U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل السابع من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السابع

في صباح يوم جديد في عروس البحر المتوسط بالاسكندريه
صحيت بتول و شهد اتوضوا وادوا فرضهم وطلعوا يفطروا
مامت شهد :بصوا يا ولاد كل واحده تخلص فطار وتروح تاخد شاور عشان عمكم ايهاب جاي من القاهره يقضي معانا اسبوع معانا وطبعا مش هوصيكم انتم كبار نضفوا ورتبوا البيت معايا وطبعا هنشيل المراتب الزياده في كل سرير و الولاد كلهم في اوضه والبنات كلهم في اوضه وبعد ما نخلص تخشي يا شهد المطبخ تخلصي الاكل واكون انا واختك خلصنا الحمامات واجي اساعدك وانتي يا بتول ترتبي الادلبه وتسيبي مكان لهدومهم نكون خلصنا انا واختك المطبخ وتيجي انتي تغسلي المواعين فاهمين مش عاوزه تاخير واظن النهارده الجمعه والجمعه مفيهاش دروس وكورسات خالص
شهد :ياااااااه يا ماما كل دا هنخلصه النهارده وبعد كل دا جيه بالليل العشاء
مامت شهد :يا حبيبتي منقولش كتير نقول سهل وهنخلص ان شاء الله عشان ربنا يوفقنا
بتول :حاضر يا ماما مع اني عارفه انه اسبوع صعب من اوله كدا تنضيف وفطار وغدا و عشا ولسه تحليه وخروجات دا انا هموت كدا كتير وصعب
مامت شهد :يا حبيبتي بطلي تشائم و احباط في نفسك قولي هانت قربنا خلاص سهله مش تقعدي تقولي دا اسبوع اسود ومنيل من اوله
شهد :نفسي افهم يا ماما جايبه كل الطاقه الايجابيه دي منين دا احنا كلنا على بعضنا كدا قنبله طاقه سلبيه ذريه يا ماما خليكي سلبيه شويه
بتول :انتي عارفه بتجيب الطاقه الايجابيه دي منين
شهد :منين
بتول :من عند بتاع الطاقه الايجابيه
شهد و بتول :هههههههههههه
شهد :او من المكتبه ال على اول الشارع سمعت فيها طاقه ايجابيه
شهد وبتول :هههههههههه
مامت شهد :اااااااه هيجيلي جلطه الحقوني بالاسعاف
بتول :جلطه وندمان عليها
شهد و بتول :ههههههههههههه
مامت شهد :دعيت عليكم وانا كاشفه شعري
شهد :لا حرام يا ماما استني قبل ما تدعي اجبلك طرحه
مامت شهد :منكم لله خلاص انتم كدا جبتوا اجلي
بتول :يعني خلاص اجلك خلص الفاتحه على روحك يا غاليه يا بنت الغاليين الله يرحمهم
مامت شهد :وكمان بتفولوا عليا يا كلاب حسبي الله ونعم الوكيل فيكم يا بعيده منك ليها
شهد :ازاي يا ماما احنا بعاد ما احنا لازقيين فيكي اهو
مامت شهد :انا صبرت عليكم كتير بس انتم مبيجيش معاكم غير الشبشب
كانت لسه بتقلع الشبشب راحت بتول و شهد جريوا على اوضهم وقفلوا على نفسهم الباب و كل بنت لبست جلبيه النضيفه الاول نضفوا و رتبوا وبعدين مسحوا وخلصوا وكان فاضل المطبخ و الحمامات فقالت بتول :جهااااااد انتي فين يا جهاااااااد
شهد :سلامه انا هنا يا سلامه
بتول :جهااااااااد ربنا يقويكي يا جهاااااااد
شهد :ادعيلي يا سلامه انا عاوزه انام
بتول :بصي يا جهاد روحي لعمو بتاع الطاقه الايجابيه خودي حبه و ارجعي عشان نكمل باقي الاسبوع ونبقى تجيبيلي حبه وانتي جايه
شهد :طبعا امال انسى سلامه حبيبي مينفعش طبعا
مامت شهد :هه خفه منك ليها بطلوا هبل ويلا اخلصوا
شهد وبتول :حاضر يا ماما طاقه ايجابيه
وراحت شهد خلصت حاجه المطبخ وخلصوا كل حاجه من مامتهم قالت عليها وشهد وبتول قعدوا يتكلموا مع بعض شويه
شهد :اااااه يااااااني ايه كل دا عشان حته شقه اه ياني ياما
بتول :على رايك كان يوم اسود يوم ولادتنا
مامت شهد :هو فعلا يوم اسود دا صحيح
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السابع من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة