-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف - الفصل الرابع والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة وأجمل الروايات الممتعة والروايات الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة ماهى عاطف علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الرابع والعشرون من رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف

رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف - الفصل الرابع والعشرون

إقرأ أيضا: روايات عالمية

رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف
رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف

رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف - الفصل الرابع والعشرون

 تابع من هنا: روايات رومانسية جريئة

كان يتمايل كلاً من "إياد، ليان. زياد، ندي. مراد، نغم" مع الرقصة بإحترافية ولكن صدح صوت الرصاص في ارجاء القصر لم يعلموا من اين آتي ولكن لم يفيقوا إلا علي صوت ندي وهي تهتف بصراخ......: زياااااااد
وقع زياد علي الأرض وجثت ندي والعائلة بجواره ثم قالت ببكاء....: زياد حبيبي رد عليا متعملش فيا كده
زياد بصوت متحشرج.....: ندي متنسنيش واوعي متجيش تزوريني
ندي.....:متقولش كدة علشان خاطري اسعاااااااف بسرررررعة
زياد وهو يكتم ضحكته علي منظرها.....:ندي قوليلي كلمة بحبك نفسي اسمعها منك قبل مااموت
ندي....: علشان خاطري بلاش تتكلم
زياد.....: ندي اااه قوليها ياندي عايز اسمعها
ندي....: بحبك يازياد بس علشان خاطري متسبنيش
زياد.....: ا اااه
ندي....: زياااااااااد لااااا رد عليا
ظلت تهتز بجسده ولم يفيق
سهام وهي تحاول السيطرة علي ضحكتها.....: زيااااد لااا رد عليا انا امك
ظلت نورا وسهام يواسيها ولكن هي تبكي بهسترية
فاق زياد ثم ضحك الجميع علي ندي بعدما اعترفت بحبها لزياد ولم تفهم ندي علاما يضحكوا ولكن وجدت زياد جالس امامها وهو يضحك علمت انهم يمزحوا ولم يموت زياد......
زياد.....:قبل ماتتعصبي وتزعقي كنا بنهزر معاكي
ندي بعصبيه....: انت بتستعبط انت ازاي تعمل فيا كدة هزار ايه وزفت ايه انت اتجننت خلاص انت مش عارف انا كان ممكن يحصلي ايه انت معندكش دم مبتحسش
زياد بهمس....:ندي الزمي حدودك قولتلك كنا بنهزر عادي محصلش حاجه لده كله
ندي.....: عندك حق محصلش حاجه بس بالنسبالك محصلش حاجه انت مش واعي للي عملته ده احب اقولك هزارك بايخ
محمد....: ندي خلاص يا حببتي محصلش حاجه وبعدين اتكلموا بعض ما الفرح يخلص ميصحش كدة الناس بتتفرج عليكم
ندي....: ماشي يابابا
جاء المأذون وقام بكتب كتاب "مراد، نغم. ليان، إياد" بعدما سمعوا كلمة...: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
احتضنهم مراد، إياد وذهبوا جلسوا...
عند ندي كانت جالسة غاضبة منه بشدة ولكن لم تعفو عنه بسهولة....
زياد.....: لسة زعلانه
ندي لا رد
زياد....: ندي خلاص قولتلك كنت بهزر
ندي....: هزارك بايخ زيك بالظبط انت مش حاسس بالي عملته في حد يهزر كدة لا وكمان في فرح اختي
زياد.....: خلاص بقا انا اسف متزعليش
ندي....: عايزني اسمحك
زياد.....: اكيد
ندي بخبث.....: لو عايزني اسمحك تبقي تغني
زياد....: مستحيل
ندي....: خلاص براحتك يبقي انسي اني اسامحك
زياد....: طب اطلبي حاجه تاني
ندي....: لا واتفضل بقا عايزة اقعد لوحدي
زياد....: ماشي ياندي بعد اذنك
ثم غادر زياد بينما قالت ندي....: ماشي يازياد براحتك خالص بس بردو مش هسامحك
بعد دقائق فرغوا افواههم مما رأؤه كان زياد ممسكاً بالمايك والضوء متركزاً عليه
زياد....: احم دلوقتي هاهدي الاغنيه دي لندي مراتي بس قبل مااغني عايزها تسامحني وتيجي تقف جنبي ممكن تقولولها تسامحني
الجميع.....: ساامحي ساامحي
ندي....: سامحتك
ثم ذهبت ووقفت بجانبه امسك يدها وطبع قبلة عليها وقال....: بحبك
ثم امسك المايك وبدأ بالغناء اغنية" اوعديني"لرامي جمال... غني الاغنيه بأحساس وعشق كل كلمة كان يقولها وهو ينظر الي ندي... كانت ندي الإبتسامة لم تفارق وجهها فهي تعلم ان زياد صوته جميل جداً منذ ان كانوا صغار...
انتهي زياد من الغناء وقام الجميع بالتصفيق وزياد احتضن ندي وذهبوا لتهنئتهم....
مراد....: زياد انت كويس صح
إياد....: لا شكله تعبان وجسمه سُخن
زياد بضحك....: في ايه ياجماعه كل الحكاية ان ندي زعلت علشان هزاري وكدة فطلبت انها تسامحني بشرط اني اغني بس كده
إياد....: بحيث كدة بقا الهي يتنكد عليكم وتتخانقوا كل يوم
مراد، ليان، نغم....: يارب
زياد....: إياااااد
إياد...: خلاص ياعم
زياد....: الف مبروك
الجميع.....: الله يبارك فيك
ندي وهي تحتضن نغم وليان....: الف مبروك ياحبايبي ربنا يسعدكم
ليان، نغم....: الله يبارك فيكي يا حببتي ربنا يخليكي
ندي لمراد وإياد....:خلي بالكم منهم
مراد،إياد.....:متقلقيش دي في قلبي
زياد....:يلا ياندي نقعد
ندي.....:اوك
ثم ذهبوا وجلسوا بجوار مي وحمزة
مي وحمزه...:الله يابابي صوتك حلو اووي
احتضنهم زياد ثم قال....:حبايب بابي ياناس
ندي....:ومامي ملهاش في الحب دا
زياد بغمزة....:لا ليها بس من بابي بس
توردت وجنتيها من حديثه ثم قالت بصوت منخفض....:زياد متنساش انت الولاد جنبك
زياد ببراءة.....:هو انا عملت حاجه
ندي.....:لا لسمح الله انت مبتعملش حاجه خالص
ظلوا يتحدثوا في بعض الامور وسط حب زياد لها وخجلها الزائد
•••••••••••••••••••••••
إياد.....:تعرفي ان النهارده انا اسعد انسان في الدنيا لاني معايا اجمل وارق بنت في الدنيا دي بحبك اووي يا ليان نفسي تكوني معايا دايما ربنا يخليكي ليا ياروحي
ليان....:ويخليك ليا
إياد.....:بس متضايق كان نفسي نتجوز بجد بدل من كتب الكتاب
ليان.....:مانت عارف ان بابا مش هيوافق وبعدين هانت كلها ٤شهور ونتجوز وبعدين انت مستعجل لية
إياد.....:مستعجل دا انا لو طولت اني اخبيكي بين العالم دا كله اخبيكي نفسي احس اني امتلكتك بين ايديا واحس انك بتاعتي لوحدي
ليان بخجل....:ممكن تسكت بقا علشان مش عارفه ارد علي كلامك الحلو ده
إياد......:حاضر
••••••••••••••••••••••••
نغم بمرح....:منور
مراد....:انشاءالله يخليكي بنورك والله
نغم.....:منورر
مراد....:الله يخليكي
نغم بغضب.....:مرااد
مراد....:نعم
نغم....:نعم الله عليك مش هتقولي كلام زي الافلام والمسلسلات
مراد....:اتهدي يانغم واسكتي افلام ايه ياختي اللي عايزاني اقولك زيها
نغم....:تصدق انك معندكش دم مش عايزة منك حاجه
مراد....:ايوة كدة اخرسي بقاا
سكتت نغم لاحظ مراد حُزنها ولكن قرر التوقف عن العبث معها ثم فأجاها عندما امسك يدها وقال.....:كلام ايه اللي اقولهولك انا لو اتكلمت مش هقدر اوفيكي حقك يا روحي انتي بنتي واختي ونور عيني يانغم بحبك ومقدرش اعيش من غيرك بحبك من زمان لا دا انا بعشقك بجنون يا قلب مراد انا لحد دلوقتي مش مصدق انك بقيتي حرم مراد الالفي دلوقتي بس حسيت انك بجد ملكي وبتاعتي نفسي اخبيكي عن عيون الناس دي كلها ومفيش حاجه في الدنيا تقدر تبعدك عني غير الموت
نغم بدموع فرح لم تخفيها.....:بعد الشر عنك انا من غيرك اموت انت جوزي وحبيبي واخويا ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك ولا من كلامك اللي بياخد قلبي دا بحبك اووي يا مراد
ثم نظر بجانبه الايمن والايسر وتقدم منها وطبع قبلة بجانب شفتيها وابتعد عنها ثم ابتسم علي خجلها
••••••••••••••••••••
زفرت ماجي بضيق من هذه الأجواء فهي لم تعتاد علي هذه الأجواء ثم التقطت هاتفها وجاءت لتغادر الحفل اصتدمت بشخص....
ماجي....:ا اه مش تفتح
الشخص....:انا برضو اللي افتح انتي مش واخده بالك انك اللي خبطيني
ماجي....:واللهي انا برضو اللي عامية والا انت
الشخص....:كلمة تاني وهندمك علي كلامك ده
ماجي.....:واللهي تصدق خُفت وبعدين تندمني ازاي يعني انت مين اصلا علشان تتكلم معايا بالاسلوب المتخلف دا
الشخص....:مش عارفه انا مين هقولك انا مين،، انا حسن الالفي ولو مش عارفة انا مين تحبي اعرفك
ماجي....:انا مبتهددش يا استاذ بتاع انت مش عارفه ايه الاشكال دي
القطت هذه الكلمات علي مسمعه ثم غادرت بينما قال حسن.....:انا هوريكي ازاي تتكلمي معايا كدة
ثم دلف الي الحفل
•••••••••••••••••••••••••
ذهب حسن لتهنئة مراد وإياد...
مراد....:اهلا وسهلا كل دا تأخير يا حسن
حسن.....:معلش الدنيا كانت زحمه اوي
ثم نظر الي نغم وقال.....:الف مبروك يامرات اخويا
نغم بخجل....:الله يبارك فيك ياحسن
حسن....:يالهووي علي الرقة ياناس بقولك ايه معندكيش اخت تالتة علشان اتجوزها
نغم بضحك.....:لا معنديش غير ندي
حسن....:يا خساره دايما حظي مهبب
مراد....:حسن امشي بقا ابوك بيندهلك
حسن....:فين ده مش سامع حد ندهلي خالص
مراد....:لا بيندهلك انت اللي مش سامع
حسن....:اممم ماشي بعد اذنك ياجميل
ثم غادر حسن وقال مراد.....:ايه يابطة في ايه ماتتعدلي كدة والا انا مش مالي عينك
نغم....:في ايه يامراد دا اخوك هتغير منه
مراد....:دا انا بغير من نفسي مش هغير منه،، متتكلميش مع رجالة غيري مفهوم
نغم....:حاضر
مراد....:براڤو ايوة كدة عايزك تسمع الكلام
نظرت له نغم نظرة من اعلي لأسفل كتم مراد ضحكته عليها ثم قال.....:انا تعبت هتصل علي حسن ينهي
ثم التقط هاتفه وقامبالإتصال علي حسن لنهي الحفل
حسن....:وحشتك
مراد....:ههه ظريف كنت بتصل بيك علشان تنهي تعبت من القعدة
حسن....:علم وسينفذ
اغلف معه ثم طلب من الجميع المغادرة واومأ الجميع لطلبه وغادروا بينما قامت نغم بإحتضان عائلتها وغادرت هي ومراد وحسن و عمرو وابتسام وصعد الجميع الي غرفته
دلف مراد وهو يحمل نغم الي الغرفة انزلها برفق علي السرير جلست نغم ثم قال مراد....: مبروك يا حببتي
نغم....: الله يبارك فيك
مراد.....: هدخل اغير واجي اوك
نغم....: اوك
دلف مراد الي الحمام بينما ابدلت نغم ملابسها الي بنطلون برمودا اسود وتيشيرت اسود ورفعت شعرها علي هيئة زيل حصان وجلست تنتظر مراد....بعد دقائق خرج مراد وهو يرتدي بنطلون قطني وتيشيرت اسود وجدها جالسة والخجل مسيطر عليها.....
مراد....: حببتي هو في حد في عيلتك مات
نغم....: بعد الشر لية بتقول كده
مراد.....:لابسة اسود لية في واحده يوم فرحها بتلبس اسود
نغم بغرور...:مش انا لبست يبقي فيه
مراد....: نغغغغم بقولك ايه متعصبينيش واتفضلي غيري الزفت اللي انتي لابساه دا
نغم.....: اوووف حاضر
ثم ذهبت الي الدولاب واخرجت منامة حرير نظرت له بإحتقار ثم دلفت الي الحمام وخرجت وجدته يرتدي شورت اسود وعاري الصدر شهقت ثم وضعت يدها علي عينها فجأها مراد عندما جذبها واجلسها علي قدمه مراد....: مش عايزك تتكسفي مني دلوقتي انا جوزك مش حد غريب وعايزك تتأكدي اني عمري ماأذيكي أبداً يانغم لانك قبل ماتكوني مراتي انتي بنتي
ابتسمت له بخجل ثم قال....: بحبك
"واسكت ياشهر زات عن الكلام المباح"
••••••••••••••••••••••••••
دلفت ماجي الي غرفتها وهي تلعن هذا الاحمق الذي اصتدم بها ثم دلفت الى الحمام لتتحمم لعلها تريح اعصابها انهت من الاستحمام وخرجت مشطت شعرها ثم التقطت هاتفها وقامت بالإتصال علي ماجد.....
ماجد....: ازيك يا قلبي عامله ايه
ماجي....: الحمدلله وانت
ماجد....: الحمدلله
ماجي....: مجتش الفرح لية
ماجد....: مكنش ليا مزاج
ماجي....: تمام انا بكلمك علشان ابلغك اني هنفذ بكرة
ماجد....: تعجبني سرعتك خلاص تمام نفذي وابقي كلميني
ماجي....: شور بيبي
ثم اغلقت معه وقالت.....: تستاهلي اللي يحصلك ياندي علشان زياد دا بتاعي لوحدي
ثم ابتسمت بإنتصار وغطت في نوم عميق
••••••••••••••••••••••••••
دلفت ندي الي الغرفة بعدما تركت زياد مع مي وحمزة لتشبتهم فيه دلفت الي الحمام وارتديت ملابسها وخرجت شعرت بفقدان توازنها ولكن تمسكت بالسرير بعد ثواني ركضت الي الحمام لتستفرغ خرجت وهي تمسح علي وجهها بالمنشفة ثم قالت....: هو انا ايه الي حصلي دا لازم اروح بكرة عند الدكتور علشان اطمن
ثم غطت في نوم عميق
بعد دقائق دلف زياد وجدها نائمة زفر بضيق لم يريد إيقاظها ذهب اليها وطبع قبلة بجانب شفتيها وغطي في نوم عميق وهو يحتضنها
•••••••••••••••••••••••
استيقظت ندي وجدت زياد بجانبها ابتسمت ثم تسحبت ودلفت الي الحمام وخرجت ارتدت ببطلون اسود وتيشيرت ابيض وكوتش ابيض وتركت العنان لشعرها وهبطت الي اسفل وجدت سهام ونورا جالسون
ندي....: صباح الخير
نورا وسهام....: صباح النور
نورا....: ناندو انتي رايحه فين علي الصبح كده
ندي.....:هروح عند الدكتور
نورا بقلق....: لية يا حببتي انتي تعبانه
ندي....: وطي صوتك ياماما هروح اكشف اصلي بحس بوجع في بطني
سهام....: الف سلامة عليكي يا حببتي
ندي....: الله يسلمك ياماما محدش يقول لزياد علشان ميقلقش
نورا وسهام.....: حاضر
ندي....: باي
ثم غادرت الي المستشفى
•••••••••••••••••••••••
استيقظت نغم تطلعت بجانبها وجدت مراد ابتسمت ثم قررت العبث معه وقامت بالصراخ.....: عاااااااااا انت بتعمل ايه هنا
مراد....: اسكتي هتفضحينا الله يحرقك
نغم....: انت بتعمل ايه هنا
مراد.....: يختااااااي انتي مش فاكره اي حاجه
نغم.....: حاجه ايه وانت بتعمل ايه هنا
مراد.....: اخرسي يانغم قال بعمل ايه هنا قال دا بيتي وانت مراتي في اي بقا
نغم.....:انا اسفة يا مراد بس نسيت انا
قاطعها مراد عندما قال....: خلاص يانغم
ثم دلف الي الحمام وقال نغم.....: ياربي طول عمري غبيه وهزاري بايخ اوووف
ثم جلست تنتظره بينما خرج مراد وهو مرتدياً منشفة علي خصره واخري يجفف بها شعره
نغم.....: مراد
لم يجيب
نغم....: مراد حبيبي انا اسفة متزعلش منى كنت بهزر معاك والله
مراد بغضب مصطنع....: خلاص يانغم
ثم تحركت اتجاهه وحاوطت خصره من الخلف وقالت....: بحبك ومتزعلش مني بقا يا مارو
مراد بإبتسامة جذابة....: مش زعلان ياقلب مارو
نغم....:حبيبي
ثم احتضنته وابتعدت عنه ثم قالت....:هاخد شاور واجي
مراد....:ماشي ياعمري
ثم دلفت الي الحمام وخرجت كانت مرتدياً فستان كشميري قصير يصل لركبتها وتركت العنان لشعرها
مراد....:ايه القمر دا
نغم....:ميرسي
ثم هبطوا الي اسفل
••••••••••••••••••••••
جلس الجميع يتناول الطعام في صمت قطع هذا الصمت
نورا....:احنا مش هنروح لنغم
محمد.....:لا مراد قالي انهم هيروحوا شهر العسل فاحنا هنروح لما يرجعوا
نورا....:تمام
احمد.....:اُمال فين زياد وندي
سهام.....:لسة نايم وندي راحت عند الدكتور وزمانها جاية
انتهزت ماجي هذه الفرصة واستاذنت وصعدت الي اعلي لتنفيذ خطتها هي والاحمق الذي يُدعي ماجد
محمد بقلق....:دكتور لية ندي مالها يانورا
نورا بإطمئنان.....:اطمن هي قالت هاتروح تعمل فحوصات تطمن علي نفسها مش اكتر
محمد....:ربنا يحفظها يارب
الجميع....:يارب
انتهوا من تناول الطعام وذهب كلاً من هما الي عمله
بينما في الاعلي دلفت ماجي الي غرفتها وهي تبتسم بشر
•••••••••••••••••••••••
بعد دقائق دلفت ندى الى القصر وهى تبحث عن زياد رأتها سهام وهى هكذا علمت انها تبحث عن ابنها ابتسمت لحبهم القوى لبعض ذهبت اليها وقالت بإبتسامة....: فوق
ندى بخجل....: هو ايه اللى فوق
سهام بضحك....:زياد مش انتى بتدورى عليه فبقولك انه فوق
ابتسمت ندى ثم صعدت الى اعلى.... فى ذلك الوقت راتها ماجى وهى تصعد السلالم ابتسمت بشر ثم قالت....: قولتلكم ان زياد دا ملكى لوحدي
ثم دلفت الى غرفة زياد وهى ترتدى قميص قصير شفاف لا يستر شئ سمعت صوت المياة علمت انه يتحمم ابتسمت ثم جلست على السرير بعثرت شعرها ومسحت اثار الروج ولوثت وجهها به فى ذلك الوقت خرج زياد وهو يرتدى منشفة على خصره واخرى يمسح بها وجهه تطلع امامه وجد ماجى تجلس على السرير وهى تضع قدم فوق الأخرى
زياد بصدمة....: ماجى انتى بتعملى ايه هنا
جاءت لتتحدث قاطعها دخول ندى شهقت ندى من هذا المنظر ترقرقت الدموع بعينها ووقع منها الورد التى تحمله.....
ندى بصدمة والدموع متحجرة بعينها.....: ماجى انتى بتعملى ايه هنا فى اوضتى وعلى سريرى وانت يا زياد فين هدومك
جاءت ماجى لتتحدث قاطعها زياد....:ندى متفهميش غلط انا...
قاطعته ندى بدموع هيسترية وعصبية.....:انت تخرس خالص يا خاين يا كداب انت احقر انسان انا شوفته فى حياتى انا بكرهك بكرهك عملتلك ايييييه علشان تعمل فيا كدة لييييية تعمل كدة ليييية
فى غرفة مى وحمزة سمعوا صوت صراخ قوى يصدح من غرفة والديها خافوا بشدة ولم يجدوا شئ الى ان يهبطوا الى اسفل ليخبروا احد....
حمزة.....: تيتا جدو الحقوا ماما بتعيط فوق وبيصرخ
الجميع....: ايييه
ثم صعدا الجميع الى اعلى شهقوا عندما وجدوا ماجى ترتدى هذه الملابس وندى تبكى بشدة
سهام بصدمة.....:ندى حببتي بتعيطى لية وانتى يا ماجى بتعملى ايه هنا ولابسة كدة لية
زياد.....: والله يا ماما ماحصل حاجه صدقونى
ندى......: انت تخرس خالص مش عايزة اسمع منك حاجه كل اللى عايزاه منك دلوقتي انك تطلقنى طلقنى بقا وسيبنى فى حالى
صدم الجميع من رد ندي حتى زياد لم يصدق ماسمعه هل تخبره انها تريد ان يتركها وشأنها
احمد.....: طب اهدى يا بنتى وكل حاجه ليها حل متعمليش كده فى نفسك
ندى ببكاء....: ارجوك يا عمى خلي يطلقنى مش عايزة اعيش معاه انا بكرهه
احمد.....:طب اهدى وانا اعملك اللى انتى عايزاه
زياد......:انامش هطلق واللى عندك اعملى
ندى.....:انت ايه معندكش دم بقولك مش عايزاك عايزنى اعيش معاك وخلاص لو انت راجل طلقنى
بمجرد ان نطقت هذه الكلمات كور زياد يده واراد ان يجذبها من شعرها ذهب اليها ولكن وجد احمد يبعده عنها ثم قال.....:انت رايح فين بتقولك طلقها اسمع الكلام وطلقها من غير كلام كتير
زياد.....:مش هطلقها وابعد عنى خلينى اروح اربيها واعرفها ازاى تحترم جوزها
لم يتلقى شئ سوء صفعة قوية من احمد شهق الجميع من اثارها....
ثم قال......:انت ولد مش محترم ولا متربى عايز تضربها واحنا واقفين مش مالين عينك طب وبالعند بقا طلقها ودلوقتي حالاً وانا اللى بقولك
ندى.....:طلقنيييي مش عايزة اعيش معاك هو بالعافيه
زياد....:لا مش بالعافيه يا ندى بالحب
ندى بسخرية.....:حب،،حب ايه كل اللى بينى وبينك دلوقتي حقد وكره وبعد اذنك طلقنى
زياد.....:مش هقدر
سهام.....:لا هتقدر انت اللى جبته لنفسك يلا طلقها وخلى عندك كرامة
ظل الجميع موافق ندى بالرأى ويصرون على زياد بينما قال زياد والدموع متحجرة فى عيونه......:ندى انتى طالق
ثم جاء ليغادر الغرفة وقف امامها وقال.....:عمرى ماحبيت غيرك وبكرة الايام تثبتلك يا ندى
ثم غادر الغرفة وهو يبكى لأول مرة يبكى بعد وفاة فرح....بينما فى الاعلى ظل الجميع يهدى فى ندى وانسحبت ماجى الى غرفتها وهى تبتسم بإنتصار لكسر العلاقة القوية بين ندى وزياد
ندى.....:بعد اذنكم سيبونى لوحدى
غادر الجميع الغرفة بينما وضعت ندى يدها على بطنها وقالت.....:انا اللى هربيك لوحدى من غير اب ابوك طلع خاين وكداب بس انا مش هضعف هبقى قوية واسافر لندن واربيك ومحدش هيقدر يخدك منى أبداً
ثم ذهبت لتجهيز حقيبها لتسافر مرةً اخرى الى لندن
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الرابع والعشرون من رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف
تابع من هنا: جميع فصول رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف
تابع من هنا: جميع فصول رواية رواية احفاد الجارحي بقلم آية محمد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حزينة
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
اقرأ أيضا: رواية احببتها في انتقامي بقلم عليا حمدى
يمكنك تحميل تطبيق قصص وروايات عربية من متجر جوجل بلاي للإستمتاع بكل قصصنا
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة