-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الثانى عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثانى عشر

وزين في الحمام
جنا وروقيه :اطلعي يا قطه
شيري :احم انا عاوزه انام
روقيه :رايحه فين تعالي هنا
شيري :حضرتك بتكلميني انا
جنا :ايوه بتكلمك انتي وبعدين ايه الاحترام دا ما تقوليلها احسن يا دكتوره
روقيه :سيبيها محرجه من زين ما هي كانت في حضنه من شويه صح
شيري :بطلوا تريقه بقى هو كان متحكم فيا
جنا :ودا عند مين ان شاء الله لو كنتي عاوزه تبعدي كنتي هتبعدي
روقيه :وبعدين انتي ايدك ثقيله من صغرك كنتي هتقدري ياما متنصبيش
شيري :على فكره بقى هو اكبر مني ب ٨ سنين يعني في فرق جسم وقوه مكنتش هقدر و بعدين خلصوا التحقيق دا عشان عاوزه اقعد في اوضتي براحتي ولوحدي منكم لله
روقيه :مش هنسيبك الا اما تابي بكل حاجه بشعورك من ناحيته وايه سبب غيرتك عليه
جنا :ايوه بالضبط كدا يا اما نروح نقوله انك بتحبيه ونقول لماما وبابا كمان وشوفي بقى هيحصلك ايه
شيري :يعني بتبتزوني
جنا و روقيه :ايوه
شيري :يبقى بردو اروح اقول لماما وبابا يا ست جنا انك كنتي بتكلمي محمود قبل ما يتقدملك من وراهم وشوفي بردو هيحصلك ايه و ١ ٢ ٣ ونعد كام ضربه مع بعض
جنا :اه يا جزمه
روقيه :استني انتي وهي كدا مين محمود دا
شيري لسه هتكلم قطعتها جنا :حاضر يبقى واحد بحبه وهو بيحبني بس مكناش قايلين لبعض ولا لاهلنا وكنت معانده معاها ومردتش اقوله بحبي ليه فضطريت بعد شقي اعترف بحبي ليها واتقدملي في نفس اليوم الاقابلت في زين وهو في كليه هندسه دي كل الحكايه بس كدا
روقيه حضنتها وقالت :مبروك الف مبروك يا حبيبتي بس زعلت اما مقولتيش ليا
شيري :نسينا نقولك بس احلى قصه حب من الصغر روقيه :وقصه حبك لزين فين هي
شيري :ها و و ولا حاجه م م مفيش اي حاجه بيني وبينه او حتى شعور ضئيل
جنا :لا تحاولي الانكار الكذب مش هيفيدك احنا عارفين كل حاجه قولي بدل ما اضربك بالمسدس
شيري :يوووووه بقى هو انتم مبتفهموش بقول مفيش اي حاجه والا البعده حمير
روقيه :مين دول الحمير ها ردي
شيري :انا طبعا مجموعه حمير متجمعه مع بعض كدا
روقيه :ايوه كدا احترمي نفسك
جنا :احنا عارفين و متاكدين انك بتحبيه
روقيه :لا الكلمه دي قليله
جنا :فعلا انتي مش بتحبيه انتي بتعشقيه
شيري :تصدقوا بالله
جنا و روقيه :لا اله الا الله
شيري :انكم معندكوش دم و احساس و نخوه و جدعنه و صبر و ذكاء و كمان حمير و اغبيه و مبتفهموش
روقيه وجنا :احنا كدا
شيري :ايون
روقيه :هجوووووم
جنا و شيري :هههههههههههههه
شيري :خلاص هقول بس محدش يقول لماما وبابا و زين
روقيه وجنا :حاضر قولي بس انتي وسرك في بير كبير ملوش قرار
شيري :بصراحه انا بحس بشعور غريب اما ابقى معاها بحس بفرحه مش عاديه ولما بيمشي بزعل اوي ودا من واحنا صغيرين واول ما شوفته معاكي غيرت اوي حسيت ان مليون سكينه اتغرست في قلبي ومش راضيين يطلعوا مهما شديت فيهم لا دول بيوجعوني اكتر و اكتر ولما جه لغايت قد ما كنت متعصبه منه ضعف الاحساس كنت فرحانه انه جه البيت و هشوفه تاني ولما ضرب الا عاكسني السعاده جوا قلبي زادت اكتر و اكتر وحسيت برجولته و حبه ليا اكتر و اكتر بس ممكن يكون دا حب مراهقه مش اكتر
روقيه :لا يا حبيبتي دا مش حب مراهقه
شيري :امال اعجاب بس
جنا :لا دا مرض اسمه العشق مبيفرقش معاه السن و بيجي في كل وقت واي وقت
زين :كل دا فيا لا دا انا اتغر في نفسي بقى
شيري بصدمه :تقريبا دا زين صح
جنا و روقيه :ههههههههههه اه هو
راحت جاريه شيري على اوضتها
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثانى عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة