جاهز يلا علشان تاكلوا
اخذ كل واحد حبيبته وتوجهوا الي سفره الطعام
الجد :ها ايه قراركم يا بنات والله انا شايف زينه الشباب
شغف :انا موافقه يا جدو يا حبيبي
رودي :اللي حضرتك تشوفه يا جدي
الجد :ربنا يبارك فيكم اول ما العرسان يجوا هنعمل الخطوبه وكتب الكتاب
أوقف كلام الجد صوت خالد المحرج :بعد اذنك يا جدي انا امي ست مريضه ولازم تفرح بابنها انا عايز اكتب كتابي في بلدي
وماله يا خالد يابني اللي انت عايزه
قال هذا الكلام الجد
عز :يا سلام هنخلص من الثلاثه وارتاح بقا
حازم :وانت الصادق والله بعد اذنكم انا رايح لخطبتي يا قوم
ذهب حازم إلى مريم
حازم :ازيك يا حببتي عامله ايه
مريم: قال انت يتسال عليا ع طول يعني
حازم :انا اسف بس والله كنت مشغول مع اخواتي
مريم :ربنا يخليك ليهم
حازم :يارب بعدين سيبك منهم دلوقتي انتي وحشتيني اوي
مريم وقد احمرت خجلا :انت اكتر يا حازم
هي البت الملزقه دي لسه بتكلمك
حازم :البت اللبنانيه دي اااه لسه بتكلمني بس وحياتك بوقفها عند حدها
مريم :وتكلمك بتاع اي ان شاء الله
حازم :خلاص بقا هو احنا هنمسك كل واحد شويه بقولك ايه انا هكلم اخوكي النهارده علشان عايز اكتب الكتاب بقا انا زهقت
مريم :اللي انت تشوفه
حازم :يا فرج الله
بعد حوالي اسبوع في باريس
استيقظت سيلين وهي تشعر بتعب وتنفر الاكل
سيلين:...
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الحادي عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة