-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل السادس عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس عشر

وصلوا البنات و الشباب عند الدرس
طارق :مريم هبقى اجي اخدك بعد الدرس
مريم :طيب
زين :ياريت كل بنت تستنى ومتمشيش عشان هنخدها
البنات :حاضر
وباقي البنات و الشباب راحوا كافيه
حور :يلا بقى كل واحد يقول هيشرب ايه
جنا :نسكافيه
يارا:Hot Chocolate
يمني :شاي
حبيبه:عصير فراوله
حور:عصير مانجا
شهد:عصير مانجا
احمد:روح انت يا محمود هات الحاجه
محمود:طيب يا شباب تشربوا ايه
الشباب:زي البنات
محمود:حاضر
وراح محمود يجيب الحاجه وهو رايح قابل بنت اسمها سمر معاها في الجامعه سمعتها مش تمام ودايما هي مع محمود
سمر :محمود ازيك جاي لوحدك ولا معاك حد
محمود :ها لا لوحدي
سمر:خلاص تعالى نقعد مع بعض
محمود:ماشي تعالي
وقعد محمود وسمر على ترابيزه قريبه من الحته الا بنطلب منها الحاجه
سمر:هو انت خاطب بتحب مرتبط بمعنى
محمود:لا مش مرتبط
سمر في نفسها :فرصه العمر جاتلي لحد عندي
محمود:روحتي فين
سمر:ها مرحتش في حته
محمود :طب هو انتي المرتبطه
سمر:لا خالص و مبحبش بحب الصداقه بس عشان مش عاوزه تحكمات خالص
محمود :كويس ايه رايك نخرج يوم الجمعه مع بعض نروح ال night clup
سمر :ماشي طب بلاش يعني نروح في حته مفتوحه وفيها ناس ايه رايك تجيلي البيت بابا و ماما عند اهلي في القاهره هيرجعوا كمان اسبوع وسابوني هنا متخفش
محمود:عنوانك ايه واجيلك الساعه كام
سمر :عنواني في شارع............. وتعالالي الساعه خمسه
محمود :ماشي
وفي وقت ما كانت سمر بتقول لمحمود يروحلها البيت و الشارع ايه و الساعه كام جنا كانت رايحه تشوفه و سمعت كل حاجه فقالت في نفسها :محمود يخوني مش ممكن دا كان بيقولي اني هبقى اسعد واحده في الدنيا اتاريه بيكدب عليا وكمان رايحلها البيت انا مش هصدق غير اما اشوف بعيني بس في احتمال بنسبه ٩٩.٩٪ ان دا صحيح طريقته معايا كمان في الفتره الاخيره اتغيرت جامد اوي كله هيبان و دموعها نزلت فراحت عند الشباب و البنات و قالت :محمود قالي انه هيروح مشوار ونمشي احنا
شهد :طب ما نقعد شويه كمان
جنا بصتلها جامد فالبنات كلهم فهموا ان في مشكله و بعدين قالت جنا :لا عشان نلحق الدرس
الشباب :يلا
وراحت كل بنت مع ولد بس جنا مشيت مع حبيبه و امير
امير :سؤال بس هو في ايه و ماشيه معايا انا و حبيبه والا جايه محرم
حبيبه :بس يا ظريف هي اتخانقت مع محمود فزعلانه و عملوا علينا الفيلم دا عشان ميجيش معانا
اشرف :قولي كدا بقى وانا العاوز اعرف ايه معنى البصه الجامده دي اتاري وراها مصيبه و خناقه شباب يلا ربنا يصلح الحال
حبيبه :يارب بس دلوقتي ايه هي الخناقه يا امير
امير :اكيد حاجه هيافه وبعدين متسالنيش انا اسالي الاخت الصامته جنا
حبيبه :اه صحيح يا جنا ساكته ليه وهو مين الا تخانق مع التاني انا الفضول هيقتلني عشان اعرف
جنا و الدموع في عنيها:متخانقتش ولا حاجه انا بس زعلانه شويه وهو قالي فعلا انه رايح مشوار مهم و فجاه دموعها نزلت
حبيبه :اسكت لحسن الموضوع شكله كبير اوي
امير :ماشي لكن اما تفهمي قوليلي وانا اقول للشباب يمكن نفهم حاجه و نقدر نساعدها
جنا :بطلوا رغي بقى صدعت والا اقولكم انا همشي لوحدي
ومشيت و طول الطريق الدموع مبطلتش تنزل من عنيها و الكل كان ملاحظ
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السادس عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة