U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثامن

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الثامن من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثامن


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثامن

وكل بنت دخلت استحمت ولبست لبس حلو وبعد ساعه انتظار وصل عمهم ايهاب وعائلته و كل واحد سلم على الكل وقال ايهاب :انا و ابوكم هنخش نقعد مع بعض وامكم و مراتي هيقعدوا مع بعض وانتم اقعدوا مع بعض
هشام :حاضر
وحصل فعلا الا قال عليه عمهم ايهاب و راحت بتول تعمل شاي للرجاله و الامهات و للاخوات و بتول في المطبخ بتعمل شاي دخل عليها هشام وقال :تحبي اساعدك في حاجه
بتول :لا ولا حاجه كل تمام مش محتاجه مساعده شكرا
هشام :طب هاتي اشيل الشاي
بتول :ماشي
وشال هشام الشاي بتاعهم وراحوا الاوضه وبتول بتاخد كوبايتها وقعت على ايدها فراحت مصرخه الكل جري عليها وعملوا ايديها بثلج وحطوا برهم حروق ومن تعبها و وجعها نامت
وشهد كانت قاعده جمبها تليفونها رن خدته بسرعه وطلعت البلكونه وكان اشرف ردت
شهد :ايه يا بني في ايه
اشرف :بصي من البلكونه لتحت
شهد :حاضر
وبصت لاقت اشرف وعيلته واقفين تحت البيت فقالت :الله يخربيت شيطانك ايه اليه جابك
اشرف :جاي اطلبك يا جميل
شهد :ليه مقولتش دلوقتي عمو جيه و اولاده موجودين مينفعش
اشرف :انا عارف وجاي اطلبك قدامه ومعايا اهلي خشي قولي لاهلك يلا
شهد :يووووَََوووه حاضر ودخلت لمامتها وقالتلها في ودنها :اشرف اتصل بيا وبيقولي انه تحت
مامت شهد :طيب روحي حطي مكياج وانا هقول لابوكي
شهد :حاضر
ومشيت
زوجت ايهاب :هو في ايه
ام شهد :اصل عريس شهد جه وهي بتحبه وجايه تقولي ومكسوفه منك
زوجت ايهاب :مني انا بس بنت ولازم تكسف بس مبروك يا حبيبتي
ام شهد :الله يبارك فيكي
وطلعوا استقبلوا اشرف وعيلته
ابو اشرف :تسمحلي نطلب الانسه شهد لابننا اشرف على سنه الله و رسوله
ابو شهد :دا يشرفنا نناسب عيله حضراتكم بس سيبونا اسبوع نكون سالنا على العريس و نشوف راي الانسه
اشرف :يعني نعتبر دي موافقه اوليه
ابو شهد :اه يا بني
كل الستات القاعدين زغرطوا فصحيت بتول على الصوت ودخلت المطبخ لاقت شهد واقفه وفرحانه فقالت :مين برا دول وايه الزغاريط دي
شهد :اشرف اتقدملي وانا موافقه و بابا موافق مبدئيا عشان مدا في زغاريط واحنا كنا مجهزين الشربات ف لسه هدخل بيها
بتول نزلت من عنيها دموع وقالت :الف مبروك يا حبيبتي
شهد :الله يبارك فيكي
وبعدين بصت لبتول وقالت :خشي البسي لبس خروج و حجاب مينفعش كدا
بتول :حاضر
وكانت لسه هتمشي قالت شهد :تعالي مالك بتعيطي ليه
بتول :لا دي دموع الفرحه بس
شهد :على اختك بردو دا انا الكبيره و عرفاكي في ايه
بتول :بقولك مفيش حاجه مفيش حاجه
وعيطت
شهد :انا قولت في حاجه دا انا اختك و غطاكي قوليلي متخافيش مش هقول لماما و بابا بس قوليلي في ايه وطمنيني
بتول :انا قولت مفيش حاجه يبقى مفيش حاجه
وجريت على الاوضه
شهد بحيره :الحرقه دي وراها حب و جرح بس يا ترى لما عرفت موضوع اشرف ايه زعلها على العموم خلاص بقى ابقى اشوف بعدين
وطلعت شهد و شربوا الشربات واشرف و عيلتوا مشيوا وشهد و ابوها قعدوا لوحدهم
ابو شهد :ايه رايك
شهد :هو محترَم و في كليه هندسه ولسه بيتعلم و وسيم و دمه خفيف يعني كويس
ابو شهد :يعني بردو ايه رايك
شهد اتكسفت وقالت :الا تشوفه يا بابا
ابو شهد :خلاص عرفت الاجابه انتي رافضه
شهد اندفعت في الكلام وقالت :لا يا بابا انت فهمت غلط خالص انا موافقه
ابو شهد :ما انا عارف بس بختبرك
راحت شهد حضنت ابوها
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثامن من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة