-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع  الفصل الرابع من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الرابع

ودخلت جنا لشيري خبطت على الباب
شيري :مين
جنا :انا جنا يا شيري افتحي
وفتحت شيري لجنا وبعدين قفلت الباب تاني
جنا :ايه دا انتي فعلا منهاره ايه الحصل
شيري :ولا حاجه
جنا :على اختك بردو دا انا حفظاكي وصماكي
شيري :مفيش متخانقه مع واحده صحبتي اوي
جنا :بردو بتكذبي انتي شكلك كدا بتحبي وانجرحتي ايه الحصل
شيري :زين ابن عمو احمد هو المزعلني وبعدين هما رجعوا من السفر امتى
جنا :رجعوا من اسبوع بس زين ذئب ايه المزعلك منه
شيري :بصي انا هقولك كله باختصار واهم حاجه ان اهل فرنسا طبعوا عليه
جنا :طب اهدي وقولي يلا
شيري :وانا رايحه الدرس كان هيخبطني بعربيته بس الحمد لله وبعدين قالي كليته وكل حاجه عنه
جنا :ايوه فين المشكله بقى
شيري :اصبري ما انا جايالك في الكلام اهو
جنا :حاضر يا خالتو اللتاته
شيري :وبعدين اداني الكارت بتاعوا فقريت الاسم وعرفتوا وكل الهبل بتاع السلام وبعدين عزمني على عصير واحنا بنشرب في واحد عاكسني وبعدين يا ستي عينك ما تشوف الا النور
جنا :ينهار اسود زين مات يلاااااهوي كان طيب والله
شيري :متولوليش عليه انا بس وبعدين متفوليش عليه متخافيش لسه عايش بس في اثار على ملامحه شويه على العموم العاكسني جرح زين في رجولته طبعا فضلوا يضربوا بعض وانا احوش و ولا حياه لمن تنادي في الاخر الواد جري فزين اتخانق معايا عشان لبسي و انه بعد كدا هيوديني كل حته وانا مرضتيتش
جنا :طب ما الواد شهم ومعملش حاجه
شيري :تصدقي انك معندكيش دم ما هكلمك اخرسي شويه
جنا حطت ايدها على بوقها وقالت :اهو خلاص قفلت بوقي مش هفتحوا تاني
شيري :احسن بردو وبعدين يا ستي كان عاوز يب فانا ضربته بالقلم وشتمته ومشيت
جنا :جدعه يابت جبتي حقك ايه المزعلك وخلاكي تنهاري اوي كدا
شيري :بعد ما خلصت درس كنت اول واحده اطلع فطلعت لوحدي فلاقيت زين واقف مع بنت وبيضحكوا وبيهزر معاها وكدا يعني فمشيت من وراه براحه وانا بعيط دا كل الحصل و فضلت اعيط طول الطريق وطلعت زي ما انتي شايفه
جنا :طب بتنزلي دموع ليه وبعدين انتي ليه زعلانه اوي كدا هو كان حبيبك يعني فغيرتي عليه
شيري :لا طبعا بس بردو هو قريبي وانا بنت ومفيش حد بيحبني بس
جنا :بما انك فضفتيلي وبقيت دكتوره الحب ف انتي يا اما بتحبيه يا اما بتعشقيه انهي واحده
شيري :لا طبعا دا بالنسبالي قريبي وبس وعشان تتاكدي بصي في عيني وانتي عارفه اما بكذب مبعرفش ابص في عين البكذب عليه
جنا :ماشي
شيري خافت واتوترت واول ما بصت في عين جنا مكملتش دقيقه وقالت :اطلعي بقى برا عاوزه انام سيبيني
جنا :ماشي بس متتهربيش من السؤال هعرف اجابته قريب اوي
وطلعت جنا وراحت شيري جابت مذكره وكتبت :يبدوا انني احببته لكنه اكبر مني فلا يناسبني ولكن ان كان يحبني سوف ينتظرني لكني لن اياس ولن اتركه لاحد غيري لانه لي انا فقط من الممكن ان يكون حب المراهقه لكني يجب الاستمتاع بسني وكي لا اجعله حزين مني سوف اذهب الغد معه لشراء الملابس لي الذي يريدها احبك من كل قلبي سوف انير لك طريقك ولو اتركك فسوف اجعلك اسعد شخص في الدنيا
وقفلت مذكرتها بالمفتاح وخبت المفتاح وسابته ونامت واول ما راحت في سابع سما دخلت جنا تقرا مذكرتها وهي كان معاها نسخه من المفتاح شيري ادتهولها عشان بتئمنلها و مبيطلعوش لبعض سر وقرات كل حاجه وقالت بعد ما خلصت قراءه :كل دا حب لزين دا انتي واقعه بس هو انتي لوحدك دا من وانا قدك كنت بحب محمود وبغير عليه في صمت تام ربنا يوفقك ويخليه يحبك ومتنجرحيش ابدا وانا هخليكي على راحتك واعمل فيها من بنها
وراحت جنا اوضتها عشان تجهز للعريس (شيري نامت عشان كانت تعبانه لكن مكنتش معاد النوم)
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الرابع من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة