-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد - المقدمة

  مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة وأجمل الروايات الممتعة والروايات الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة شروق محمد علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع جميع فصول رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد.

رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد - المقدمة

إقرأ أيضا: قصص قبل النوم

رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد

 رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد - المقدمة

الوداع أصعب كلمة ينطقها العشاق. كلمة تحمل في طياتها دموع وآلام وآهات. هي بمعناها جرح وجرح. ولكن ليس أي جرح. أنه كبير وعميق عجز الطب عن مداواته. قمة الحزن أن تبتسم وفي عينيك الف دمعة. قمة الألم أن تسكت وفي قلبك جرح يتكلم. قمة الإستغراب أن تنجرح ممن تحب قمة التحدي أن تعشق من ليس لك .. كم هو مؤلم أن أحتاجك ولا أجدك وأن أشتاق لك ولا احادثك وأن أحبك ولا أكون معك..

لما ربنا يحبك بيحب يبعت ليك الحب علي هيئة شخص يمتلكك ويمتلك قلبك وروحك يحسسك بي الأمان والطمأنينة 
أمان الحب أجمل احساس تحسيه ونظرة الحب والشوق من عيون حبيبك بتحبي الحب الي ظاهر في عيونه ليكي بتحبي الحب الي في عيونه اكتر من حبك ليه بتكوني ملكتي الكون كله وملكتي قلب الاسد بتحسي انه بيكون ليكي سند وظهر مااجمل الحب الي بيكون نابع من قلب اسد لا يعرف الخوف ولا القساوة ولا الحقد قلب كله اهتمام عاشق متيم بمعشوقته.

اقتباس من رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد💐   

أسد: الحلو قاعد سرحان في ايه
غرام: أسد
أسد: ايوه اسد هو في حد يقدر يدخل هنا غيري ولا ايه مالك بقي سرحانه ليه 
غرام: مافيش عادي يعني 
أسد: لا مش عادي حد زعلك في الكلية 
غرام: هو انت مخلي حد يقدر بس يبصلي هههههههه
أسد: رافع حاجبة وبيتكلم جد وانتي زعلانه ولا ايه عاوزة حد يبصلك فاهميني 
غرام: هههههه ازعل لا طبعا انا مبهورة بيك وبحس معاك بي الامان وببقي مبسوطه اوووي لما بتدافع عني
أسد: الله الله بودي جارد يعني اه وايه كمان
غرام: ضحكت ببرائة لا مش كدا
أسد: ههههههههههه ماشي يامورا لما أشوف أخرتها انا رايح مشوار مع عاصم صاحبي ماتروحيش لوحدك انا هاجي اوصلك ماشي
غرام: ماانت هتغيب 
\"غرام بتناغشه\"
أسد: رفع حاجبه مورا عاوزه حاجه اجيبهالك وانا جاي
غرام: ضحكت علي اخرها لا شكرا
اسد: ولا حتي شوكولا
غرام: لع عشان عامله دايت
أسد: دايت ههههههه ماشي ومش هغيب علي فكرةغرام: سرحانة في وسامتة وهيبتةأسد: بت مالك سرحتي تاني في ايه غرام: ها لا مافيش شكرا أسد: ضحك بوسامة وقلبه بيدق غرام: يالهوي ياناس هيموتني بتقله ده أسد: بتقولي حاجه ياموراغرام: يالهوي ههههههههههه لا بقول تيجي بالسلامةأسد: اه طيب هههههههههه

اقتباس آخر من رواية غرام الاسد بقلم شروق محمد💐

غرام: ايه دا هو احنا فينا من كدا
اسد: هو ايه يامورا
غرام: انك بتسرح وكدا اوعا تكون بتحب" غرام بتقؤلها وعوزاه يقول اي حاجه ليها وخايفه من رد فعله عليها 
"اسد: غرام سبيني انتي عارفه لما اكون مدايق بفضْل اكون لوحدي عشان ماحدش يزعل مني 
غرام: وانا مش حد يااسد زي مابتخاف عليا وتحميني وتسمعني انا عاوزه اسمعك وانت مدايق ومش همل لانك علمتني الاصرار 
اسد: اها يبقي انا الي جبته لنفسي ابو تعليمي ياشيخه 
غرام ضحكت ببراءة: ايون كدا اضحك اهو التعليم المجاني الي عامل فينا كدا ههههههههه 
أسد: مجاني مين يابت انتي .دا انتي لوحدك متعلمه بي الفااات مؤلفه 
غرام: شوف ازاي ههههههههه 
اسد: ازاي ههههههههه طيب ياله شوفي طريقك 
غرام: الاول قولي مالك وانا همشي 
اسد: بحضر ورق السفر عشان مسافر 
"غرام بعد ماكانت البسمه مرسومه علي شفايفها اتبدلت واترسمت خوف وقلق علي وشها ودموع بدأت تتحررمن عيونها وتغرق وشها 
"أسد: مالك في ايه 
غرام: انت قلت ايه اصلي سمعت غلط 
أسد: لا يامورا سمعتي صح 
غرام: مورا وزفت وبعدين سفر ايه 
اسد: اولا مااسمحش لحد يقول لمورا يازفت تاني حاجه سفري ده لازم ولابد منه ده مستقبلي 
غرام: وانا أقصد يعني مين هيدافع عني ويخاف عليا ويحميني من اي حد واي حاجه 
"اسد في اللحظه دي كان نفسه يضمها ليه ويطمنها ويقولها انها علطول معاه وعينه عليها في اي مكان بس ده مش حقه حاليا 
"اسد: غرام ده مستقبلي ولازم ابنيه بنفسي 
غرام: مااحنا معانا وعمو معاه ليه الغربه والتعب 
أسد: انا ماليش دعوه بيهم انا ليا دعوه بنفسي عاوزه يكون ليا اسمي ووضعي بنفسي مش بحد
غرام: طيب ادخل شريك مع عمو في شركه انت بمجهودك وهو بفلوسه 
أسد: لا ياغرام انا مسافر ازداد خبره وكمان اشتغل كلها سنتين تلاته واجي استقر
*********************
والآن مع جميع فصول رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد

*********************
إلي هنا تنتهي مقدمة رواية غرام الأسد بقلم شروق محمد 
تابع من هنا: جميع فصول رواية صغيرة ولكن بقلم إلهام رفعت
تابع من هنا: جميع فصول رواية تمرد صحفية بقلم دودو محمد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حزينة
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة