U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان - الفصل الثالث والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية حب جديدة للكاتبة الشابة المتألقة ندي رمضان علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل الثالث والعشرون من رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان. 

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان (الفصل الثالث والعشرون)

اقرأ أيضا:  رواية معشوق الروح بقلم آيه محمد
رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان
رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان

رواية حب وجنون بقلم ندى رمضان | الفصل الثالث والعشرون

وقفنا لما عرفوا ان النت دي خديجه
عبدالرحمن : ملكيش مكان في البيت
خديجه : ايه
عبدالرحمن : زي ما سمعتي
خديجه : بتطرد اختك علشان بنت القاهره
عبدالرحمن : انتي تاخدي بنتك وتروحوا تقعدوا في الدوار القديم
ورد : بس ياعمده
عبدالرحمن : مفيش نقاش في الموضوع
نعمه : عندك حق يبني
نورا:خلاص يا خالي مش هناذوها تاني
عبدالرحمن : لا تاني ولا تالت مفيش قعاد هنا بكرا الصبح تمشوا علي الدوار القديم وبص لورد والي مش عاجبه يمشي معاهم

ورد بصلته بزعل : تعالي معايا يازينه اما نطلع نطمن علي مرات هشام

اما الستات الي كانوا موجودين كانوا معجبين بندي وادبها واستحقروا خديجه ونورا

اما عند ندي وهشام
هشام: ها بقيتي احسن دلوقت
ندي : اه يحبيبي بقيت كويسه
هشام : كنت هموت عليكي وخايف لتروحي مني.
ندي : متقلقش انا كويسه
هشام: فيه مفاجاءه علشانك
ندي : ايه
هشام : لا بكرا الصبح مش دلوقت
ندي : بليز بقا
هشام : لا
ندي عملت ان هي تعبانه : ااه
هشام : مالك يقلبي فيه ايه
ندي : حاسه ان بطني وجعتني فجاءه
هشام: طب ارتاحي انا عامل حسابي وجايبلك مسكنات هروح اجبها من العربيه
ندي مسكت ايده : قولي وانا هبقا كويسه
هشام فهمها : وفيها ايه لو مبقتيش كويس هموت يعني
ندي : ايه
هشام : ماتتفلقي
ندي : والله هزعل منك بجد
هشام : مقدرش
والباب خبط هشام بعد عن ندي ووقف
هشام : اتفضل
ورد دخلت وفيه في عيونها دموع ومعاها زينه
ورد : عامله ايه دلوقت احسن
ندي : انا كويسه يماما انتي مالك انتي كويسه
زينه : اصل
ورد : مفيش بس قلثت عليكي انا نازله اشوفهم وانتي يازينه خليكي مع ندي لو احتاجت حاجه ومتخافيش منها يندي زينه تربيتي
ندي : لا طبعا يماما ازاي تقولي كدا دا زينه زي اختي.
ورد : طيب يحبيتي
ونزلت.
هشام : زينه ايه الي حصل

زينه قالت كل الي حصل تحت

ندي : ازاي عمو عبدالرحمن يقول كدا لماما
هشام : لانها كانت بدافع عن عمتو خديجه
زينه: بس ماما ورد ملهاش ذنب ان طبيتها سبقاها
ندي : انا هنزلها
هشام: لا ارتاحي انا هروح اتكلم مع عمي
ندي : لا برضوا هنزلها مينفعش اسيبها
هشام :براحتك خالي بالك منه يا زينه
زينه : حاضر

عند منه ومحمد
محمد : خلاص كدا خلصت شغل الاسبوع تعبان اوووي
منه: معلش يحبيبي ربنا ميضيعش تعبك علي الفاضي
محمد : الشغل بقا صعب وهشام مش هنا بس الحمدلله عدينا من المناقصه
منه: الحمدلله

اما عند عمرو
عمرو: ايه بقا موضوع التعب دا
امال : مش عارفه تعبانه اووي
عمرو : طيب هنروح لدكتور قبل ما نمشي الصبح
امال : ماشي

اما عند ندي وورد
ندي وزينه دخلوا لقوا ورد بتعيط
ندي : بتعيطي ليه يماما عمو عبدالرحمن مكنش يقصد يزعلك
ورد : اول مره يقولي كدا بقالنا 20 سنه متجوزين
زينه : متزعلش هو هيجي يصالحلك وبعدين داانتوا متجوزين عن حب
ندي :حب امم طب احكيلي
ورد نسيت زعلها وضحكت وبدات تحكيلها ازاي شافوا بعض وازاي اجبروا اهاليهم انهم يجوزوهم

ندي : للدرجادي بتحبي عمو عبدالرحمن
ورد : طبعا دا جوزي وعشره اكتر من 20 سنه
زينه: ايه دا عمتي طلعت بتحب
ورد بكسوف : ايوا بحبه ياولاد
عبدالرحمن : وانا كمان بحبك ياورد.
ندي : ايوا بقا محدش قدك
هشام: متعرفوش تعبت معاه قد ايه علشان يقول كدا
زينه : الحمدلله انهم قالولها
عبدالرحمن : متزعليش يا ورد مقصدتش ازعلك
ورد : مقدرش ازعل منك
هشام : لا دااحنا نسبهم لوحدهم بقا
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثالث والعشرون من رواية حب وجنون تابعنا في الفصل القادم


تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من الروايات الأخري
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة