U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع الفصل التاسع من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.


تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل التاسع

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن - الفصل التاسع

حمزه وهو يخبط ع خد سيلين وبخفه :سيلين سيو
سيلين:نعم ياماما في اي
حمزه بضحك :ماما لا يا قلبي انا حمزه
سيلين وهي مغمضه العينين :بتعمل ايه في الاوضه بتاعتي يا حمزه
حمزه وقد جاب آخره من الضحك وانفجر ضاحكا
حمزه:سيلين احنا في الطياره
سيلين وهي تفتح عينيها وتنظر اليه بستغراب ثم تنظر لنفسها وقد تذكرت
سيلين بخجل:صباح الخير
حمزه:هي دي صباح الخير بتاعتك صباح الخير بتكون كده
والتقط شفتاها
سيلين:انت قليل الادب ع فكره
حمزه :ههههه لا يا قلبي هوريكي قلت الأدب بس لما ننزل من ام الطياره دي
سيلين وهي تكاد تنصهر من الخجل :احترم نفسك يا حمزه
حمزه بضحكه رجوليه :حاضر خلاص متكونيش شبه الفلاوله كده امال
سيلين :حاضر اسكت بقا
حمزه :طب تعالي نلعب
سيلين :نلعب اي
حمزه بمكر :بصي يا ست انتي تقولي اي حرف وانا اجيب كلمه ليها ولو جبت كلمه صح اعمل اللي انا عايزه ع حسب الحرف
سيلين وهي مبرئلوا تعرف نواياه :حاضر حرف ال ش
حمزه وهو ينظر لشفتاها ثم قال وهو يبتلع ريقه شفايفها  وثم اقترب منها ولتم شفتها في قبله شغوفه
سيلين :ع فكره كده ظلم وانت مكار
حمزه بخبث :هي دي اللعبه وانتي وافقتي في الأول
سيلين :حرف ال ع
حمزه :عنيكي
ثم لتم عيناها
َسيلين :لا خلاص معتش العب معاك
أتت مضيفه وهي تنظر لحمزه باعجاب واضح في عينيها تامر بحاجه: يا بشمهندس حمزه
كاد حمزه ان يتكلم الا ان قاطعته سيلين بغضب طفولي :لا شكرا هو مش عايز منك حاجه صح يا حمو
خفق قلب حمزه كاد ان يخلع من مكانه :صح يا قلب حمزه
رمقتهم المضيفه بغيظ ورحلت وهي تمتم بعده اشياء غير مفهومه
كانت سيلين تجلس وهي تنظر لحمزه نظرات ناريه وفجأه شهقت وهي ترى الطياره تهبط فتمسكت في حمزه سريعا وكادت ان تبكي
حمزه أخذها إلى حضنه :هششش متخافيش يا سيلين خليكي فكر انك طول مانتي معايا مش هيحصل حاجه وفعلا بدأت سيلين تهدأ  ف شيئا ف شئ تدريجيا
وصلت بهم الطائره الى باريس فترجل منها هو الأول ثم اخذ كف سيلين بين يديه ثم ذهب إلى الفيلا التي هي ملكه من الأساس
حمزه:تعالي يا سيلين يلا اوريكي اوضتنا
سيلين :لا شكرا انا هعرف
وضع حمزه يده خصرها سيلين والأخرى في ظهرها وطلع للأعلى في غرفتهم وقفل باب الغرفه وبداو معا حياه جديده لا يوجد بها سواهم فقط
اما عند الفتيات فقد اتفقو ان يذهبون الى الجامعه
شغف :ماما انا هروح انام مع رودي النهارده
سما :ليه يا شغف
شغف :علشان هنروح الجامعه بكره مع بعض
سما:ماشي يا شغف
اتي الجد من خلفهم وقال بتعرفي تسوقي يا شغف
شغف :اه يا جدو بعرف
الجد :طيب روحي جراج الفيلا واختاري اي عربيه تعجبك وخديها
شغف :بفرحه الله عليك يا حبيب تسلم
وبفعل اخذت شغف عربيه وذهبت إلى رودي
اما عند خالد ومراد
خالد :شوفت ابن المحظوظه اتجوز وسبنا ازاي
مراد :ااه زمانه هايص دلوقتي
خالد :وانا مش عارف اتجمع مع المزه بتاعتي ساعه ع بعض
مراد :انا بكره هروح أتقدم لرودتي
خالد :طب وانا اااه كلكوا هتغدروا بيا يعني ولا ايه الحكايه
مراد :انت اهبل يابني ولا ايه نظامك وبعدين انا لسه شايل هم ترنيم اختي
خالد :لا يعم بكره يجي عرسها
مراد :نفسي اشوفها مع حبيبها اوي يا خالد علشان اكون ارتحت
خالد :طب قفل بقا علشان اتصل بمزتي
واتصل خالد ب شغف
شغف :الو
خالد :احلى الو سمعتها في حياتي كلها
شغف :خالد
خالد :يا قلبه
شغف :اتلم يا حبيبي علشان مقفلش
خالد :يخربيت ابو فصلانك يا بنتي اتعلمي بقا انتي كده ازاي
شغف :زي السكر في الشاي
خالد :خلصا اسكتي بقا
شغف :ايه ده انت قولت خلصا
خالد :ايوه
شغف :ب الكبده والانصه
خالد :انا غلطان اني كلمتك اصلا سلام يا شغف
شغف :لا خلاص انا اسفه
خالد :طيب
شغف :طيب ايه دي ان شاء الله
خالد :طيب
شغف :انا هروح الجامعه بكره وهنام دلوقتي تصبح ع خير
خالد :وانتي من اهلوا سلام
وأنهى خالد المكالمه تستطيع ع الفرش واخذ يتخيل كيف ستكون حياته هذه الأيام وهو لا يعرف ما يخبئه القدر له
تغير مصار السماء وانقلب فاتت الشمس مع ضوء النهار وذهب القمر وتنير الشمس هذا الكون
في باريس
استيقظ حمزه من نومه واعد الفطار لحبيبته وذهب إلى الغرفه وجدها مازالت نائمه حمزه ظل يفكر كيف يوقظها فاتت فكره خبيثه في عقله فذهب لكي يفعلها هبط حمزه على شفتيها سيلين واخذ يتزوقها ف انزعجت
سيلين وأخذت تتحرك وثم فتحت عيناها وشهقت عندما رأت حمزه هكذا ابتعد عنها حمزه لكي ياخذ نفسه
سيلين :حمزه انت
حمزه :هششش صباحيه مباركه اميرتي
سيلين وقد تورد خديها ب اللون الأحمر :احم انا جعانه يا حمزه
حمزه بابتسامه شغوفه :جعانه طب ما انا قدامك اهو
سيلين وقد انصهرت من كلام حمزه فقالت حمزه
حمزه :هههه خلاص
حمزه :يلا ناكل بقا
سيلين :اااه برافو يلا
اتي حمزه ب الفطور الذي صنعه واخذو يتناولون
سيلين :الحمد لله انا اكلت كتير اوي
حمزه :علشان تتغذي يا حببتي
وجائت سيلين ان تشيل الا منعها يد حمزه وقال انا هشلها انا واغسلهم كمان استنى انتي هنا ومتتحركيش
ذهب حمزه وأتى بعد دقائق وقال اتاخرت عليكي
سيلين وهي تهز راسها يمين ويسار وقالت لا خالص انت جيت بسرعه ثم قال حمزه
قلبه من جوا
سيلين :غنيلي
حمزه :لا طلبك مرفوض
سيلين :علشان خطري طب غني وان هغني بعديك
حمزه :متاكده
سيلين :اااه والله
فقال حمزه ولا بنساك ولا ثانيه وكل دقيقه والثانيه بفكر فيك وانا وياك حبيبي انت اللي ب الدنيا تفوت ايام وبتعدي وحبك ليا مش ادي بحبك حب مش موجود ملوش وصف وكلام عندي عرف اي احلا حاجه حصلتي ليا اني منك وانت برده بتجري انت اخر كل يوم بخدك في حضني وانت اول كل يوم شيفاك عنياه
سيلين :وهي تصفق بيدها الله
حمزه :دورك غني يلا
سيلين :بس
حمزه :يلا
سيلين :حاضر وأمري لله
احم احم غير عليه مجنونه بيه يا سواد عشتها اللي تناديه الضحكه ليا والحضن ليا هو في عنيا وعنيا ليه بغير عليه مجنونه بيه وانا ماليا قلبه اوي وعنيه انا قلبي ماسكه وانا هو بغيظكوا لو كان عايزكوا كان جالي ليه
حمزه:فعلا
سيلين:فعلا ايه
حمزه :بحبك
سيلين :انا اكتر
حمزه :طب تعالي عيزك في كلمه وقفل الباب في وشنا برده😂
يلا نسبهم وملناش دعوه بيهم
اما عند شغف ورودي فها هم ذهبو الى الجامعه وفجأه اني احد من خلفهم وقال بعد اذنك انسه شغف
شغف :ايوه
الشاب :.....
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي
تابع أيضاً: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة