-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل التاسع والعشرون (الأخير)

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة المتميزة رهف سيد والتي سبق أن قدمنا لها العديد من القصص والروايات الجميلة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل التاسع والعشرون (الأخير) من رواية حب ودموع بقلم رهف سيد

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل التاسع والعشرون (الأخير)

اقرأ أيضا: قصص رومانسية

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد

رواية حب ودموع بقلم رهف سيد - الفصل التاسع والعشرون (الأخير)

عاد امير هو واسيل الي المنزل ولم يتوقف عن مدحها ومدح جمالها الذي زاد بالحجاب مر اليوم والثاني ذهبو الي والدي امير
زينب...والله البيت بقى فاضي علينا
شريف...ما تباتو معانا انهرده
اسيل...بس يا بابا احنا مش عاملين حسابنا
زينب...لسة في هدوم لامير فوق خليكم انهرده
امير...حاضر يا ماما علشانك
انتهو من العشاء وصعد الاثنان الي الاعلى اخذت اسيل بجامة من امير وذهبت الي الحمام عندما فتحت الباب ضحك امير عليها فكانت واسعة جدا وطويلة
اسيل....بتضحك على اية عصفورة متجوزة الرجل الاخضر
امير...هههههه هي واسعة كدة لية
اسيل...مش عارفة انتا بتسالني انا
كادت ان تكمل سيرها ولكن كانت سوف تقع لحق بها امير
امير...طويلة عليكي استني
نزل امير وثني ارجل البنطال ثم رفع اكمام القميص
امير...كدة عدل انتي عاملة زي خلة السنان فيها
اسيل..هيهيهي يا خفة قولي بقى هنام فين
امير...على السرير
اسيل....سريرك صغير مش هيكفي
امير...لا تعالي بس
سحبها امير الي السرير نامت هي بالداخل وهو على الطرف
اسيل... لا انا عايزة انام على الطرف
امير....هتقعي
اسيل...شوفت السرير صغير
امير...سيبك من السرير وحشتيني ما تيجي
اسيل...بس يا بابا
امير....تعالي
اسيل...هو اية اللي تعالي بس يا بابا احنا مش في بيتنا
امير،..بس في اوضتي وبعدين ملكيش دعوة
قبل ان تعترض مرة اخرى اصبح يقبلها بهدوء الي ان استسلمت له وذهب الاثنان في بحور العشاق بعد مدة كانت اسيل نائمة على صدر امير العاري
امير...يا شيخة
اسيل...ايوة انتا عايز توقعني انتا منيمني على الحرف اهو
امير....عايزة تدخلي جوا يعني
اسيل...ايوة انتا واخد السرير كلو وهتوقعني
امير...ههههه حاضر تعالي
نهض وبدل مكانها لتدخل هي ويخرج هو
امير...يلا ايدك على التمن
اسيل...تمن اية
امير...انتي فاكرة انك لما تدخلي جوا كدة بالساهل من غير تمن
اسيل...اية
اقترب امير وهمس في اذنها دفعته اسيل
اسيل...لا مش عايزة رجعني تاني على الحرف
امير...للاسف يا حبيبتي البضاعة المباعة لا ترد ولا تستبدل
وسحبها اليه مرة اخرى في صباح اليوم الثاني
زينب...لسة نايمين
شريف...سبيهم عرسان جداد بقولك
زينب...نعم
شريف...تعالي نروح عند عمر وهاله الساعة بقت ٥المغرب
زينب...ماشي هطلع البس
شريف... يلا
انتهى الاثنان من ملابسهم نزل شريف ولكن وقفت زينب وطرقت باب الغرفة كانت اسيل نائمة بعمق استيقظ امير
امير...نعم يا ماما
زينب...احنا ماشيين لما تصحو الفطار تحت
امير...ماشي يا ماما
نزلت زينب نظر امير الي ملاكة النائم بجانبة
امير...اسيل اصحي
اسيل...عايزة انام شوية
امير... ههههه على فكرة احنا مش في بيتنا
فتحت اسيل عينيها وكادت ان تنهض لكن يد امير منعتها
امير...رايحة فين
اسيل...ماما بابا يا نهار ابعد خليني امشي
امير...ماما وبابا مشيو
اسيل...طب ابعد بقى كلو بسببك
امير...بسببي برضو وغمز لها
بدات اسيل في ضربة ...قصدك اية
امير...اااه خلاص يا بت ايدك تقيلة
سحبها امير اليه وقيد يدها
امير...بقى بتضربيني طيب
وبدا في زغزغتها بقوة
اسيل..... اه خلاص يا امير ههههههه
امير...ماشي ياختي
اسيل... ابعد بقى خليني ادخل الحمام
امير...ما تدخلي هو انا ماسكك
اسيل بخجل... القميص
امير...مالو
اسيل...هو اية اللي مالو جيبو يا امير
امير....تدفعي كام
اسيل...لا لا خلاص انا عارفة انتا هتقول اية هجيبو انا
حاولت اسيل ان تسحب القميص ولكن كل محاولاتها اصبحت فاشلة
امير...هههههه يا اوزعة
اسيل بضيق...انا اتخنقت انا هنام
امير...خلاص استني
مد يدة وحملها
اسيل بشهقة...انتا بتعمل اية
امير....هههههه ملكيش دعوة انتي
*************************************
مر عليهم سنة كاملة وكان حبهم كل يوما يزيد في يوم دخل امير وجدها تذاكر فغدا اخر امتحان لها وتتخرج
امير...خلصتي
اسيل...اه هراجع والصبح هصحى بدري اراجع تاني
امير....انتي بتجهدي نفسك
اسيل...اخر سنة ولازم الاجتهاد انا هنام
امير...استني يا ولية انتي مش ناسية حاجة
اسيل...لا مش عايزة افتكر حاجة غير المنهج
امير...على فكرة من ساعة ما الاختبارات بدات وانتي مش معايا خالص
اسيل...انتا خلصت وبتشتغل وانا بذاكر خلي السنة تعدي على خير والله انا مش خايفة غير من ريتاج اللي ممكن تولد في اللجنة
امير....هههههه الشهر التاسع مع الامتحانات نار طب والواد ابن احمد خالد
اسيل...احمد وداه عند نجوان وتصبح على خير علشان فاصلة وعايزة انام
امير...طب اقعدي معايا شوية
اسيل...بكرة الخميس اخر الاختبارات وبعدية الجمعة وانتا اجازة خليني انام بقى
امير...ماشي انا هروح اتجوز
اسيل...مع السلا...اية بتقول اية كدة سمعني
امير...اية هروح اتجوز
وقفت اسيل ذهبت الي المرأة وبدات برمي الاشياء علية
اسيل...عايز تتجوز ها
امير وهو يتفادها....الشرع محلل اربعة
اسيل...نهار اسود على دماغك
واخذت الكتب وبدات برميها عليه
اسيل...طب جرب اعملها وشوف هيحصل اية والله لادبحك انتا وهي
ركض امير نحوها قيد يدها وقع الاثنان على الفراش
اسيل...ابعد انا زعلانة منك ابعد
امير...وانا هصالحك حالا
اسيل....لالا صالحني بكرة
امير....مستحيل دة انا مش هسيبك
ثاني يوم كان امير وكريم ينتظرونهم امام قاعة الاختبار
كريم...يا ابن الغلس بس
امير....هههه طالع لابوة
كريم...خالد ابن احمد عايزو يطلع اية يعني كلو كوم والست اللي بطنها قدامها مترين وداخلة تختبر
امير...هههه بتتريق على مراتك
كريم...اصبر بس اسيل تبقى حامل هي كمان وتصحيك الفجر وتقولك عايزة رنجة
امير....هي قالتلك عايزة رنجة
كريم...لا فسيخ وحياتك
ضحك الاثنان بينما انتهى الامتحان خرجت اسيل ووضعت راسها فوق كتف امير
امير...عملتي اية يا روحي
اسيل...تعبانة عايزة اروح
كريم...خد ابنك بدل ما ارمية في الزبالا
احمد...خالود قلب بابا يا ناس بكرة نشوفك
امير...طب احنا هنروح علشان الاخت شكلها هتنام
اسيل...واللهي تعبانة اووي
ذهب الاثنان الي منزلهم ما ان دخلت اسيل حتى ذهبت الي الحمام لتفرغ كل ما في معدتها وقف امير على الباب
امير وهو يمسح وجهها...مالك يا روحي شكلك خدتي برد تعالي ارتاحي
اسيل...لا انا عايزة اغير هدومي مش قادرة
ساعدها امير في تغير ملابسها ومددة على الفراش واستلقى بجانبها
امير وهو يقبل راسها...مالك يا روحي شكلك تعبانة اووي
امسكت اسيل يده و وضعتها على بطنها ...مش عارفة بس شكل في حاجة كدة
امير...حاجة كدة يا رب هو انا اكرة
اسيل...بحبك
امير...وانا كمان ويلا ننام بقى علشان بليل نروح نكشف ونشوف البيبي
اسيل... ما شاء الله كمان طلع في بيبي وانا معرفش
امير... ههههه بليل نشوف
وبالفعل كانت اسيل حامل في شهران مر عليهم تسعة اشهر حتى جاء موعد ولادة اسيل
اسيل....اااااه مش قادرة يا كفرة
امير...خلاص يا روحي شوية شوية
اسيل...خلاص انتا كلو بسببك منك لله طلقني يا اميييير
امير...انتا اتجننتي ولا اية وبعدين محدش ضربك على ايدك مش كان بمزاجك
الدكتورة... اجمدي شوية بقى واللهي هسيب العملية واخرج
اسيل...خلصيني ااااااااه طلقني
الدكتورة... والله لو ما سكتي لا اخليه يطلقك بجد اية النصيبة السودة دية
ضحك امير غصبن عنه ولكن ضحكتة تحولت لصراخ بعد عضت اسيل
امير...يا بنت المفترية
الدكتورة...ايووة تمام الف مبروك جالك ولد ولما تحمل مرة تانية لو جبتها عندي هبلغ البوليس
بعد مرور اربع سنوات استيقظت اسيل على صوت في المطبخ نزلت وذهبت الي المطبخ وجدت امير وبجانبه مازن ذو الاربع سنوات وبجانية لمار ذات العام ونصف
مازن...لا الاكل وحش اانا عايز مامي
امير...مامي نايمة دلوقتي كول دة وبعدين هخليك تلعب بلايستشن
لمار...ما ما اوبا
امير...يا بت انا لسة شايلك من شوية
اسيل..ومالو يا روحس شيلها تاني
مازن...مامي انا جعاان
اسيل...حالا يا روحي
امير...صحيتي امتى
اسيل..هو في الازعاج دة تعرف تنام
امير...شوفتو صحينا ماما
لمار...ما ما واشارت الي الحليب المسكوب
اسيل...يالهوي يا امير هو انتا كل ما تدخل المطبخ تبوظ الدنيا
امير...كنت بعملها لبن علشان تشرب
اسيل....هتموتلي بنتي دول بيشربو لبن مجفف
امير...هو انا كنت خلفت قبل كدة
اسيل وهي تعطي صغيرتها الحليب...طب يلا علشان نروح عند خالو كريم و سليم
امير...كل العيال جابت ولاد ما عدا احنا ولد وبنت
مازن...انا هروح البس
امير..ماشي
لمار...البس البس
انزلها امير من الكرسي الخاص بها وركضت الي الخارج اما اسيل ظلت تنظف الفوضى التي احدثوها في المطبخ احتضنها امير
اسيل...كل يوم تبوظو المطبخ
امير...بحبك
اسيل...سبتني انا سايباك بمزاجي على فكرة
امير...ما تيجي
اسيل...لا
امير...لية بس تعالي اشرحلك درس في الكلية انتي مخدتهوش
اسيل...شكرا مش عايزة
امير وهو يحملها....انا اصلا مش باخد رايك
اسيل...امير نزلني بسرعة
امير...لا
دخل امير واغلق الباب
اسيل...بس يا امير خليني الحق اخلص المطبخ وبعدين البس
امير...المطبخ بليل انا وانتي في السهره خلينا دلوقتي
اقترب ليقبلها ولكن دخول الاولاد منعه
مازن...ماما ماما
اسيل... ا. ا ايوة يا حبيبي
مازن ...خديني في حضنك
امير..خديه ياختي دة انتا عيل ابن رخمة
لمار..با بوسة
اقترب امير وطبع قبلة على وجنتها ...والله انتي اللي فالبيت

وفي النهاية انتصر الحب على الصداقة
ولم يعود الحب صداقة
ورفع فوق كل القوانين
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة