-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية زين بقلم سحر فرج - المقدمة

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة وأجمل الروايات الممتعة والروايات الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة المتألقة سحر فرج والتي سبق أن قدمنا لها العديد من الروايات والقصص الرائعة من قبل واليوم مع روايتها التى نالت مؤخرا شهرة كبيرة جدا على مواقع البحث نقدمها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع مقدمة رواية زين بقلم سحر فرج

رواية زين بقلم سحر فرج - المقدمة

إقرأ أيضا: حدوتة رومانسية
رواية زين بقلم سحر فرج
رواية زين بقلم سحر فرج

رواية زين بقلم سحر فرج - المقدمة

التعريف بالكاتبة سحر فرج

الكاتبة سحر فرج هي كاتبة روائية مصرية من القاهرة، لها جمهورها العريض على مواقع التواصل الاجتماعي، والذي أثبتت جدارتها بزيادته يوماً عن يوم من خلال مانشرته من العديد من الروايات والتى سبق أن نشرنا لها أفضل الروايات وأكثرها بحثا وهم:

شخصيات رواية زين بقلم سحر فرج👇👇👇

زين الجبالى🌹منتج ومخرج سينمائى ناجح .. يعشق عمله وهو شاب فى اوائل الثلاثينات .. شخصية قويه وحاد الطباع وشديد الغضب .. يهابه كل من يعمل معه فى هذا المجال .. يمتاز بملامح رجوليه وجاذبية شديده .. بشرته قمحيه وعيونه سوداء كالليل وحاده كالصقر .. طويل وجسم رياضى قوى يدل على صلابته .. عنيد وقاسى ومتعجرف ويكره المرأه او التعامل معها او العلاقات النسائيه ويرى من وجه نظره انها ضعف ولا يعترف بالحب .. رغم الوسط الفني الذى يعمل به ويعشق العمل فيه .


ليل🌹فتاه فى منتصف العشرينات .. تتمتع بجمال طبيعى وعيون ملونه .. تعيش مع أبيها عبد الرحمن واخوتها غير الاشقاء فى منطقه ريفيه .. وتربت على يد سعاد زوجه أبيها بعد وفاه والدتها منذ سنوات كثيرة .. وتعمل بائعه فى كشك كبير على الطريق الزراعى .

وباقى الشخصيات هانتعرف عليها فى الحلقات القادمه .

اقتباااااس من رواية زين بقلم سحر فرج

طول ما هو كان موجود عيون وهمسات البنات كانت عليه وبدؤا يسئلوه عن حياته العمليه وكمان الشخصيه بس هو كان بيرد عليهم بحده وتكبر وبكل غرور .. وكمان كان فى اسئله شخصيه امتنع عن الاجابه عليها .

ومع كل ده .. البنات كانت هاتتجنن عليه وعلى شخصيته القويه دى .

وخرج زين بعد ما خلص المؤتمر والأسئلة السخيفه بتاعه البنات من وجه نظره وراح للمكان إللى كان راكن فى عربيته وكان شايف نظرات الإعجاب فى عيون كل إللى كان بيقابلهم وبالتحديد عيون البنات .

واول لما وصل للعربيه شاف مجموعه من البنات قاعده على العربيه فابصلهم بكل غضب وقال 😠😠😠 اظن قله ذوق اوى إللى انتم عاملينه على العربيه ده اتفضلى انزلى انتى وهى وشوفلكم  مكان تانى تقعدوا فيه غير عربيتى .  

البنات من الخجل والكسوف بصوا لبعض جامد وفى ثوانى كانوا نازلين من على العربيه الا بنت واحده فضلت قاعده وبكل بجاحه بصت لزين و قالت .. وفيها ايه يعنى لما نقعد على عربيتك وبعدين انت ازاى تتكلم معانا كده انت متعرفش احنا مين ولا ايه ؟؟؟


والآن مع جميع فصول رواية زين بقلم سحر فرج
*********************
إلي هنا تنتهي مقدمة رواية زين بقلم سحر فرج
تابع من هنا: جميع فصول رواية عاد لينتقم بقلم شيماء طارق
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حزينة
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة