U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الرابع عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع عشر

عند جنا و محمود
جنا :بقولك هنجيب العفش امتى
محمود :اما اخلص السنادي في الكليه واخد الاجازه
جنا :يعني اجل عقبال ما اتقدمتلي سنتين وساكت ولسه كمان هستنى ٧ شهور في الربطه السوده دي عقبال ما تخلص سنه الكليه دي وانا اخلص ٢ ثانوي
محمود :اعمل ايه يعني وبعدين كليتي صعبه مينفعش محضرش اي محاضره
جنا :طب عارف لو الخطوبه متمتش خلال اسبوعين انا من طريق وانت من طريق
محمود :انا متفق مع باباكي خلال شهر هنكون مخطوبين ومش هكتر والا هقلل ودا الا بجهزوا اعمل ايه تاني
جنا :استعجل وهم وانجز شويه بقى
محمود بضيق :حاضر
عند يارا و محمد :
يارا :عارف لو اتاخرت النهارده هقتلك
محمد :ما انا عاوز اقولك الغي المعاد مع باباكي عندي مشاكل مش هقدر اجي
يارا بصدمه :ايه الحصل متسكتش رد عليا
محمد :هي ظروف بقى خلاص مش هاجي
يارا بدموع :لو مجتش النهارده يبقى انا معرفكش تاني
محمد :متزعليش هاجي يوم تاني
يارا :متتعبش نفسك
ودموعها نزلت ومشيت
محمد :يارا يارا استني بس دا مقلب فيكي والله
يارا فضلت واقفه في مكانها من الصدمه
محمد :كنت عاوز اشوف رد فعلك و اشوف انا مهم بالنسبالك وبتحبيني بجد و لا لا
يارا راحت تضربه وقالت :انت معندكش قلب حسبي الله ونعم الوكيل فيك حرام عليك قلبي كان هيقف بسببك
محمد :بعد الشر عليكي يا قلبي
يارا :يقف يارب
محمد :يارا الا حقيني مش قادر اتنفس و حاسس بوجع في قلبي
يارا :حبيبي مالك
محمد :بموت
يارا :بعد الشر عليك
محمد :شوفتي لو قلبي وجعني بس هتعملي ايه
يارا فضلت تضرب فيه على المقلب
عند يمني واحمد
يمني :هتتقدملي امتى هخلل جمبك كدا
احمد :قريب
يمني :يعني امتى
احمد :قولتلك قريب
يمني :يبقى معرفكش لحد ما تيجي
احمد :اهدي يا ماما هاجي الخميس يعني بكرا
يمني :هو الا سمعته حقيقي
احمد :ايون
يمني :حبيبي يا دودو
احمد :وانتي كمان حبيبتي يا منمن
عند حور وعمر
حور :هتيجي لبابا امتى
عمر :الجمعه الاجايه
حور :بجد
عمر :اه بجد
حور :هيييييييييه
عمر :تحبي ما اجييش
حور :لا طبعا دا انا اما صدقت
عمر :بحبك
حور :وانا بعشقك
عند حبيبه وامير
حبيبه :ميرو هتيجي لبابا امتى انا زهقت من الانتظار
امير :مش هقولك عشان تموتي بفضولك
حبيبه :اخس عليك قولي بقى
امير :السبت الجاي وامري لله
حبيبه :يعني خلاص كمان ٣ ايام هبقى مع حبيبي وكمان شبه مخطوبين هو انا بحلم صح
امير :لا انتي صاحيه وعنيكي مفتوحه على الاخر
حبيبه :يعني بصحيح
امير :ايوه
حبيبه :احلف
امير :وحياه عمك زحلف
حبيبه اطنطت بتقول :هييييييييه
عند شهد و اشرف
شهد :انا طايره من الفرحه
اشرف :ليه الاهلي كسب
شهد :نعم يا اخويه وبعدين هو في ماتش اصلا
اشرف :مش فاكر
شهد :طب اخرس و متكلمش قدامي على الكوره لما بسمع سيرتها بتعصب
اشرف :ليه بس هو في حد يكره الكوره وبعدين هي درتك
شهد :لا وفي بيكره الكوره
اشرف :مين
شهد :انا
اشرف :طب اسكتي المهم طايره من الفرحه ليه
شهد :عشان معاك
اشرف :ربنا يفرحك كمان و كمان
شهد :امين كنت عاوزه اكلمك في حاجه كمان
اشرف :ربنا يستر ايه هي
شهد :امتى هننزل نَشتري شقه و العفش و نشتري الشبكه و نعمل الخطوبه
اشرف :واحده واحده براحه عليا شويه كل دا معنديش في اي مانع المانع دلوقتي زن باباكي لسه رايوا في الموضوع موافق عليا او لا ولو وافق بعد اسبوع واول ما يقول اليوم الا بعده هننزل نشتري و نعمل كل حاجه
شهد :يلهوي عليا بابا قالي من يومين اقولك انه موافق بس نسيت
اشرف :منك لله بتلوميني و بتقوليلي اجيب كل حاجه وانتي ناسيه تقوليلي ان باباكي موافق
شهد :خلاص بقى معلش نسيت بكرا تبقى تعالى عشان نشتري الحاجه
اشرف :شكلي لبست نفسي انا خلاص مش هشتري حاجه
شهد :عشان خاطري يا روحي
اشرف :من عنيا الاتنين
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الرابع عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة