-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل السابع عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع عشر


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع عشر

ووصل الكل الدرس بس تليفون احمد رن
يمني :مين يا احمد
احمد:دا محمود
حور:طب رد يلا
رد احمد وقال :ايوه يا محمود
محمود :انتم ليه مشيتوا من غيري
احمد باستغراب :هو مش انت قولت لجنا انك رايح مشوار ونمشي احنا
محمود:ها اااااااه فهمت
احمد:فهمت ايه
محمود:ولا حاجه هو انتم مينفعش ترجعوا خالص
احمد:لا احنا قدام درسهم وخلاص المعاد جيه مينفعش
محمود:طيب انا جايلكم دخلوا البنات انتم
احمد:حاضر
وقفل احمد و محمود
يمني :ها في ايه
احمد:هو جاي خشوا انتم
جنا بضحكه مصطنعه :ماشي سلام انتي داخله
ودخلوا البنات السنتر وقعدوا
حبيبه :بصي بقى جو انا مش زعلانه منه وتضحكي وتفرحي كدب عارفينه ايه الا حصل
جنا :ولا حاجه عادي
يمني :باين عليكي اوي قولي بقى الا حصل
جنا:يووووووووه مفيش اي حاجه خالص بطلوا زن بقى
شهد:مش هنسكت قولي يلا
جنا:حاضر بس متقولوش لحد خالص غير باذني
الكل:حاضر
جنا:محمود بيخوني
الكل:ايه
جنا:سمعت كل حاجه بالتفصيل
يارا:طب قولي
جنا:كل حاجه بالتفصيل عباره عن.............
وحكت كل حاجه
حور:اه يا ندل يا حقير
جنا:و الاكدلي معاملته بقت على طول بقرف وعصبيه
حبيبه :اكيد ما صنف الرجاله كله كدا زباله ومعندوش قلب
شهد:خلاص بقى سيبوها عشان متزعلوهاش اكتر من كدا
جنا:لا دا انا هعمله اختبار اقوله ينفع يجي لماما و بابا في البيت عشان عاوزينه يوم الجمعه و اشوف رده ايه
حبيبه :فكره حلوه اوي ماشي يلا ابعتي على الواتس زمانه وصل
جنا:حاضر
وبعتت جنا على الواتس رد قالها :مش هينفع عشان في شغل مهم الجمعه الجايه
جنا:طيب براحتك
وقفلت جنا و محمود
يمني :ها قالك ايه
جنا :مش هينفع يجي
يمني :طلع زباله احنا هنربيه ونعلمه الادب بجد
حور:انا بتاعت الروايات احنا يوميها هنروح وراه ونقفشه وتاخدي بنت مننا وشاب للتاكيد و يكون عارف صاحبه
يارا:فكره اكتر من روعه ايه رايك يا جنا
جنا:موافقه
وبدات الحصه في السنتر
عند الشباب قدام الدرس قبل ما محمود يجي
عمر:بقولكم ايه انا لما روحت اشوف جنا اتاخرت ليه عند محمود سمعت وفهمت كل حاجه وكمان قالت ليه انه رايح مشوار
امير :قول واللهي يسترك الفضول هيقتلني وهموت واعرف
احمد:انا بردو استغربت لما قال اتاخرتم ليه
عمر:كل الحكايه................
وحكى كل حاجه
محمد:وهنعمل ايه دلوقتي ونفوقه من البت دي انا عارف سمعتها كويس اوي وهي شمال و اهلها اكتر منها
اشرف :لازم نعمل نفسنا من بنها ونجرجره في الكلام
الكل :تمام
وجه محمود ساعتها
محمود :ها يا رجاله في ايه كدا تمشوا و تسيبوني
احمد :انت الا قولت
محمود :انا مقولتش حاجه خالص جنا هي الا ضحكت عليكم
امير:كشفت نفسك
محمود:في ايه بالضبط
عمر:يا سيد الرجال سمعتك وانت بتقول لسمر انك رايحلها الجمعه
محمود:قول والله
عمر:والله
محمود:طب وجنا مالها
اشرف:هي اقتنعت بموضوع المشوار وانا قولت لرجاله عشان نلبسها فيها بس لو عرفت انسى حاجه اسمها جنا من الاصل
محمود:دي نزوه وبعدين مش هتعرف حاجه متخافوش ربنا هيستر انا مش هلمسها
محمد:على فكره البت دي سمعتها شمال هي و اهلها وكمان هي بالذات شمال الشمال
محمود:متخافوش خلصنا بقى يلا انا هروح اشتري عصير اشتريلكم
الكل:لا مش عاوزين
محمود:معنكم ما شربتم
ومشي محمود
احمد :غبي اوي اكيد هتخليه يشرب ما هي زباله وتعملها انا متاكد
محمد:يابني بقولكم دي بت نجسه بمعنى الكلمه
امير:لازم نقف جنب جنا ونروح معاها هي و البنات يوم الجمعه ورا محمود و نتاكد من كل حاجه ونعرف نيتها كويس
اشرف:ماشي انا هجيب اي حاجه اكلها شيبسي اي حاجه اجيبلكم
الكل:ماشي هات بالشطه
اشرف:حاضر
وراح اشرف جاب الحاجه ورجع هو و محمود
عمر:اخيرا جيت يا اشرف
محمود:مفيش حاجه ليا هو انا هو لا سلام ولا كلام حتى
احمد:عادي يعني مفيش حاجه يلا نقعد ناكل انا هموت من الجوع و تبقى تصبيره
الكل :يلا تمام
وقعدوا كلهم ياكلوا ويالشوا و يهزروا ويتكلموا مع بعض لحد ما البنات طلعوا من الدرس فراحوا يكلموهم بس جنا كانت مطنشه محمود تماما ولا بترد عليه ولا اي حاجه و راحوا عند درس اخوات البنات
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السابع عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة