U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل التاسع من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل التاسع


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل التاسع

في صباح يوم جديد في عروس البحر المتوسط بالاسكندريه
في بيت شهد :
صحيت بتول من النوم وضمت رجليها لصدرها وقعدت تعيط وتقول :هو انا يوم اما احب احب واحد اكبر مني ومبيحبنيش وكل دا ومستحمله وكمان بيكلمني كاني اخته او واحده غريبه هو انا ليه الدنيا قالبه معايا كدا هو عشان بضحك و الش و اهزر ابقى عاديه دا انا موجوعه اوي اوي و قلبي مكسور بجد و الله
وبعدين خبط الباب مسحت بتول دموعها بسرعه وقالت :مين؟
شروق :انا شروق يا بتول
بتول :اتفضلي يا شوشو
شروق :كل دا نوم يلا اطلعي عشان تفطري ونقعد مع بعض
(ستوب بتسالوا دلوقتي مين شروق شروق دي اخت هشام واصغر منه باربع سنين يعني في اَولى كليه طب اسنان طيبه اوي)
بتول :لا مليش نفس عاوزه اقعد لوحدي
شروق :مالك انتي معيطه ليه كدا
بتول بدموع :مفيش حاجه
شروق :يعني دا بجد دا انتي نايمه و دموعك على خدك انا و شهد شوفناكي بس قولنا دا اصل كابوس ولا حاجه اتاريه حقيقي قولي في ايه انا زي شهد بردو
بتول :بقولك مفيش حاجه اقولها كام مره عشان تصدقي
شروق :مهما قولتي مش هصدقك في حاجه كبيره ومش كدا وبس دي ضخمه كمان
بتول :يووووووه بقى
شروق :مش همشي الا اما اعرف وكمان انادي شهد تسمع احنا كلنا اخوات في بعضينا
بتول :ما انتي زنانه و دماغك تعبانه روحي نادي شهد وانا هقول كل حاجه
شروق :هييييييه (شروق هبله شويه 😂)
وراحت شروق تنادي شهد وجت وقالت بتول :قولوا ورايا
شروق وشهد :حاضر
بتول :والله مش هطلع السر الا باذني
شروق و شهد :والله مش هطلع السر الا باذنها
بتول :بصوا بقى............................
وقالت كل شئ قالته وهي بتعيط لنفسها
شروق :مين بقى الاخذ عقلك كدا
شهد :ايوه الا جرحك كدا
بتول :هقول اهو هو يبقى.............
في بيت جنا :
جنا دخلت اوضه شيري وقالت :ها مش ناويه تحني على زين وتسمعي الحكايه
شيري :لا مش ناويه زي ما زعلني لازم ازعله و اغيظه زي ما حسسني بخيانه لازم احسسه بغيره و خيانه وقهر وهتفق مع ولد في الدرس عليه عشان يعرف ان الله حق اما وريته النجوم في عز الضهر
جنا :يا بنتي حرام عليكي هو انتي تعرفي البنت دي عشان تنتقمي ما ممكن تكون واحده يعرفها او اخته روقيه ما احنا لسه منعرفش شكلها ايه عادي يعني وبعدين انا شيفاكي زعلانه مع انك مبتحبهوش ايه مزعلك بقى
شيري :يا لهوووووي يخراببببببي قولتلك عادي عشان انا بنت بس هي دي الحكايه لا غيرانها ولا عجبانها ولا عشقانها افهمي بقى هو لازم يعني ايه بقى مفيش فهم والا اي حاجه جوايه من ناحيته يا خلق يا هو افهموا
جنا :بكرا تعرفي ان كان عندي حق وتقولي جنا اختي حبيبتي روحي نور عيني بير اسراري قالت وانا مصدقتش وقولت ايه الكلام الفارغ الملوش طعم دا
شيري :لا متخافيش مش هقول كل المدح فيكي دا ولا شتايم ولا حتى انك قولتيلي وعشان اعصبك اكتر و اكتر ايه الكلام الفارغ الملوش طعم دا
جنا :اه يا جزمه بقى كدا وقالت بصوت طفولي :انا زعلانه منك يا اختي يا نوتي
شيري :الا زعل اختي النونه حبيبتي روح قلبي متزعليش انتي اقمر و عسل و حياتي
جنا :هيييييييه
وبعدين مامتهم جت وقالت :تعالوا سلموا على زين
وقطعتها شيري بعصبيه قالت :حاضر يا ماما جايين
وطلعوا و اول ما راحوا الصالون قاعد في زين لاقوا زين و البنت الا كان بيتكلم معاها قداَم الدرس فاتعصبت شيري وقالت :ايه بجاحتك البت دي هنا رد عليا
زين :اهدي انا هعرفك مين دي و انا عارف سبب زعلك من وهي البنت دي جنا هي الاتصالت بيا وقالتلي اجيبها واجي اقولك تبقى مين دي
شيري :طيب اما نشوف اخرتها
وقعدت
زين :دي تبقى..................
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة