U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل الخامس عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل الخامس عشر

دا انتا الضحكه تتكلم عنكك وتقول فيكك مليووون  مووال داا انتاا فرحه ه وسط الدنياا دا انتاا اجاابه ه لمليووون سؤاال
سيلين :الله انا متشوقه اووي يا تيتا اشوف نظاام الحنه دي
هاهو كتير من نساء العائله والتي لا يعرف سيلين وشغف من هم لبست سيلين وشغف ومريم لبس الهنود فباان كتير منهم وقفت النساء تنظر لهؤلاء الفاتنات فقالت أحدهم حد يقوم يهيص منكم يلا
سيلين :خلاص انا هرقص ل اخووتي يلا افتحوا ميزيك
سيده :مااهي يعني اي ميوووز دي
سيلين :يعني اغاني يا انطي
لا يا حببتي احنا اللي هنغني
وب الفعل غنوا هم حسب عاداتهم وتقليدهم وأخذت سيلين ترققص وكانت المفاجاه انها كانت محترفه في الرقص الشرقي اما حمزه فقد مل من الجلوس مع هؤلاء وقد اشتااق لحبيبته فاخد قرار ان يرى ماذا تفعل وب الفعل تسلق ع الأشجار ونط بلكونه إلى الغرفه التي يوجد بها النساء فنظر من فتحه البلكون فوجد سيلين ترقص شرقي فتفاجا من حركاتها فنظر بخبث وطلع الفوون وصور فديوا لسيلين وهي ترقص وعندما جلست سيلين من الرقص ضغط حمزه ع الفيديو ووقفه ونزل من الشجر مثلما أتى في غرفه الشباب
عز :يعني انا الوحيد اللي لسه عاازب فيكم اخص عليكم اخص
سليم :لي يابني كداا مهو معتصم اخويا اهو
أدهم :لا اخوك دا هيعيش ويموت وهو حماار ال ايه مش هتجوز الا لما يكون عندي فيلا في القاهره واشتغل هنااك واكون جااهز للفكره دي
وقال بهزار محسسني انك طالع مهمه ولا حاجه
حمزه وهو يجاريه في الحديث :لا وحيااتك دي اكتر مهمه دي مستقبل بلد
عز :عيب انا لسه سنجلين
مراد :شاور ليا ع اللي انت عايزها وانا اخلي اللي جابوها يوافقوا
عز :بجد هتخلي اللي جبوها يوافقوا
حمزه وقد فهم مغزى :عز ااه طبعا يابني مراد قد كلمته
مراد :شفت
عز :طب انا عايز اتجوز اختك وخلي اللي جبوها يوافقوا
مراد وقد قاام من مجلسه :مين يا روح امك
عز وهو يجري ويفتح باب الغرفه ومراد يجري خلفه وفجأه خبط عز في ترنيم
ترنيم :مالك يا عز وانت يا مراد مش المفروض ان النهارده كتب كتابك جهز نفسك يلا
عز :مالي ااه انا مالي اصل انا كنت بقول لخوكي اني عاوز
مراد :بس يا عز
عز :لا مش هسكت انا عايز اتجوزك
ترنيم وقد احمر خديها فقالت بعد اذنكم
عز :استني بس مخدتش رايك يابت استني
ولكن لا حيااه لمن تناادي فقد ذهبت بخطواط شبه راكضه إلى غرفتها المشتركه فيها مع اسيل
اسيل :مالك يابت في اي
ترنيم :قالها اعترف يا اسيل قالي بحبك
اسيل بغباء :مين دا
ترنيم :عز يا غبيه هاانم
اسيل :بجد يا ترنيم انا فرحت اووي الف مبروك يا قلبي
ترنيم :لا مش بس كدا دا اتقدملي ل مراد
اسيل :مبروك يا ترنيم انتي تستهلي كل خير
ترنيم :اعقبالك يا حببتي اما ابو الهول ينطق
اسيل بحزن :شكله مش هيعملها هو اصلا مبيفكرش فيا
ترنيم :طب انا عندي فكره
اسيل :قولي كدا
ترنيم :بصي يا ستي احنا نجس نبضه
اسيل :ازاي
ترنيم :بصي بقا هو.......
اسيل :صح اشطا عليكي
ترنيم :نحن في الخدمه أينما كنتم الهم جربي النهارده في كتب الكتااب علشان دا هيكون فرصه حلوه انك تقفي معااه عادي وتعالي معايا اجبلك فستان اللي انا اشتريته ليكي
يلا
قالت هذه الكلمه اسيل
نرجع مره اخرى عند الشباب
حمزه :انا هروح انااام بقا يا شباب
خالد :هتنام بردوا واالا
وغمز له
حمزه :يابن ال...
مراد :بس يا خالد دي خصوصيات مينفعش ندخل فيها
حمزه :يسلام عليك يا برنجي
مراد :بس عايزينك ترفع راسنا
حمزه :مهو انت اصلا شبهه ابن....
وقدو وقتا ممتعا ولا يعلمون ما الذي منتظرهم
اما عند الفتياات ب لاخص العرائس
سيلين :مبروك يا شغف مبروك يا رودي حببتي يا مريم ربنا يسعدك
شغف :انا حاسه اني لسه مش قد المسئوليه دي
سيلين :مسئوليه اي
شغف :الجواز مش هقدر اخلف دلوقتي شوفي انتي لما كنتي حامل البيبي نزل علشان انتي لسه مش جاهزه انتي استحملتي يا سيلين بس انا ممكن اموت لو حته من خالد ومني تموت
سيلين وهي تحااول عدم منع سقوط دموعها :خلاص يا شغف محصلش حاجه يلا علشان العرسان زمانهم ع وصول
وب الفعل وصل كل العريس واخذ عروسته واخذ حمزه سيلين وادهم اخذ سيلا
وسليم اخذ هند ابنه عمه وقاال لها انه يريدها ع كلمه انفرادي
وب الفعل ذهبت معه بعدما قاال لها انه استأذن عمه اولا
هند :ف اي يا سليم
سليم :هتسمعيني للآخر
هند :انت كدا بتقلقني اكتر ف اي
سليم :هند انا بحبك
هند بفرحه :انت بتتكلم بجد يا سليم
سليم وقد احس فرحتها :ااه والله وكتب كتابنا النهارده كمان
هند :ازاي
سليم :تعالي وانا اقولك ازاي
وذهب عند الماذون وقال لو سمحت يا مولانا اكتب علينا ولمني بقااا
اما عند معتصم ف ذهبت اليه ترنيم وجلست بجواره وبعدها أتت سيلين جلست بجانبهم
ترنيم بخبث :شوفتي يا سيلين الت اسيل اتكلم عليها يجي ست شباب النهارده
سيلين :هي بصراحه جميله ربنا يرزقها
ترنيم :يارب بس المستشار اللي اتقدملها عسل اوووي
سيلين :ليقين ع بعض اوووي
فجأه أتت اسيل من خلفهم
اسيل :بتتكلموا عن ايه
سيلين وهي تغمز ل اسيل :عن المستشار يابت
ترنيم :مقولتليش يا بت هتعملي اي
اسيل وهي تصنع الخجل :ع مبدأ موافقه هو مش وحش
فهب معتصم فيها
معتصم :نعم ياختي تتجوزي مين
اسيل :دا واحد مستشار يا معتصم متقدملي ف انا بفكر أوافق انت اي رايك
معتصم :دا ع جثتي
اسيل بغضب مصتنع في بعض الخبث :لي أن شاء الله كنت خطيبي ولا ابويا ولا
معتصم :هششش كنت جوزك
اسيل :جوزي اللي هو ازاي
معتصم :كدا اهو
واخذها من يدها وذهب الى الماذون وقاال اكتب علينا يا مولانا بدل ما اتجوز ع نفسي
فكانت هذه هي خطه ترنيم الخبيثه
اما عز فمسك الميكرفون وقال انا النهارده هغني لخواتي البنات احم احم
سيلين
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الخامس عشر من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة