-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع  الفصل الثالث من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثالث

قبل ما تمشي شيري زين مسكها من ايدها ولسه هيتكلم قالت شيري :انت واحد قليل الادب اوعى تكون فاكر عشان قريبي براحتك انا عمري ما شوفتك غير ٥ سنين في عمري كله فتلتزم بحدودك معايا في الكلام
زين :انا هسيبك تهدي بس بردوا هوصلك يا اما مفيش دروس خالص
شيري :ملكش دعوه ودي حياتي انا اخد دروس ماخدش شئ ميخصكش
زين :روحي درسك ومش همشي غير لما تطلعي واوصلك
شيري :دا عند ام ربيع البتشتري وتبيع
وبعدين دخلت الدرس ودار الحديث التالي بين قلب وعقل زين :قلبه :غبي كان لازم تتهور اديك خسرتها العمر كله بدل ما كان ٨ سنين غبي غبي
عقله :انت غلط وبعدين انت مش معجب بيها فبراحتها مع نفسها
قلبه :لا انت بتحبها وبتعشقها كمان ودا من وانتم صغيرين
عقله :لا مش ممكن وحتى لو هي لسه صغيره هتفضل مستنيها اكيد لا سيبك منها
زين فاق وزعق في نفسه وقال :كفاااااااايه بقا انا بحبها حتى لو هي صغيره بس بردوا هستناها تكبر و الصغير مسيروا يكبر
عند البنات في بيت حور
حور :عملتي ايه في موضوع العريس
جنا :الحمد لله هم وانزاح طلع اختبار حب ليا
شهد :اشهد ان لا اله الا الله محمد رسول الله مش قولتلك هتتحل وكله هيبقا تمام ربنا ما بيسبش حد زعلان
جنا :الحمد لله ربنا يسهل بس احتمال يتقدملي النهارده محمود
حبيبه :مبروك يا حبيبتي عقبالنا بدل ما احنا مستنين قدرنا لحد عندنا
حور :قريب بس المهم نتعذب عشان نفضل نحب بعض طول العمر
يمني :اطلعي من الوهم وانزلي ارض الواقع شويه بدل ما ترشقي براسك في الارض زرع بصل
حور :نعم يا ختي يعني اقعد طول عمري افكر في الروايات واتمناها تتحقق عشان في الاخر انزل ارض الواقع واتجوز صالونات واعيط من الراجل المبيحبنيش ويهني لا طبعا
يارا :حتى وانتي زعلانه بتفكري في الروايات بس لعلمك مش هتعيطي بس دا لسه هيتجوز عليكي وتطلقي وتنجرحي فالراجل يخطف عيالك وبعد ٢٠ سنه يرجعوا وتعيشوا في تبات ونبات ويموت الراجل الظالم المفتري منه لله الله يحرقه يا رب
جنا :يا هبله انتي اتعديتي من البت المروشه و المجنونه دي
يارا :خالص انا كنت بجرب بس وطلع شعور ممتع الصراحه لما تتهبلي
الكل ضحك وقالت حور :شوفتي قولتلك احلى حاجه الروايات
يارا :هههههههه عندك حق
وبعدين رن التليفون وكانت مامت جنا
ام جنا :يا حبيبتي تعالي اجهزي يلا وشوفي اختك شيري الحابسه نفسها في الاوضه مش راضيه تفتح لحد
جنا بقلق :ليه هو ايه الحصل لحسن يكون حد جه نحيتها اقتلوا
ام جنا :متقلقيش ان شاء الله خير بس تعالي هديها
جنا :حاضر يا ماما طلعالك حالا مش هتاخر باي
ام جنا :باي
يارا :ايه الحصل في ايه
جنا :معرفش ماما بتقول ان شيري رجعت من الدرس ودخلت على اوضتها وهي منهاره من العياط وحابسه نفسها ومش راضيه تكلم حد فهروح اهديها وبعد كدا هجهز
حور :طيب يا حبيبتي مع السلامه
جنا :مع السلامه
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثالث من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة